شبکه سلسیوس و مدیر عامل سابق آن احتمالاً روز خوبی را سپری نمی کنند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم شبکه سلسیوس و مدیر عامل سابق آن احتمالاً روز خوبی را سپری نمی کنند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های رمزنگاری TechCrunch که هر پنجشنبه ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت PT به صندوق ورودی شما تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.

بازگشت شما را به … خوش آمد می گوییم واکنش زنجیره ای.

اوایل امروز، شرکت ورشکسته وام دهنده رمزارز Celsius Network و مدیرعامل سابق و یکی از بنیانگذاران آن، الکس ماشینسکی، با چندین پرونده قضایی از سوی سه نهاد جداگانه آمریکایی مواجه شدند: کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) و کمیسیون تجارت فدرال (FTC).

بلومبرگ همچنین گزارش داد که ماشینسکی امروز دستگیر و به کلاهبرداری متهم شده است.

ماشینسکی و رونی کوهن پاون، مدیر ارشد درآمد سلسیوس، روز سه‌شنبه توسط دادگاه ناحیه جنوبی نیویورک به اتهام سازمان‌دهی «طرح کلاهبرداری از مشتریان شبکه سلسیوس» متهم شدند.

این کت و شلوارها در زمانی ارائه می شوند که SEC و به طور کلی آژانس های ایالات متحده در حال سرکوب صنعت کریپتو هستند. در اوایل این هفته، دولت ایالات متحده یک متخصص امنیت سایبری را به هک کردن یک صرافی ارزهای دیجیتال و سرقت حدود 9 میلیون دلار ارز دیجیتال متهم کرد، چیزی که به نظر می‌رسد یک هکر اخلاقی سرکش شده و سپس دوباره سعی می‌کند اخلاقی به نظر برسد.

ماه گذشته، SEC از دو بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، Binance و Coinbase، به دلایل جداگانه شکایت کرد، اما هر دو شکایت ادعا کردند که این شرکت ها قوانین اوراق بهادار ایالات متحده را نقض می کنند. و در اوایل ژوئن، وزارت دادگستری ایالات متحده دو شهروند روسی را به دلیل هک کردن و ایجاد فروپاشی بعدی کوه Gox، که زمانی یکی از بزرگترین و محبوب ترین صرافی های رمزنگاری بود، متهم کرد. Mt. Gox در سال 2014 پس از اعلام ورشکستگی زمانی که سرقت فاش شد، تعطیل شد و سپس دستور انحلال داده شد.

اینها تنها تعدادی از اتهامات و کت و شلوارهایی است که به ذهن می رسد. اما از آنجایی که رگولاتورهای ایالات متحده صنعت کریپتو را زیر نظر دارند، موارد بسیار بیشتری وجود داشت (و من مطمئن هستم که خواهد بود).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کاغذ دیواری بافت دانه چوب برای آیفون

TLDR؟ درجه سانتیگراد و ماشینسکی در آب بسیار گرم هستند. و این می تواند تنها آغاز یک سری طولانی از شکایت ها و اتهامات برای آنها و صنعت به طور کلی باشد.

این هفته در وب 3

  1. دادگاه فدرال حکم می‌کند که توکن XRP ریپل را می‌توان به عنوان یک امنیت در نظر گرفت… گاهی اوقات
  2. Google Play خط‌مشی را در قبال برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین تغییر می‌دهد، درها را به روی دارایی‌های دیجیتال توکن‌شده، NFT‌ها باز می‌کند.
  3. کیف پول کوین بیس ویژگی پیام رسانی را راه اندازی کرد تا کاربران بتوانند مستقیماً روی پلتفرم آن تعامل داشته باشند
  4. آخرین ویژگی DM کیف پول Coinbase چه معنایی برای اکوسیستم دارد؟
  5. درآمد اشتراک خودرو می تواند اولین گام برای پذیرش جریان اصلی وب 3 در سازمان باشد
  6. بازی های Web3 برای موفقیت نیازی به برجسته کردن عناصر بلاک چین ندارند

جدیدترین غلاف

برای قسمت این هفته، ژاکلین با ماریا شن، یک شریک عمومی در تیم سرمایه گذاری در Electric Capital، یک شرکت سرمایه گذاری در مراحل اولیه با تمرکز بر رمزارز، بلاک چین، فین تک و بازارها مصاحبه کرد.

قبل از Electric Capital، ماریا مدیر ارشد فناوری و یکی از بنیانگذاران Bambify بود، استارت آپی که به کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​کمک کرد تا زنجیره های تامین کارآمدتری را با تولیدکنندگان در سطح جهان ایجاد کنند. قبل از آن، او در کار می کرد.

در مارس 2022، این شرکت اعلام کرد که یک میلیارد دلار را برای یک جفت صندوق رمزنگاری بسته است – یک وسیله نقلیه 400 میلیون دلاری برای سرمایه گذاری سهام در استارتاپ ها و یک صندوق 600 میلیون دلاری که برای سرمایه گذاری مستقیم در توکن های کریپتو در نظر گرفته شده است. آن در حال حاضر مجموعه ای با حدود 75 سرمایه گذاری با استارت آپ های رمزنگاری مانند Magic Eden، ConsenSys و Bitwise را به نمایش می گذارد.

اخیراً، Electric Capital گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد از سال 2017 تعداد توسعه‌دهندگان بلاک چین در ایالات متحده هر سال کاهش یافته است و از 40 درصد در سال 2017 به 29 درصد در سال گذشته کاهش یافته است. واقعا به معنای و چگونگی تاثیر آن بر رشد توسعه دهندگان داخلی و بین المللی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین بادکننده لاستیک قابل حمل در سال 2023

ما بحث کردیم که ماریا چه بخش‌های ارز دیجیتال را برای سرمایه‌گذاری تماشا می‌کند، چرا او روی NFTs و احساسات کلی بازار سرمایه خطرپذیر شرط‌بندی می‌کند.

ما همچنین در مورد:

  • تأثیر نظارتی ایالات متحده بر سرمایه گذاری
  • بازار خرسی
  • روندهایی که او دنبال می کند
  • مشاوره برای بنیانگذاران

اشتراک در واکنش زنجیره ای بر پادکست های اپل، یا پلتفرم غلاف مورد علاقه خود را برای همراهی با آخرین قسمت ها، و لطفاً اگر آنچه را که می شنوید دوست دارید، یک بررسی برای ما بگذارید!

پول را دنبال کنید

  1. پلتفرم NFT موسیقی Sound.xyz 20 میلیون دلار در دور سری A جمع آوری کرد
  2. پلتفرم راه حل های فروش بلیت Get Protocol 4.5 میلیون دلار را در دور اولیه جمع آوری کرد
  3. LunarCrush 5 میلیون دلار در سری A برای کمک به طراحی محتوای رسانه های اجتماعی جمع آوری کرد
  4. AwesomeQA 2.8 میلیون دلار برای ارائه راه حل های خودکار پشتیبانی مشتری جمع آوری کرد
  5. Olympix 4.3 میلیون دلار برای ایجاد امنیت سایبری رمزنگاری با ابزار هوش مصنوعی جمع آوری کرد.

این فهرست با اطلاعات Messari و همچنین گزارش خود TechCrunch گردآوری شده است.

دیگه چی میخونیم

آیا می خواهید از دنیای وب 3 خارج شوید؟ در اینجا چند مقاله در TechCrunch وجود دارد که این هفته توجه ما را به خود جلب کرد:

  1. عصر اخراج های فنی به شیوه ای جالب در حال تحول است
  2. احساس می کنید قطار مولد هوش مصنوعی را از دست داده اید؟ 5 قدم برای افزایش سرعت در 90 روز
  3. با جوان 19 ساله ای که MIT ترک تحصیل کرده است، «جایگزین باروت» برای صنایع دفاعی آشنا شوید.

من را در توییتر دنبال کنید @Jacqmelinek برای اخبار کریپتو، میم ها و موارد دیگر.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oKsBhI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *