فیسکر سازنده خودروهای الکتریکی از هدف تولید Q2 کوتاهی می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم فیسکر سازنده خودروهای الکتریکی از هدف تولید Q2 کوتاهی می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

فیسکر، تازه‌کار در خودروهای برقی، در سه ماهه دوم 1022 خودروی شاسی‌بلند Ocean تولید کرد که صدها خودرو کمتر از انتظارات خود بود.

فیسکر انتظار داشت بین 1400 تا 1700 خودروی برقی تولید کند. این شرکت علت این کمبود را کمبود قطعات از سوی تامین کنندگان فرعی خود عنوان کرد. فیسکر گفت که در حال همکاری با همه تامین کنندگان است تا به حجم مورد نیاز برسد.

هدف از دست رفته تولید فیسکر باعث کاهش سهام در معاملات قبل از بازار شد. با این حال، سهام از آن زمان به بعد رشد کرده و اکنون بیش از 4 درصد افزایش یافته و به 6.01 دلار رسیده است.

این شرکت گزارش داد که در پایان ژوئن از نرخ مونتاژ هدف 80 دستگاه در روز فراتر رفت و انتظار دارد تعداد خودروهای تولید شده در اوایل ژوئیه از 1400 دستگاه فراتر رود.

فیسکر که از طریق ادغام با یک شرکت اکتسابی با هدف ویژه به بازار عرضه شد، همچنین گفت که در حال سرمایه‌گذاری در ظرفیت بسته باتری اضافی است. این خودروساز مستقر در کالیفرنیا گفت که در حال افزایش ظرفیت برای “حفاظت از جدول زمانی تولید فشرده” در سال 2023 و کمک به حمایت از حجم بالاتر در سال آینده است.

کمبود زنجیره تامین از زمان همه‌گیری کووید-19 یک مشکل تقریباً ثابت برای خودروسازان بوده است. با این حال، اکثر خودروسازان قدیمی و حتی شرکت‌های تازه وارد مانند Rivian شاهد بهبودهایی در زنجیره تامین بوده‌اند و به نوبه خود تولید و تحویل را افزایش داده‌اند.

فیسکر یکی از جدیدترین خودروهای بخش خودروهای الکتریکی است که اولین تحویل آن در ماه مه در دانمارک انجام شد. اولین تحویل ایالات متحده در ژوئن آغاز شد.

مشکلات زنجیره تامین و تاخیرهای دیگر می تواند ناقوس مرگ بسیاری از استارت آپ های برقی با کمبود نقدینگی باشد که در چند سال گذشته تلاش کرده اند وارد بازار شوند. Lordstown Motors، Canoo، Arrival و Faraday Future تنها چند نمونه از EV SPAC ها هستند که برای ماندن در آب تلاش کرده اند.

فیسکر تاکنون موفق شده است از جدی ترین مسائلی که گریبان برادران تازه وارد خود را گرفته است جلوگیری کند. و در حال حاضر به دنبال بازارهای دیگر برای به دست آوردن آن درآمد مورد نیاز است. فیسکر در حال آماده شدن برای ورود به بازار چین است، جایی که رقابت به طور فزاینده‌ای در حال کاهش است. این شرکت قصد دارد در سال جاری یک مرکز تحویل در چین افتتاح کند و تحویل شاسی بلند Ocean را آغاز کند. همچنین قصد دارد تولید خود را از سال 2024 در چین با پتانسیل اضافه کردن 75000 خودروی شاسی بلند اقیانوس به ظرفیت تولید خود آغاز کند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Ssd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *