از اکسپلویت MacDirtyCow استفاده کنید تا با OneUI به برنامه تنظیمات آیفون خود تغییری شبیه سامسونگ بدهید.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر نمادهای برنامه تنظیمات شما ظاهر یک دستگاه ی سامسونگ را به خود بگیرد، چگونه دوست دارید؟ حتی بهتر… اگر بتوانید بدون جیلبریک این کار را انجام دهید چه؟ هنوز علاقه دارید؟

مثال تنظیمات OneUI.

اگر تا به حال بیش از حد تنظیم شده اید، پس بسته ای که باید به آن توجه کنید یک افزونه MacDirtyCow برای دستگاه های iOS 15.0-16.1.2 است به نام تنظیمات OneUI توسط توسعه دهنده iOS HackZy.

همانطور که در نمونه های تصویر بالا نشان داده شده است، نمادهای جدید در سمت چپ هر سلول برنامه تنظیمات ظاهر می شوند و آیکون های محور موجود را با طرح های آیکون محور سامسونگ جایگزین می کنند.

اگرچه ممکن است قرار دادن آیکون های سامسونگ بر روی یک آیفون گناه بزرگی به نظر برسد، اما قطعاً چند سر را به خود متمایل می کند. علاوه بر این، شخصی که به گوشی سامسونگ عادت دارد و به آیفون تغییر می‌دهد، ممکن است با آیکون‌های آشنا احساس راحتی بیشتری کند.

اگر دوست دارید تنظیمات OneUI را برای خودتان امتحان کنید، می‌توانید آن را به صورت رایگان از برنامه مدیریت Misakapackage برای دستگاه‌های MacDirtyCow دانلود کنید. هر کسی که قبلاً از میساکا استفاده کامل نکرده باشد، می‌تواند آموزش ما را برای دانلود و نصب آن بر روی یک دستگاه سازگار دنبال کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Roblox به هدست های متا کوئست VR می آید

آیا فکر می کنید آیکون های تنظیمات سامسونگ در آیفون خوب به نظر می رسند؟ در بخش نظرات پایین به ما اطلاع دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JUciQU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *