لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر (اکنون X) در یادداشتی به کارکنان ادعا می‌کند که استفاده از آن در تمام زمان‌ها بالاست.

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم لیندا یاکارینو، مدیرعامل (اکنون X) در یادداشتی به کارکنان ادعا می‌کند که استفاده از آن در تمام زمان‌ها بالاست.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

لیندا یاکارینو، مدیرعامل تازه تاسیس توییتر، که اکنون X's است، موفقیت شرکت و برنامه های آتی X را در یادداشتی در سطح شرکت که توسط CNBC به دست آمده است، به تصویر می کشد. مدیر اجرایی یک بار دیگر، بدون به اشتراک گذاشتن هیچ معیار خاصی، ادعا می کند که استفاده از این سرویس در “بالاترین زمان” است و به آنچه در رابطه با تجربه محصول جدید برای پلتفرم جدید تغییر نام تجاری در آینده خواهد آمد اشاره می کند.

این سرویس که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می شد، تلاش می کند تا به چیزی بیش از یک شبکه اجتماعی و بیشتر به یک “برنامه همه چیز” تبدیل شود، همانطور که مالک الون ماسک آن را نامیده است.

همانطور که Telsa و Space X exec توضیح دادند اکتبر 2022با تلگراف تغییر نام تجاری نهایی توییتر، خرید توییتر به این معنا بود که “تسریع کننده ای برای ایجاد X، برنامه همه چیز” باشد.

ماسک در جریان پخش زنده توییتر اسپیس با تبلیغ‌کنندگان در ماه نوامبر اظهار داشت: برنامه بزرگ او ایجاد برنامه‌ای بود که به سازندگان اجازه می‌دهد از محتوای خود کسب درآمد کنند، سپس بعداً به سمت خدمات پرداخت و حتی بانک‌ها برود. در آن زمان، او حتی به امکان ایجاد حساب‌های بازار پول در توییتر اشاره کرد که نرخ بهره بالایی برای جذب مشتریان به X پرداخت می‌کنند.

این مفاهیم احتمالی محصول مجدداً در پیام جدید یاکارینو مورد اشاره قرار گرفت، زمانی که او می‌نویسد: «استفاده از ما در بالاترین حد خود است و ما همچنان کل جامعه خود را با تجربیات جدید در زمینه‌های صوتی، تصویری، پیام‌رسانی، پرداخت‌ها، بانکداری – ایجاد یک بازار جهانی برای ایده‌ها، کالاها، خدمات و فرصت‌ها خوشحال خواهیم کرد.»

توییتر که اکنون X است، برخی از ایده های ماسک را در مورد ویدیوها و کسب درآمد از سازندگان اجرا کرده است. در ماه مه، این شرکت به مشترکین اجازه داد تا های دو ساعته را در سرویس خود آپلود کنند که تبلیغ‌کننده اپل پس از انتشار کامل قسمت اول برنامه تلویزیونی +Apple خود “Silo” روی پلتفرم از آن استفاده کرد. تاکر کارلسون، مجری اخراجی فاکس نیوز، ویدئوهای طولانی مدتی را نیز در توییتر پست می کرد، تا اینکه به شبکه دستور توقف داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Qosina آخرین کاتالوگ کامل محصولات را منتشر می کند

علاوه بر این، در اوایل این ماه، توییتر شروع به اشتراک درآمد تبلیغاتی با سازندگان تأیید شده کرد.

با این حال، همه چیز خوب نیست توییتر X، که ترافیک آن – حداقل با اندازه گیری های شخص ثالث – کاهش یافته است. داده های شرکت تجزیه و تحلیل وب Similarweb نشان می دهد که ترافیک وب توییتر در دو روز اول 5 درصد کاهش یافته است. به علاوه، Similarweb گفت که ترافیک وب توییتر در مقایسه با روزهای مشابه در سال 2022، 11 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، متیو پرنس، مدیر عامل کلودفلر در اوایل این ماه توییت کرد او گفت که نموداری از ترافیک به دامنه Twitter.com را نشان می دهد که “Twitter tanking ترافیک” را نشان می دهد.

یاکارینو به طرز ماهرانه ای از آن گزارش ها در آن زمان عقب نشینی کرد، ادعا کردن که توییتر بیشترین روز استفاده خود را از فوریه در اوایل جولای داشته است. او هیچ معیار یا داده خاصی را به اشتراک نمی گذاشت. با این حال، در همان زمان، این شرکت بی سر و صدا لینک های Threads.net را در جستجوهای توییتر مسدود می کرد و نشان می داد که نگران رقابت جدید است.

امروزه، یاکارینو ادعاهای مبهم خود در مورد استفاده بالای X را در یادداشت سراسری شرکت خود تکرار می کند، حتی در شرایطی که تحلیلگران Forrester پیش بینی می کنند که X یا در 12 ماه آینده تعطیل می شود یا خریداری می شود و بسیاری از منتقدان موافق هستند که برند X مجدداً شکست خواهد خورد.

در غیر این صورت، یادداشت یاکارینو بیشتر تشویق‌کننده بود، تیم X را به خاطر کارشان تحسین می‌کرد و توانایی X را برای «تأثیر دوباره سراسر جهان»، مانند توییتر، تبلیغ می‌کرد.

یادداشت کامل، توسط CBNC، در زیر آمده است:

سلام تیم

چه آخر هفته مهمی همانطور که دیروز گفتم، بسیار نادر است، چه در زندگی و چه در تجارت، که شما فرصت ایجاد یک تاثیر بزرگ دیگر را داشته باشید. این چیزی است که ما با هم، در زمان واقعی تجربه می کنیم. یک لحظه وقت بگذارید و همه چیز را در چشم انداز قرار دهید.

17 سال پیش، توییتر اثری ماندگار در جهان گذاشت. این پلتفرم سرعت دسترسی افراد به اطلاعات را تغییر داد. پویایی جدیدی برای نحوه برقراری ارتباط، بحث و گفتگو و واکنش مردم به چیزهایی که در جهان اتفاق می افتد ایجاد کرد. توییتر روش جدیدی را برای افراد، شخصیت‌های عمومی و برندها معرفی کرد تا روابط طولانی‌مدت ایجاد کنند. به هر طریقی، همه اینجا یک نیروی محرکه در آن تغییر هستند. اما همه کاربران و شرکای ما به طور یکسان ما را به چالش می کشند تا رویاهای بزرگتر داشته باشیم، سریعتر نوآوری کنیم و پتانسیل بزرگ خود را محقق کنیم.

با X ما حتی فراتر خواهیم رفت تا میدان جهانی شهر را متحول کنیم – و دوباره جهان را تحت تأثیر قرار دهیم.

شرکت ما به طور منحصر به فرد انگیزه ای برای ایجاد این امکان دارد. بسیاری از شرکت‌ها می‌گویند که می‌خواهند سریع حرکت کنند – اما ما از حرکت با سرعت نور لذت می‌بریم، و وقتی این کار را انجام می‌دهیم، X است. در هسته‌ی ما، ما یک ذهنیت مخترع داریم – دائماً یاد می‌گیریم، روش‌های جدید را آزمایش می‌کنیم، تغییر می‌کنیم تا آن را درست کنیم و در نهایت موفق می‌شویم.

با X، ما با تلاش خستگی ناپذیر برای حفظ بیان و انتخاب آزاد، ایجاد تعامل بی حد و حصر، و ایجاد بازاری که موفقیت اقتصادی همه شرکت کنندگان را ممکن می سازد، به کل جامعه کاربران و مشتریان خود خدمت می کنیم.

بهترین خبر این است که ما به خوبی در راه هستیم. همه باید به سرعت نوآوری در نه ماه گذشته افتخار کنند – از محتوای طولانی گرفته تا درآمدزایی سازندگان، و پیشرفت های فوق العاده در حفاظت از ایمنی برند. استفاده ما همیشه در بالاترین حد خود است و ما همچنان کل جامعه خود را با تجربیات جدید در زمینه های صوتی، تصویری، پیام رسانی، پرداخت ها، بانکداری خوشحال خواهیم کرد – ایجاد یک بازار جهانی برای ایده ها، کالاها، خدمات و فرصت ها.

لطفا این لحظه را بدیهی نگیرید. شما در حال نوشتن تاریخ هستید و هیچ محدودیتی برای تحول ما وجود ندارد. و از همه دعوت می شود تا X را با ما بسازند.

من و ایلان در هر تیم و شریکی کار خواهیم کرد تا X را به جهان بیاوریم. این شامل به‌روز نگه‌داشتن کل جامعه‌مان، حصول اطمینان از اینکه همه ما اطلاعاتی را که برای حرکت رو به جلو نیاز داریم، داریم.

حالا، بیایید با هم تأثیر بزرگ بعدی را در جهان بگذاریم.

لیندا

X من افکار خود را، یا از طریق (sarahp@techcrunch.com) یا سیگنال (415.234.3994) با سارا پرز تماس بگیرید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JBsFtn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *