زمانی که ربات‌های هوش مصنوعی به عنوان انسان ظاهر می‌شوند

زمان مطالعه: 6 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم زمانی که ربات‌های هوش مصنوعی به عنوان انسان ظاهر می‌شوند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

به هفته نامه استارتاپ ها خوش آمدید. ثبت نام اینجا تا هر جمعه بعد از ظهر آن را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

این هفته، من در مورد مفاهیم هوش مصنوعی بسیار فکر کرده ام. یکی از شکننده ترین بخش های پازل، داده های آموزشی است. ما قبلاً می دانیم که می توانید ببینید آیا از تصاویر شما برای آموزش مجموعه داده ها استفاده شده است یا خیر و اینکه بسیاری از مجموعه داده های آموزشی موجود هستند. . . در بهترین حالت جعلی برخی از استارت‌آپ‌ها سعی می‌کنند مجموعه داده‌هایی بسازند که به طور انحصاری بر اساس داده‌های دارای مجوز آموزش داده شده‌اند، و هنرمندان انسانی زمانی که استودیوهای مشهور از هوش مصنوعی برای تولید هنر استفاده می‌کنند، بسیار بد خلق هستند.

یک انحنای جالب در حال درک این است که حتی ارزیابی داده‌های آموزشی ممکن است چالش‌برانگیز باشد، زیرا محققان کشف می‌کنند که کارگران ترک مکانیک – که در تئوری، کارگران انسانی هستند که کارهایی را انجام می‌دهند که ماشین‌ها نمی‌توانند انجام دهند – ظاهراً خودشان از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. این برای برخی از کارها خوب است، اما اگر متنی که تولید می‌کنند به‌عنوان عنوانی باشد که ابزارهای متنی تولیدکننده هوش مصنوعی با آن اندازه‌گیری می‌شوند، عالی نیست. ضرب المثل محاسباتی قدیمی “آشغال داخل، زباله بیرون” هنوز پابرجاست. اگر نمی توانید به داده های آموزشی اعتماد کنید، نمی توانید به خروجی (TC+) اعتماد کنید.

با نگاهی به دریچه استارت آپ ها، هوش مصنوعی به تبهکاران ادامه می دهد – و AWS آمازون با یک برنامه 100 میلیون دلاری برای تأمین بودجه ابتکارات هوش مصنوعی مولد، وزن غیر قابل ملاحظه ای را پشت سر روند رو به رشد می گذارد.

بالاترین ارتفاع و عمیق ترین پست های حمل و نقل

تصویری از انسان در حال تفکر با اعداد و نمادهای EV اطراف او.

اعتبار تصویر: برایس دوربین / TechCrunch

هفته بدی است که یک شناور ناپدید می شود و به دنبال آن مجموعه ای از گزارش ها نشان می دهد که شاید این شرکت قوی ترین سابقه ایمنی را نداشته است. زیردریایی زیر فشار خردکننده اقیانوس منفجر شد و پنج مسافر خود را کشت و سؤالات جدیدی در مورد نقش افشاگران در زمین استارت آپی ایجاد کرد. مدیر عملیات که به افشاگر تبدیل شد، ادعا کرد که کشتی زیرآبی OceanGate از بدنه فیبر کربنی استفاده می‌کرد که «برای اعماق تایتانیک رتبه‌بندی نشده بود». این نشان می‌دهد که، در حالی که استارت‌آپ‌ها به «سریع حرکت می‌کنند و چیزها را می‌شکنند»، شاید این اصل به تجهیزات حیاتی مرگ یا زندگی تسری پیدا نکند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین چراغ‌های حلقه‌ای گیره‌ای برای آیفون‌ها برای ارتقای سلفی‌های شما

نکته قابل توجه در حمل و نقل این هفته، پیشرفت در تولید باتری است. به نظر می رسد که تا نیمی از انرژی مورد نیاز برای ساخت یک سلول لیتیوم یونی در فرآیند خشک کردن برخی از اجزای سلول باتری استفاده می شود. فولکس واگن به تازگی یک فرآیند جدید (TC+) ارائه کرده است که این نیاز را برطرف می کند و هزینه و زمان لازم برای ساخت باتری هایی که خودروهای الکتریکی ما را تامین می کنند را به شدت کاهش می دهد.

هکرها هک خواهند کرد

رمزهای عبور از دست رفته

اعتبار تصویر: برایس دوربین / TechCrunch

هم در سرزمین استارت‌آپ‌ها و هم فراتر از آن، در چند هفته گذشته شاهد حرکت عظیمی در اخبار امنیتی هستیم. ما حجم زیادی از پوشش های Reddit را داشتیم که به آرامی بر سر هزینه های جدید API که غول رسانه های اجتماعی چندی پیش معرفی کرده بود، منفجر می شد. اما یکی از داستان‌هایی که به‌ویژه می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که هکرها تهدید می‌کنند که داده‌های محرمانه دزدیده‌شده از Reddit را منتشر می‌کنند، مگر اینکه شرکت باج‌خواهی بپردازد – و افزایش قیمت‌های بحث‌برانگیز API خود را معکوس کند. برای هکرها بسیار کنجکاو به نظر می رسد که هم تغییر سیاست و هم پول نقد را مطالبه کنند. اگر به آنها یکی یا دیگری داده می شد، نمی دانم کدام یک را انتخاب می کردند – و این در مورد قدرت هک-تیویسم چه می گوید.

هک مخرب مدت‌هاست که در اخبار بوده است، اما به نظر من بسیار جالب است که ما شاهد استارت‌آپ‌های بیشتری هستیم که سعی می‌کنند به حل این مشکل کمک کنند، خواه این مشکل امنیت API، امنیت داده در منبع یا دستگاه‌های اینترنت اشیا باشد. همانطور که هکرها پیچیده تر می شوند و اکتشافات سوء استفاده از امنیت رایانه ای رایج تر می شود (هفته گذشته، یک باند باج افزار اولین قربانیان خود را از هک های انبوه MOVEit، که شامل بانک ها و دانشگاه های ایالات متحده می شد، فهرست کرد)، فرصت ها برای استارت آپ ها نیز افزایش می یابد. و با این حال، همانطور که الکس اخیراً بررسی کرده است، به نظر می رسد که VCها برای تأمین مالی نسل فعلی شرکت های امنیت سایبری در اطراف بلوک (TC+) صف نمی کشند.

تو خیلی پولداری و اصلا نمیدونی

کاغذ پول

اعتبار تصویر: گتی ایماژ/سوتلانا بوروکووا

فین تک، با شما چه کنیم؟ حتی در صنعتی که تماماً به پول مربوط می شود، عمودی با سرمایه گذاری به انفجار ادامه می دهد. پارو 25 میلیون دلار برای تطبیق کارشناسان مالی مستقل با شرکت‌ها جمع‌آوری کرد، شرکت فین‌تک بانکداری باز Volt به تازگی یک دور عظیم را با ارزشی شمالی 350 میلیون دلار جمع‌آوری کرد، و Majority، یک بانک دیجیتالی برای مهاجران آمریکایی، تقریباً 10 میلیون دلار را با گسترش فعالیت‌هایش در تگزاس تعطیل کرد. .

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برای افزایش رم اختصاصی ویدیو (VRAM) در ویندوز

به نظر می رسد که در درختان آنها پول وجود دارد.

  • صبر کن من به کی پول میدم؟: کاترین گزارش می دهد که Notarize Proof را راه اندازی می کند و اطمینان از تراکنش های آنلاین ایمن (r) را دوچندان می کند.
  • همین است، دیگر تقلبی برای شما نیست: مری آن گزارش می دهد که پلید از یک شبکه همکاری جدید با هدف به اشتراک گذاری اطلاعات کلاهبرداری پرده برداری می کند.

مطالب برتر این هفته در TechCrunch

تصویر حرارتی زن در حال لگد زدن به لاستیک خودرو در کنار جاده.  همسویی سرمایه گذار بنیانگذار

اعتبار تصویر: جوزف جیاکومین (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

اگر در تلاش برای جمع‌آوری پول هستید، احتمالاً یکی از سه دلیل وجود دارد که سرمایه‌گذاران مدام به شما دست و پنجه نرم می‌کنند: ممکن است بازار خیلی کوچک باشد، تیم به اندازه کافی خوب نیست، یا برنامه‌های شما به سادگی منطقی نیستند. در جدیدترین نسخه‌ی خود در TechCrunch+، نحوه ارزیابی VCها آن چیزها و اینکه چگونه می‌توانید به عقب برگردانید را توضیح می‌دهم.

اگر با تبلت نمی توانید آنها را شکست دهید…: می توانید خارج از چارچوب فکر کنید. برایان تبلت جدید را بررسی می کند و به این نتیجه می رسد که همه چیز در مورد داک است. قرار است کار خود را در برابر آیپدهای سطح ابتدایی ظاهری آیپد پرو کاهش دهد.

به استریمبری خوش آمدید: Doppelgänger Netflix برای بدترین کابوس های شما سفارشی شده است. لورن گزارش می دهد که نتفلیکس وب سایتی را بر اساس سرویس پخش داستانی از “آینه سیاه” راه اندازی می کند. در این یادداشت، مقاله‌ای را که نوشتم درباره نحوه بازگشایی قفل مدل کسب‌وکار نتفلیکس (TC+) را از دست ندهید.

جهش به قلمرو کوانتومی: فردریک گزارش می دهد که انتظار دارد ظرف 10 سال یک ابر رایانه کوانتومی بسازد. شاید به همین دلیل است که آنها به آن راکتور همجوشی نیاز دارند؟


IRL تعمیر TechCrunch خود را دریافت کنید. در سپتامبر امسال در Disrupt 2023 در سانفرانسیسکو به ما بپیوندید تا خود را در همه چیز استارتاپ غرق کنید. از مصاحبه‌های سرفصل‌ها گرفته تا میزگردهای صمیمی گرفته تا یک نمایشگاه استارت‌آپ پرجمعیت، چیزی برای همه در Disrupt وجود دارد. اکنون تا 11 آگوست با خرید گذرنامه خود تا 600 دلار پس انداز کنید و با کد تبلیغاتی STARTUPS، 15 درصد صرفه جویی کنید. بیشتر بدانید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Bza
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *