بسته کاغذ دیواری HOT SUMMER برای آیفون

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گالری تصاویر پس زمینه هفته iDownloadBlog ما هر یکشنبه به روز می شود. با والپیپرهای با کیفیت عکس، دستگاه‌های شما هرگز رنگ تازه‌ای ندارند. امروز، با این بارگیری‌های کاغذدیواری «تابستان داغ»، رنگ‌های پر جنب و جوشی اضافه کنید.

کاغذ دیواری “تابستان داغ”.

گالری iDB عمدتاً از تصاویر پس زمینه تشکیل شده است که هنرمندان دیجیتال اصلی را برجسته می کنند. مجموعه تابستان داغ امروز توسط @دیوارها.

در این مجموعه، کیت مقدار باورنکردنی از رنگ‌های پر جنب و جوش را با هم ترکیب کرده است. من را به یاد رنگ های هایلایتر می اندازد. مجموعه HOT SUMMER مطمئناً تصاویری از گرم ترین فصل را با پالت رنگ ترسیم می کند. تا آنجا پیش می‌روم که می‌گویم طراحی مواج نیز باعث می‌شود به گرمای موج‌دار در هوا فکر کنم.

از مجموعه، مورد علاقه من در رتبه دوم قرار دارد. نوار بنفش در بالا و انتقال دو رنگ به نوار صورتی میانی یک گرادیان سفت و سخت است که از نظر بصری دلپذیر است. نزدیک به پایین با یک رنگ سبز متوسط ​​که تضاد خوبی با نوار زرد دارد گرد می شود.

با دنبال کردن @wallscate در ، جایی که او مرتباً بارگیری‌های تازه‌ای را پست می‌کند، می‌توانید خلاقیت‌های کاغذدیواری اصلی بیشتری پیدا کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اضافه کردن مکان یا آدرس گمشده در Google Maps

برای تأثیرگذاری بر گالری کاغذ دیواری، لطفاً از طریق Twitter @ با من تماس بگیریدjim_gresham، جایی که من مجموعه را سرپرستی می کنم. می‌توانید برای دانلودهای اواسط هفته، اخبار مخفیانه و شوخی‌های عمومی درباره ابزارهای اپل همراه باشید. با توجه به شایعات در مورد 15، می توانید شرط ببندید که من در کنار فاش شدن اطلاعات، نظر خواهم داد.

اگر آن را از دست دادید، هفته گذشته 10مین سالگرد گالری تصاویر پس زمینه هفته iDB را جشن گرفتیم. در این پست، پست های تصویر زمینه برتر من را از هر یک از 10 سال گذشته پیدا خواهید کرد! این یک پروژه پرشور سرگرم کننده بوده است و نگاه کردن به سالها مرا به یاد تمام ابزارهایی که این تصاویر را بر روی آنها دانلود کرده ام می اندازد.

مجموعه والپیپرهای هفته دهمین سالگرد

تصویر بالا | placeit.net

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Zxcoix
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *