فرانک کالولی، بخش نیروی هوایی، درباره استارت آپ ها و ارتش در TC Sessions: Space • صحبت می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

موفقیت بخش فضای تجاری، هم در کاهش قابل توجه هزینه فناوری و هم افزایش گسترده قابلیت های آن، توجه ارتش ایالات متحده را به خود جلب کرده است. این توجه به افزایش علاقه به استارت‌آپ‌ها و اینکه چگونه می‌توانند حوزه فضایی را برای ایالات متحده و متحدانش ایمن کنند، تبدیل می‌شود.

فرانک کالولی، دستیار وزیر نیروی هوایی برای اکتساب و ادغام فضایی، مسئول پر کردن شکاف بین عملیات فضایی تجاری و دفاعی است. ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم کاولی در 6 دسامبر در لس آنجلس برای گفتگوی تک به تک در TC Sessions: Space به ما روی صحنه خواهد پیوست.

ارتش ایالات متحده نشان داده است که قصد دارد روابط خود را با بخش استارتاپ – به ویژه در حوزه فضایی – تعمیق بخشد. تنها یک نمونه از پروژه‌هایی که استارت‌آپ‌های فضایی خصوصی و ارتش را ادغام می‌کند، پروژه محموله موشکی نیروی هوایی است که استفاده از فناوری موشک‌های فضایی تجاری را برای تحویل سریع و کم هزینه برای ارتش بررسی می‌کند. در حالی که یک هواپیمای C-17 نیروی هوایی می تواند 100 تن محموله را در سراسر سیاره جابجا کند، ممکن است روزها طول بکشد، در حالی که یک موشک می تواند این کار را در 90 دقیقه انجام دهد.

شایان ذکر است که نیروی هوایی 47.9 میلیون دلار تنها برای تحقیقات محموله موشکی در بودجه مالی 2022 خود گنجانده است.

ما علاقه مندیم که بدانیم کاولی چگونه رابطه ایده آل بین دستگاه دفاعی ایالات متحده و استارتاپ ها و فروشندگان خصوصی را که از آنها استفاده می کند تعریف می کند. ما همچنین از او خواهیم پرسید که آنها می‌خواهند شرکای تجاری خود چه مشکلاتی را حل کنند، استارت‌آپ‌ها چگونه می‌توانند برای تامین مالی درخواست دهند و بهترین راه برای کار با موتور خرید نیروی هوایی که او بر آن نظارت دارد.

ما بر این باوریم که این یک مکالمه ضروری برای استارت‌آپ‌هایی است که مشتاق کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرصت‌های مشترک در بخش فضای تجاری-نظامی در حال رشد هستند.

فرانک کالولی مسئول تمام معماری و یکپارچگی با توجه به دستیابی به سیستم ها و برنامه های فضایی در نیروهای مسلح است. او ریاست شورای اکتساب فضا را بر عهده دارد و در آنجا بر مراکز اکتساب فضا در وزارت نیروی هوایی نظارت و هدایت می کند. او همچنین به عنوان مدیر اجرایی کسب خدمات DAF برای سیستم ها و برنامه های فضایی خدمت می کند.

Calvelli بیش از 34 سال تجربه در کسب فضای امنیت ملی، عملیات و رهبری در دفتر شناسایی ملی (NRO) و آژانس اطلاعات مرکزی دارد.

قبل از پیوستن به دپارتمان نیروی هوایی، کالولی به مدت هشت سال به عنوان معاون اصلی NRO خدمت کرد و در آنجا عملیات روزانه بیش از 3500 نفر را مدیریت کرد.

TC Sessions: Space در 6 دسامبر در لس آنجلس برگزار می شود. همین امروز مجوز خود را بخرید، به ما بپیوندید تا در مورد آخرین روند همکاری فضای تجاری-نظامی مطلع شوید، فناوری پیشرفته و شبکه را برای فرصت‌هایی برای کمک به شما در ایجاد یک استارت‌آپ بهتر و قوی‌تر ببینید.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TC Sessions: Space است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CaW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *