جانشین معنوی مکس پین، ال پاسو، در جای دیگر در سپتامبر می آید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ال پاسو، جای دیگر ماوراء طبیعی shoot-'em-up از توسعه دهندگان پرکار داربست عجیب، تاریخ انتشار در ماه سپتامبر برای PC و Xbox را اعلام کرده است.

کارگردانی تیراندازی سوم شخص بر عهده Xalavier Nelson Jr است که صداپیشگی شخصیت اصلی James Savage را نیز برعهده دارد و چندین آهنگ رپ را برای موسیقی متن بازی اجرا می کند. اعلام تاریخ انتشار همراه با موزیک ویدیوی متحرک همراه بود بیدار بمان، قطعه ای که برای آن آلبوم ضبط شده است.

عجیب است که Strange Scaffold معمولاً با بازی هایی مانند این بسیار التقاطی است شبیه ساز تجارت اندام جنگ سالار فضایی و Sunshine Shuffle که این تیرانداز سنتی‌تر در واقع احساس غیرمعمول‌تری نسبت به پیشنهادات معمول خود دارد. شاید این فقط شواهد بیشتری از سبک خارج از دیوار توسعه دهندگان باشد.

این بازی یک نامه عاشقانه به تیراندازان سوم شخص دوران PS2 است مکس پین، با Remedy's classic به طور خاص به عنوان بازی با بیشترین تأثیر روی عنوان ذکر شده است. به عنوان کسی که هر دو را بازی کرده است، می توانم بگویم که از نظر نحوه بازی بسیار شبیه به نظر می رسد، به خصوص با شلیک فرار و دو سلاح. الی گولد، نویسنده ی کارمند، دست خود را در دست گرفت، و آن را در دست داشت ال پاسو، جای دیگر پیش نمایش، آنها گفتند: “در حالی که تیراندازی سوم شخص به طور آشنا سرگرم کننده است، مهم ترین ویژگی باید شیرجه رفتن اسلوموشن باشد.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هوش مصنوعی چیست؟

این باید برای هر کسی دل نشین باشد مکس پین طرفدار وجود دارد می‌دانم که از اجرای آن هیجان‌زده هستم.

سلب مسئولیت اخلاقی جالب: نه تنها فکر می‌کنم ژالاویر نلسون جونیور یک شخص باحال است و ما با هم دوست هستیم، بلکه من به طور نیمه منظم با او فورتنایت بازی می‌کنم. این دلیلی نیست که من در مورد بازی نوشته ام، و صادقانه بگویم، اگر چیزی باشد، از اینکه او هنوز من را به یک پیروزی نبرده است، بسیار ناراحتم. جیمز دالی، که در نمایش بازی‌های آینده با نام تجاری خواهر کار می‌کند، به‌طور متوسط ​​هر ناهار برای من برنده می‌شود، و بنابراین، عدم موفقیت نلسون جونیور باعث می‌شود کمتر در مورد بازی‌اش بنویسم. فقط فکر می کنم بازی خیلی باحال به نظر می رسد، باشه؟

در دیگر بازی های بزرگ جدید، شبیه ساز نینتندو Dolphin دیگر در منتشر نمی شود پس از اینکه تیم توسعه با تیم حقوقی نینتندو برخورد کرد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uCtuqR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *