توییتر شروع به تقسیم درآمد تبلیغات با سازندگان تأیید شده می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم شروع به تقسیم درآمد تبلیغات با سازندگان تأیید شده می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

توییتر اکنون به سازندگان برای سهمی از درآمد تبلیغاتی که از تبلیغات ارائه شده در پاسخ‌های پست‌هایشان به‌دست می‌آید، پرداخت می‌کند. کاربرانی که مشترک توییتر آبی هستند و در 3 ماه گذشته هر ماه بیش از 5 میلیون توییت دریافت کرده اند، واجد شرایط عضویت هستند. به گفته مالک، ایلان ماسک، دور اول پرداخت‌های سازنده مجموعا خواهد بود 5 میلیون دلار، و خواهد بود انباشته از ماه فوریه به بعد این پرداخت ها از طریق Stripe تحویل داده می شود.

از آنچه برخی سازندگان بزرگ در توییتر به اشتراک می گذارند، این پرداخت ها قابل توجه است. برایان کراسنشتاین نویسنده، که حدود 750000 دنبال کننده دارد، ادعا می کند که توییتر به او پول داده است. 24305 دلار.

SK، سازنده ای با حدود 230000 فالوور، ادعا می کند که درآمد کسب کرده است 2236 دلار از توییتر؛ بنی جانسون، مفسر سیاسی، با 1.7 میلیون دنبال کننده، می گوید که درآمد داشته است 9546 دلار.

پرداخت‌های توییتر با برداشت‌های توییت تعیین می‌شود. اشلی سنت کلر، نویسنده بابیلون بی (710000 دنبال کننده) گفت که او 7153 دلار درآمد داشته است و به گفته او “ریاضی دستمال کاغذیاو از فوریه تا جولای حدود 840 میلیون برداشت داشت. این باعث می‌شود که او حدود 0.0085 دلار CPM (هزینه در هر میلی‌میل) یا 8.52 دلار به ازای هر میلیون بار نمایش را در نظر بگیرد. مشخص نیست که CPM های فردی از کاربری به کاربر دیگر تغییر می کنند یا خیر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  شبکه سلسیوس و مدیر عامل سابق آن احتمالاً روز خوبی را سپری نمی کنند

توییتر در حال کسب درآمد از تبلیغاتی است که در پاسخ‌های توییت ارائه می‌شود، زیرا تعیین اینکه کدام سازندگان برای تبلیغات ارائه‌شده در فید پرداخت می‌کنند دشوار است (این همان مشکلی است که پلتفرم‌های ویدیویی کوتاه مانند با اشتراک درآمد با آن مواجه هستند). البته، این بدان معنی است که سازندگان می خواهند کاربران را تشویق کنند تا به توییت های آنها پاسخ دهند. در بهترین حالت، این الهام بخش مکالمه خواهد بود، اما همانطور که از پلتفرم هایی مانند می دانیم، احساسات شدید بیشترین تعامل را ایجاد می کند.

همانطور که فرزاد مصباحی در توییتر خود نوشت: «هر چه تعداد افراد متنفر در پاسخ‌هایتان بیشتر باشد، درآمد بیشتری در توییتر خواهید داشت.» ماسک پاسخ داد:عدالت شاعرانه

محدودیت هایی برای اینکه چه نوع سازندگانی می توانند از طریق این برنامه کسب درآمد کنند وجود دارد. با توجه به توییتر استانداردهای کسب درآمد از محتوا، محتوای جنسی قابل کسب درآمد نیست. این ضربه ای به جامعه کارگران جنسی توییتر است، زیرا توییتر یکی از تنها پلتفرم های اجتماعی اصلی است که در آن محتوای بزرگسالان مجاز است. توییتر همچنین به سازندگان اجازه نمی‌دهد از محتوای مربوط به «طرح‌های هرمی یا طرح‌های ثروتمند شدن سریع» (نگاه کردن به شما، ارسال‌کنندگان هرزنامه‌های رمزنگاری)، خشونت، رفتارهای مجرمانه، قمار، یا مواد مخدر و الکل، کسب درآمد کنند. اگر سازنده سعی کند از محتوای دارای حق نسخه برداری که متعلق به او نیست درآمدزایی کند، این نیز یک پرچم قرمز است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  خرید یوتیوب

در حالی که توییتر 5 میلیون دلار به سازندگان می پردازد، اخیراً از این شرکت به دلیل 500 میلیون دلار چک پایان کار پرداخت نشده به کارمندانی که در بحبوحه تصاحب ماسک اخراج شده بودند، شکایت کرد. توییتر همچنین در پرداخت اجاره فضاهای اداری خود کوتاهی کرده است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eAejcf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *