اعلام دستور کار مرحله پایداری در TechCrunch Disrupt 2023

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اعلام دستور کار مرحله پایداری در TechCrunch Disrupt 2023
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

همگام شدن با آخرین روندها و نوآوری در فناوری آب و هوا و پایداری – منطقه ای که هر صنعت و شهر را تحت تاثیر قرار می دهد – تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل است که ما مرحله پایداری را در TechCrunch Disrupt 2023 ایجاد کردیم و از بهترین و باهوش ترین ذهن ها دعوت کردیم تا بینش خود را به اشتراک بگذارند.

مرحله اختصاصی پایداری، بادهای مخالف و چالش‌های استارت‌آپ‌هایی را که به دنبال افزایش سرمایه هستند، چگونگی روی‌آوردن شهرها به نوآوری برای انطباق با تغییرات اقلیمی و کاهش آن، و پیشرفت و فرصت‌ها در دنیای مد سریع، انرژی و کشاورزی پایدار را پوشش می‌دهد.

ما حتی درگیر آبجو هستیم.

تغییرات آب و هوایی در حال حاضر بر نحوه زندگی ما تأثیر می گذارد. در نتیجه، مجموعه جدیدی از استارت‌آپ‌ها با محصولات و خدماتی با هدف کاهش آب و هوا و به طور فزاینده‌ای سازگاری در حال ظهور هستند. ما از سرمایه‌گذاران خطرپذیر استفاده کرده‌ایم که روی نبض فناوری و پایداری آب و هوا و همچنین بنیان‌گذاران و کارشناسان صنعت انگشت گذاشته‌اند. ما همچنین از شهرداران ایالات متحده – که در مرکز تغییرات آب و هوایی، نوآوری و سیاست قرار دارند – دعوت کرده ایم تا در آن شرکت کنند.

در اینجا اولین نگاهی به دستور کار ما است! TechCrunch Disrupt از 19 تا 21 سپتامبر در مرکز Moscone در سانفرانسیسکو خواهد بود.

چیزهای بیشتری در راه است، اما ما برای به اشتراک گذاشتن اولین نگاه به مرحله پایداری هیجان زده هستیم!

دستور کار مرحله پایداری در TechCrunch Disrupt 2023

پرورش در یک اقلیم جدید

با آرویند گوپتا (می‌فیلد)، لیبی ویمن (سرمایه‌گذاری انرژی موفق)

از سرمایه گذاران در مورد بادهای مخالف فعلی فناوری آب و هوا بشنوید، جایی که آنها فرصت های جدیدی را پیدا می کنند، مناطقی که نادیده گرفته می شوند، مناطقی که آرزو دارند استارتاپ های بیشتری وارد شوند و موارد دیگر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای «کد خطا 0xc0000001» در ویندوز 10 و 11

پاکسازی هوا در فناوری و شهرها

با شهردار آندره دیکنز (شهر آتلانتا) و شهردار کیت گالیگو (شهر فینیکس)

فناوری سریع، دولت کند حرکت. یا همانطور که داستان پیش می رود. در عصر تغییرات آب و هوایی، رهبران شهرها بیش از هر زمان دیگری مشتاق پذیرش فناوری های جدید برای ارتقای پایداری هستند. اما این بدان معنا نیست که همه چیز همیشه گلگون است. ما از رهبران شهر در مورد بالا و پایین آوردن فناوری پایدار به فضاهای شهری خواهیم شنید.

انجام کاری بتن در مورد آب و هوا

با ریک فاکس (قهرمان و مدیر عامل NBA، Partanna)

تقریباً 10 درصد از آلودگی کربنی جهان را می‌توان درست زیر پای ما یافت – به معنای واقعی کلمه. سیمان یکی از موادی است که کمترین سازگاری با آب و هوا را دارد، اما در عین حال یکی از مواردی است که جهان برای مسکن، حمل و نقل و تجارت به آن وابسته است. اما لازم نیست اینطور باشد. ریک فاکس قهرمان سه دوره NBA به ما خواهد پیوست تا در مورد استارتاپ بتنی کربن منفی خود Partanna، نقش کار گروهی در استارتاپ ها و تمایل او برای ایجاد ضربه در تغییرات آب و هوایی صحبت کنیم.

آیا مد سریع پایدار امکان پذیر است؟

با جیم آجیوکا (Colorifix)، الیزابت اسپونت (Unspun) و جولی ویلوبی (Circ)

غول‌هایی که در مد سریع هستند، شستشوی سبز را مانند پشت دست خود می‌شناسند، با این حال اقدامات این صنعت بلندتر از کلمات است. از آنجایی که برندها از ریزروندهای مبتنی بر سود می‌برند و طول عمر محصولات خود را کاهش می‌دهند، وابستگی آنها به مواد سوخت فسیلی، رنگ‌های سمی و استثمار کارگران به مردم و کره زمین آسیب می‌رساند. آیا این صنعت می تواند عوارض خود را برطرف کند و در عین حال مشتریان را با جدیدترین ظاهر و قیمت های بسیار پایین جذب کند؟ به ما بپیوندید تا سه پیشگام در مورد آینده مد دایره‌ای، مواد پایدار و نقش‌هایی که معتقدند فناوری‌های نوظهور در کربن‌زدایی صنعت بازی می‌کنند، بررسی کنند.

جنبه مثبت (و منفی) گوشت پرورشی

با Uma Valeti (غذاهای مثبت)

در مبارزه برای کاهش ردپای کربن، شاید هیچ چالشی بزرگتر از غذا یا به طور خاص گوشت وجود نداشته باشد. پرورش، فرآوری و توزیع فرآورده های گاو، مرغ و گوشت خوک از جمله بزرگترین عوامل تولید گازهای گلخانه ای هستند. پس چه می شود اگر آن را در آزمایشگاه رشد دهیم؟ اوما والتی، بنیانگذار و مدیر عامل Upside Foods، هدفش این است که این کار را انجام دهد. به مرحله پایداری بیایید تا موانعی را که بر سر راه Valeti قرار دارد بیاموزید – از جمله اینکه مصرف کنندگان را به معنای واقعی کلمه یک لقمه بخورند – و اگر این صنعت نوپا فرصتی داشته باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  خیانت چارلی کاکس نمایشی به سبک جیمز باند است که نتفلیکس به آن نیاز دارد

آبجو، گوشت آزمایشگاهی و آشوب آب و هوا

با چارلز دنبی (برکلی ایست)، متیو واکر (S2G Ventures)

همانطور که آگاهی و اضطراب در مورد آب و هوا رشد می کند، گسترش اصطلاحات غیرمستقیم مانند کشاورزی احیا کننده و پایدار نیز افزایش می یابد. با این حال، آنچه بیش از همه مهم است نسبتاً ساده است. ما می دانیم که کسب و کار معمولی تقریباً در هیچ صنعتی تا آنجا که آب و هوا پیش می رود کار نمی کند و این شامل کشاورزی می شود. وارد استارت آپ هایی مانند Berkeley Yeast و Future Meat با پشتیبانی S2G شوید. این شرکت‌ها و سایر شرکت‌های نوظهور فناوری در حال توسعه راه‌های جدیدی برای ارائه همان غذاها و نوشیدنی‌های مورد علاقه ما (یا حتی بهتر) هستند، در حالت ایده‌آل بدون ایجاد ویرانی در این سیاره که چنین غذاهایی را ممکن می‌سازد. به عنوان چهره‌های کلیدی در غذای agtech در مورد بزرگ‌ترین موانع و فرصت‌هایی که در این بخش می‌بینند، از آینده آبجو و گوشت آزمایشگاهی گرفته تا روش‌هایی که زنجیره‌های تامین می‌توانند برای برآورده کردن خواسته‌های مصرف‌کنندگان آگاه از محیط‌زیست تکامل پیدا کنند، به ما بپیوندید.

غیرمتمرکز، کربن زدایی و کاملاً برقی – شبکه فردا

با Donnel Baird (BlocPower)، Piyush Mathur (Odyssey Energy Solutions)

برق رسانی به همه چیز: این یکی از راه حل های پیشرو برای مشکل آب و هوا است. اما انجام این کار به سادگی تعویض پشته های دود با انرژی خورشیدی و باد نیست. این به یک شبکه الکتریکی کاملاً جدید نیاز دارد که برای روش‌های جدید تولید و استفاده از برق آماده باشد. به ما بپیوندید تا بشنوید که چگونه استارتاپ های نوآور برای بازسازی شبکه از پایین به بالا کار می کنند.

TechCrunch Disrupt 2023 از 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو اجرا می شود. همین حالا پاس خود را بخرید! جدی منتظر چی هستی؟

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Xdr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *