کاربران Bumble می توانند هنرمندان مورد علاقه خود را با ویژگی جدید Spotify به اشتراک بگذارند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم کاربران Bumble می توانند هنرمندان مورد علاقه خود را با ویژگی جدید به اشتراک بگذارند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

از سال 2016، اعضای Bumble می توانند حساب Spotify خود را به خود پیوند دهند. اکنون، برنامه دوستیابی در حال افزایش یکپارچگی است. ویژگی جدید «هنرمندان برتر» که امروز راه‌اندازی شد، هنرمندان را از 50 هنرمند برتر در Spotify بیرون می‌کشد و 10 هنرمند برتر را در نمایه آن‌ها نشان می‌دهد، و نشان می‌دهد که با هنرمندان برتر مشترک آنها مطابقت دارند.

کاربران تنها در صورتی می توانند هنرمندان متقابل را ببینند که یک مسابقه بالقوه دارای حساب Spotify آنها باشد. علاوه بر این، اگر مسابقه بالقوه هیچ یک از هنرمندان برتر مشابه کاربر را نداشته باشد، نمایه عادی به نظر می رسد.

اگر کاربران Bumble بخواهند 50 نفر برتر خود را ویرایش کنند، می توانند به ویرایشگر نمایه رفته و هنرمندان برتری را که نمی خواهند قابل مشاهده باشند پنهان کنند. همچنین راهی برای لغو پیوند حساب Spotify برای انصراف از ویژگی جدید وجود دارد. بنابراین، اگر به موسیقی متن «The Muppet Show» به صورت تکراری گوش دهید، راهی برای مخفی نگه داشتن آن وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Spotify Private Session چیست و چگونه آن را فعال یا غیرفعال کنیم

بامبل در اطلاعیه خود نوشت: اکثر کاربران ایالات متحده اکانت های Spotify خود را به های خود مرتبط کرده اند و Gen-Zers بیشترین استفاده را از این ویژگی در مقایسه با نسل های دیگر دارد. به علاوه، کاربرانی که به Spotify پیوند داده شده‌اند، به احتمال زیاد یک سوایپ به سمت راست دریافت می‌کنند.

ممکن است موسیقی برای برخی افراد یک معامله شکن در نظر گرفته نشود. با این حال، در موارد دیگر، اگر ترجیحات موسیقی با هم هماهنگ نباشد، ممکن است یافتن اشتراکات با شخص دیگری دشوار باشد. هر چند وقت یکبار یک سوئیفتی (پنکه تیلور سویفت) را می بینید که با یک پنکه هوی متال دست در دست گرفته است؟ بیایید بگوییم که احتمالاً نادر است. ویژگی هنرمندان برتر می تواند به کاربران کمک کند علایق مشترک را شناسایی کنند.

شان بودرام، کارشناس سکس و روابط بامبل، در بیانیه‌ای گفت: «علیرغم این باور عمومی که مخالف‌ها جذب می‌شوند، تحقیقات پیوسته نشان داده است که داشتن شباهت‌ها در زمینه‌های مهم، مانند ارزش‌ها و سبک‌های زندگی، در واقع کلید یک رابطه عاشقانه موفق است.

بودرام افزود: “پیدا کردن اینکه شما و یک شریک عاشقانه بالقوه عاشق یک هنرمند هستید، یک راه سرگرم کننده و سریع برای ایجاد زمینه های مشترک است، به علاوه این امر باعث می شود تا مکالمات مهم دیگری در مورد اولویت ها و علایق هر فرد شروع شود.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Spotify در حال تعطیل کردن Heardle، بازی حدس موسیقی شبیه به Wordle است که سال گذشته خریداری کرد

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jTD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *