تلگرام قابلیت Stories خود را در اختیار کاربران پریمیوم قرار می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم قابلیت Stories خود را در اختیار کاربران پریمیوم قرار می دهد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

تلگرام قابلیت Stories خود را برای کاربران Premium، این شرکت، عرضه می کند تایید شده در توییتی در روز جمعه عرضه رسمی برای کاربران پریمیوم یک ماه پس از آن صورت می‌گیرد که پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام، اعلام کرد که اپلیکیشن پیام‌رسان استوری‌ها را در ماه جولای اضافه می‌کند. در حال حاضر مشخص نیست که تلگرام چه زمانی قصد دارد استوری را برای کاربران غیر پریمیوم راه اندازی کند.

در آن زمان، دوروف گفت که کاربران سال‌ها درخواست این ویژگی را داشتند و اشاره کرد که بیش از نیمی از درخواست‌هایی که تلگرام دریافت می‌کند مربوط به استوری است. دوروف گفته بود که این شرکت در ابتدا مخالف اضافه کردن استوری ها بود، زیرا آنها «در حال حاضر همه جا هستند»، اما می خواست به کاربرانش گوش دهد.

با استوری در تلگرام، می توانید تصمیم بگیرید که چه کسی می تواند هر یک از استوری های شما را ببیند. می‌توانید داستان‌هایتان را برای همه، مخاطبین، چند مخاطب انتخابی یا فهرستی از دوستان نزدیکتان قابل مشاهده کنید. داستان ها در یک بخش قابل ارتقا در بالای لیست شما قرار می گیرند. می‌توانید داستان‌های ارسال‌شده توسط هر مخاطبی را با انتقال آن‌ها به فهرست «مخفی» در بخش مخاطبین خود به جای صفحه اصلی پنهان کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه حل برای خطای «این آیفون در پنجره دیگری باز است This iPhone Is Open in Another Window» در مک

علاوه بر این، می‌توانید زیرنویس‌ها و پیوندهایی را به داستان‌های خود اضافه کنید. همچنین گزینه ای برای تگ کردن افراد دیگر در استوری ها وجود دارد. به علاوه، می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده با ‌های جلو و عقب را به‌طور همزمان به سبک BeReal پست کنید.

شما می توانید انتخاب کنید که داستان شما چه زمانی منقضی شود. به عنوان مثال، شما می توانید آن را در شش، 12، 24 یا 48 ساعت منقضی کنید. یا، می‌توانید استوری‌ها را به‌طور دائمی در صفحه نمایه خود به‌گونه‌ای نمایش دهید که اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد نکات برجسته استوری را نمایش دهید.

دوروف قبلاً گفته بود که پس از آزمایش‌های داخلی استوری‌ها، حتی افراد شکاک در تیم تلگرام نیز از این ویژگی استقبال کردند و تلگرام دیگر نمی‌تواند سرویس پیام‌رسانی را بدون آن تصور کند.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aEykEF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *