تریلر فصل 3 قسمت دوم The Witcher پایانی دلخراش برای Geralt اثر هنری کاویل را نمایش می دهد.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرد ویچر فصل 3 قسمت 2 – و به نظر می رسد که Geralt اثر هنری کاویل آماده است تا آخرین موضع گیری دلخراش خود را انجام دهد.

این تیزر دو دقیقه‌ای که می‌توانید در زیر تماشا کنید، مملو از نبردهای بزرگ، لحظات هیجان‌انگیز و حتی ظاهر یک اسب شاخدار است (طرفداران طولانی مدت اهمیت این صحنه را خواهند دانست).

اما این خروج قریب الوقوع گرالت کاویل است که می رود ویچر مجموعه‌های ی پس از پایان فصل سوم، که در این تریلر هیجان‌انگیز مرکز توجه قرار می‌گیرد. و اگرچه می‌دانیم که لیام همسورث به‌عنوان شخصیت اصلی از فصل چهارم به بعد جایگزین کاویل خواهد شد، به نظر می‌رسد که گرالت کاویل جان خود را خواهد داد تا دختر جانشین سیری را از خطر در امان نگه دارد.

در بررسی ما از ویچر فصل 3، ما گفتیم که یکی از بهترین برنامه های نتفلیکس در تمام دوران “از دست دادن تماس جادویی خود” بود و “نمایش ویچرمقیاس، وسعت، و کالیبر باید بسیار بالاتر از «انجام کافی» هدف باشد.» با این حال، بر اساس تریلر جلد 2، ممکن است قسمت‌های پایانی فصل 3 پایانی بزرگ و پراحساس برای ورود تفرقه‌انگیز به همراه داشته باشد. تاریخچه سریال

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای کار نکردن Dolby Vision در Amazon Fire TV Stick 4K

فصل 3 سریال Witcher که شامل سه قسمت پایانی است، از پنجشنبه 27 جولای در نتفلیکس پخش خواهد شد.

در حال توسعه…

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GkSWfb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *