نیکولا، سازنده کامیون های برقی، به بازی نادرست در آتش سوزی دفتر مرکزی مشکوک است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم نیکولا، سازنده کامیون های برقی، به نادرست در آتش سوزی دفتر مرکزی مشکوک است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

شرکت نیکولا روز جمعه اعلام کرد که مشکوک به “بازی ناشایست” در آتش سوزی در خارج از مقر فینیکس است که بر برخی از کامیون های برقی باطری این شرکت تأثیر گذاشته است.

آتشی که نیکولا توییت کرد در مورد و از آن زمان با TechCrunch تایید شده است، اوایل صبح امروز در پشت مقر آن شروع شد. قبل از این حادثه یک دستگاه خودرو در محدوده کامیون های حادثه دیده مشاهده شد و تحقیقات در حال انجام است.

این شرکت در توییتی نوشت: «تیم ما از آتش‌نشانی فونیکس و تمپ به خاطر اقدام سریع و حفظ اوضاع تحسین می‌کند.» “ما اطلاعات تکمیلی را به محض در دسترس قرار گرفتن منتشر خواهیم کرد.”

این شرکت جزئیات دقیقی در مورد تعداد خودروهایی که تحت تاثیر قرار گرفته اند ارائه نکرد، فقط اشاره کرد که شامل کامیون های “چندین” است.

سهام با حدود 8 درصد کاهش به 1.27 دلار رسید.

این آتش‌سوزی یک هفته پس از آن رخ داد که شرکت کامیون‌های برقی محاصره‌شده اعلام کرد که 270 کارمند یا حدود 23 درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند و تلاش‌های کامیون برقی خود را به آمریکای شمالی محدود می‌کند زیرا به دنبال حفظ پول نقد است. حدود 150 کارگری که از برنامه های اروپایی شرکت حمایت می کردند، برکنار شدند. 120 کارمند دیگر مستقر در سایت های فینیکس و کولیج، آریزونا، شرکت نیز شغل خود را از دست دادند. حدود 900 کارمند باقی مانده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برای انتقال یادداشت ها از مک به مک

نیکولا گفت که بریدگی ها هستند انتظار می رود که هزینه های نقدی مربوط به پرسنل را سالانه بیش از 50 میلیون دلار کاهش دهد. در نتیجه کاهش، شرکت الفپیش بینی می شود هزینه نقدی سالانه تا سال 2024 به کمتر از 400 میلیون دلار کاهش یابد.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dDR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *