مایکروسافت سرفیس بوک می‌تواند با چند ترفند قلم دقیق، یکی را در مک بوک به ارمغان بیاورد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ممکن است در حال بررسی برخی ایده‌های انه برای سر خود از نظر پشتیبانی از قلم باشد، از جمله اجازه استفاده از پد لمسی با قلم و همچنین صفحه نمایش لمسی.

Windows Latest به قدری چشم عقاب بود که پتنتی را که مایکروسافت به ثبت رسانده بود و در آن ایده‌های جدید و جذابی برای Surface Pen آینده بررسی می‌شود، دریافت کرد.

پتنت – که در freepatentsonline.com نشان داده شده است [PDF file] – معمولاً با واژه‌های معمولی (استفاده بیش از حد از اصطلاحات فنی و جملات تکراری) متراکم است، اما اصل مطلب به شرح زیر است.

مایکروسافت می‌خواهد با استفاده از پد لمسی، قلم را نه تنها به‌عنوان گزینه دوم برای استفاده با قلم به غیر از نمایشگر، بلکه مهم‌تر برای تشخیص قلم استفاده کند.

مزیت آن چیست؟ همانطور که مایکروسافت در پتنت توضیح می دهد، به دنبال اجرای یک قلم فعال است، قلمی که می تواند با دستگاه جفت شود و به طور خودکار تنظیمات مختلف را بر اساس کاربر انتخاب کند.

و با فناوری موجود در صفحه لمسی، قلم می‌تواند قبل از نزدیک شدن به صفحه، داده‌ها را از لپ‌تاپ دریافت کند، بنابراین جفت‌سازی پاسخگوتر و اعمال سریع‌تر تنظیمات سفارشی کاربر برای قلم (به‌جای تأخیر احتمالی، با این فرآیند) فقط زمانی اتفاق می افتد که قلم تقریباً به نمایشگر رسیده باشد).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع عدم کارکرد صدای اعلان پیام رسان فیس بوک

تجزیه و تحلیل: قلم قوی تر

درایو کلی اینجا برای یک قلم پاسخگوتر از نظر سرعت جفت شدن و اجرای سریع تنظیمات سفارشی برای کاربران مختلف است. مزیت دیگر این است که پد لمسی قادر به دریافت ورودی از قلم است، تطبیق پذیری قابل توجهی را نیز اضافه می کند.

ما به خصوص به سناریویی فکر می‌کنیم که در آن یادداشت‌ها را با دستگاه Surface در پیکربندی لپ‌تاپ یادداشت می‌کنید. به جای اینکه بخواهید با خودکار روی صفحه لمسی عمودی بنویسید، می توانید کلمات را روی صفحه لمسی که صاف روی میز درست در مقابل شما قرار دارد، یادداشت کنید تا تجربه نوشتن طبیعی تری داشته باشید.

همه اینها بسیار زیبا به نظر می رسد، اما مانند همیشه در مورد ثبت اختراعات، هنوز فریب نخورید. مایکروسافت – و دیگر شرکت‌های بزرگ فناوری – به طور منظم مجموعه کاملی از ایده‌ها و ثبت اختراعات را برای آن‌ها بررسی می‌کنند و تنها درصد کمی از آنها به واقعیت تبدیل می‌شوند. (اگرچه آنها ممکن است مبنای ایده دیگری نیز باشند، حتی اگر حق اختراع واقعی مورد نظر ظاهر نشود).

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mbISTj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *