بازار سرمایه خطرپذیر بهتر از آن چیزی است که شما فکر می کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم بازار سرمایه خطرپذیر بهتر از آن چیزی است که شما فکر می کنید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

جهانی را انجام داد بازار سرمایه خطرپذیر در سه ماهه اول سال جاری به پایین ترین سطح خود رسیده است؟ دومین؟

دلیل خوبی برای این باور وجود دارد که اصلاحات گسترده در فعالیت سرمایه گذاری خطرپذیر که در شش فصل گذشته شاهد آن بوده ایم، مسیر خود را طی کرده است. مهمتر از همه، ما نشانه‌های اولیه را می‌بینیم که نشان می‌دهد از قبل شاهد رکود سرمایه‌گذاری در بازار خصوصی بوده‌ایم.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


ما در میان یک سرمایه گذاری جدید عادی هستیم. از آنجایی که افت بازار سرمایه خطرپذیر ایالات متحده به چیزی که به نظر می رسد یک محدوده ارزش سرمایه گذاری راحت است تعدیل شده است، ما احساس می کنیم که در حال حاضر یک انحراف نیست. در عوض بازاری که امروز هست همان چیزی است که مردم باید در آینده انتظار داشته باشند. این دیدگاه محافظه کارانه است.

با این حال، می توانیم تصویر روشن تری نیز ترسیم کنیم. بنابراین، امروز صبح، بیایید به دنبال نکات مثبت بیشتری باشیم تا در نظر بگیریم، و چند موضوع ساختاری در اقتصاد جهانی را به خود یادآوری کنیم که می‌تواند ارزش‌گذاری فناوری و جذب سرمایه استارت‌آپ‌ها را بهبود بخشد.

شاخه های سبز برای روزهای بهتر

افزایش سرمایه خطرپذیر موفقیتی را برای یک استارت آپ به ارمغان نمی آورد. ایجاد یک تجارت بزرگ، در حال رشد و سودآور انجام می دهد.

صرف نظر از اینکه استارت‌آپ‌ها معمولاً چگونه ساخته و اداره می‌شوند، فعالیت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر می‌تواند نشان‌دهنده مفیدی برای موفقیت یک استارت‌آپ باشد، زیرا معیاری برای خوش‌بین بودن سرمایه‌گذاران در بازار خصوصی نسبت به کسب‌وکارهایی که سرمایه‌گذاری می‌کنند را نشان می‌دهد. با یک سطح بالاتر رفتن، مجموع سرمایه‌های خطرپذیر را می‌توان بازتابی از نرخ‌های رشد استارت‌آپ‌های دنباله‌دار و میزان کارآمدی آنها اخیراً در نظر گرفت. از هر منظر، بیشتر بهتر است.

هنگامی که ما در مورد مجموع سرمایه گذاری و در دسترس بودن سرمایه صحبت می کنیم، در مورد ارز ساده در حال حرکت صحبت می کنیم. مفیدتر از آن، مجموع سرمایه گذاری به ما اطلاعات زیادی در مورد دیدگاه های درون بازار در مورد سلامت استارت آپ های موجود می دهد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KWQYIG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *