واشنگتن می تواند ایالت بعدی باشد که به استاندارد شارژ تسلا نیاز دارد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم واشنگتن می تواند ایالت بعدی باشد که به استاندارد شارژ تسلا نیاز دارد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

ایالت واشنگتن قصد دارد از شرکت‌ها بخواهد از دوشاخه شارژ خودروی الکتریکی تسلا پشتیبانی کنند تا از بودجه فدرال استفاده کنند. قانون معلق آخرین دومینویی است که به نفع استاندارد شارژ آمریکای شمالی (NACS) این خودروساز، پس از حرکت مشابهی از تگزاس در اوایل این هفته، سقوط کرد.

یکی از مقامات وزارت حمل و نقل واشنگتن، تونیا بوئل، گفت که این دستور به اثبات آینده زیرساخت های ایالت کمک می کند. بوئل – که برنامه سوخت های جایگزین واشنگتن را رهبری می کند – به TechCrunch گفت که وزارت “این توصیه را برای بررسی و تایید نهایی به شورای هماهنگی خودروهای الکتریکی بین سازمانی واشنگتن ارائه خواهد کرد.”

بوئل افزود که «تعداد دقیق [required] کانکتورهای NACS هنوز TBD هستند.”

این گزارش تنها یک ماه پس از امضای یک قرارداد توسط تسلا منتشر شد اجاره انبار 245619 فوت مربع در مریسویل، که حدود یک ساعت با ماشین از سیاتل به سمت شمال فاصله دارد. مشخص نیست که آیا اجاره نامه تأثیری بر تأیید ضمنی استاندارد NACS توسط ایالت واشنگتن داشته است یا خیر، اما مطمئناً آسیبی به آن وارد نشد.

برنامه های تگزاس و واشنگتن ضربه دیگری به استاندارد سیستم شارژ ترکیبی (CCS) وارد می کند، اما قوانین فدرال همچنان ایستگاه های شارژ را ملزم می کند که از CSS برای دسترسی به بودجه فدرال پشتیبانی کنند. به عبارت دیگر، دوشاخه های CCS مطمئناً یک شبه از بین نمی روند.

فورد، جنرال موتورز، ریوین و چندین شبکه شارژر نیز اخیراً به NACS اهمیت داده اند. همانطور که همکار من ربکا بلان اخیرا گزارش داد، استاندارد تسلا مزایایی دارد، از جمله کابل های سبک تر و پشتیبانی از پرداخت های بدون تماس.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GFd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *