این شرکت VC از تست های شخصیتی و هوش مصنوعی برای یافتن سرمایه گذاری های بعدی خود استفاده می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم این شرکت VC از تست های شخصیتی و برای یافتن سرمایه گذاری های بعدی خود استفاده می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

صندوق حمل بار ندارد و غربال اول توسط روبات ها انجام می شود

سرمایه گذاران پرتاب می کنند پول در استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی (شاید نه به اندازه‌ای که فکر می‌کنید)، بنابراین جای تعجب نیست که ما شاهد تکیه آن‌ها به فناوری برای استفاده از ارزشمندترین منبع خود یعنی زمان هستیم.

در تلاش برای کاهش تعصب و جذب گروه متنوع تری از بنیانگذاران، مستقر در کنتاکی Connetic Ventures نرم افزاری را توسعه داده است که به عنوان قیف بالای آن عمل می کند. این پلتفرم که Wendal نام دارد، بنیان‌گذاران را بر اساس 13 ویژگی کارآفرینی ارزیابی می‌کند تا تعیین کند آیا یک جلسه برای سرمایه‌گذاران مثمر ثمر خواهد بود یا خیر. این آزمون 15 تا 20 دقیقه طول می کشد، و صندوق قول می دهد که در عرض سه روز به بنیانگذاران تصمیم گیری کند.

پیدایش وندال در طول جرقه شد یک جلسه ایده‌آل برای سرمایه‌گذاران فرشته که می‌خواهند استارت‌آپ‌هایی را در ایندیانا، کنتاکی و اوهایو به طور کارآمد و مؤثر پیدا کنند و از آن حمایت کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ارسال ایمیل های تکراری در Microsoft Outlook

کریس هجلم، شریک Connetic، گفت: “در سانفرانسیسکو یا نیویورک، می توانید پول جمع آوری کنید، ثبت نام کنید و جریان معامله کافی برای حمایت از یک صندوق واقعی داشته باشید.”

در خارج از این مراکز اصلی تامین مالی، باید دقت بیشتری داشته باشید. سوال این بود که چگونه. با دانستن اینکه تیم در مرکز هر استارت‌آپی قرار دارد، صندوق چیزی را که هجلم به عنوان «حفره خرگوش روان‌شناسی رفتاری» توصیف می‌کرد، کاهش داد و از یک روانشناس صنعتی برای تعریف رفتاری کارآفرینانه بهینه کمک گرفت. سپس وندال را ساختند.

من خودم این پلتفرم را امتحان کردم و شرکت تخیلی من (به شدت بر اساس شرکت واقعی من که به طرز چشمگیری شکست خورد) به تیم سرمایه گذاری توصیه شد.

Wendal تنها چیزی نیست که در مورد این شرکت منحصر به فرد است: همچنین هیچ جزء حمل کننده ای ندارد. برخلاف اکثر شرکت‌های VC که 20 درصد از پولی را که تولید می‌کنند برای LP‌های خود نگه می‌دارند، Connetic می‌خواهد از طریق مشاوران مالی خود را در اختیار سرمایه‌گذاران خرد قرار دهد. به جای افزایش مستقیم موفقیت یک استارتاپ، 1.9 درصد کارمزد دریافت می کند.

همه اینها من را در مورد این صندوق سرمایه گذاری کنجکاو کرد، بنابراین با Hjelm صحبت کردم تا در مورد صندوق، معیارهایی که وندال اندازه گیری می کند، نحوه برنامه ریزی برای ایجاد ساختار صندوق خود و موارد دیگر صحبت کنم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین مرورگر با VPN داخلی برای اندروید

حقوق صاحبان سهام در دستگاه

Connetic معتقد است که با خارج کردن زمین و عوامل انسانی از معادله، مدل بسیار عادلانه تری برای تعیین اینکه چه کسی باید بودجه دریافت کند، ایجاد کرده است. اما هر سیستم هوش مصنوعی به اندازه داده های آموزشی آن خوب است، بنابراین منطقی است که در مورد عادلانه بودن وندال یا توانایی آن برای تعیین اینکه آیا بنیانگذار یک استارت آپ برای یک بازار خاص مناسب است تعجب کنیم. اما Hjelm معتقد است که این پلتفرم برای عادلانه بودن ساخته شده است و داده ها این ادعا را تایید می کنند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SPU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *