چه بخواهید چه نخواهید، ادغام هوش مصنوعی و رمزنگاری اتفاق خواهد افتاد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم چه بخواهید چه نخواهید، ادغام و رمزنگاری اتفاق خواهد افتاد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

همانطور که هوش مصنوعی همچنان به اوج محبوبیت خود ادامه می دهد، گران صنعت در حال بررسی راه های جدیدی هستند که این فناوری می تواند با ارزهای دیجیتال و بلاک چین ادغام شود.

در جریان اجلاس State of Crypto Coinbase در روز پنجشنبه، سرمایه گذاران خطرپذیر و کارشناسان هوش مصنوعی در طی یک پنل در مورد شباهت ها و تفاوت های صنایع و اینکه سرمایه گذاران، سازندگان و کاربران چگونه می توانند از آن سرمایه گذاری کنند، نظرات خود را به اشتراک گذاشتند.

مالکیت دیجیتال

یکی از اخلاق فضاهای رمزنگاری، ایده مالکیت دارایی ها، داده ها و هویت شماست، در مقابل ارائه آن به سایت هایی مانند و اینستاگرام. فرد ویلسون، یکی از بنیانگذاران Union Square Ventures، گفت: اما نیاز به داشتن داده های خود نه تنها در فضای وب 3، بلکه در هوش مصنوعی نیز قابل اجرا است.

در آینده، کاربرانی که از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، می‌خواهند داده‌های خود را کنترل کنند و تعیین کنند که چه مدل‌هایی می‌توانند یا نمی‌توانند خود را با اطلاعاتشان آموزش دهند. «کاربران بر روی داده ها و به طور فزاینده ای به روشی که می خواهند به آژانس نیاز دارند [shared across] دارایی ها،» او گفت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  GPT-3 هنر را حتی بیشتر منسوخ می کند

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gRURkL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *