با حمایت Thiel، Recharge Capital وسیله نقلیه سرمایه گذاری سلامت زنان 200 میلیون دلاری را راه اندازی کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم با حمایت Thiel، Recharge Capital وسیله نقلیه سرمایه گذاری سلامت زنان 200 میلیون دلاری را راه اندازی کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

تقاضا برای IVF در سراسر جهان در حال رشد است، اما تنها 1٪ از تحقیقات مراقبت های بهداشتی در شرایط سلامت زنان سرمایه گذاری می شود. Recharge Capital می خواهد این شکاف را با یک وسیله سرمایه گذاری جدید به ارزش 200 میلیون دلار پر کند. این برنامه بر ایجاد اکوسیستم‌های مراقبت از سلامت و باروری زنان در آسیای جنوب شرقی، آمریکای لاتین، اروپا و خاورمیانه از طریق سرمایه‌گذاری‌ها و جمع‌آوری‌ها، از جمله پلت‌فرم‌های مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال و کلینیک‌های محلی تمرکز خواهد کرد.

امروز، این شرکت سرمایه گذاری مستقر در نیویورک، بسته شدن اولین بخش خود را با سرمایه گذاری از سوی سرمایه گذارانی مانند پیتر تیل، گروه اولایان، گروه شیر آبی، خانواده الرشید از صندوق سرمایه گذاری سالمیرا، هلدینگ شامروک خانواده دیزنی، و اوزمن اعلام کرد. خانواده شرکت سیرا نوادا، ایان آزبورن از Hedosophia و فرانک لیو از Lovett.

Recharge Capital استارت‌آپ‌ها و همچنین سرمایه‌گذاری در شرکت‌هایی را که قبلاً تأسیس شده‌اند، رشد می‌دهد. برخی از سرمایه‌گذاری‌های آن شامل کلینیک خدمات باروری جنوب شرقی آسیا، Generation Prime، کلینیک باروری مکزیکی Fertilidad Integral، ارائه‌دهنده نرم‌افزار IVF Embryonics و استارتاپ Elix Healing برای سلامت قاعدگی است.

شریک مؤسس Recharge Capital، لورین گو، به TechCrunch گفت که این شرکت به دنبال بخش هایی است که بتوانند از ترکیبی از سرمایه گذاری خطرپذیر و سهام خصوصی بهره مند شوند. به دلیل سرمایه گذاری های موفق گذشته، تصمیم گرفت بر مراقبت های بهداشتی زنان تمرکز کند. وی گفت: «علاوه بر این، اعضای شرکت از جمله من سفرهای باروری خود را انجام داده‌ایم و درک درستی از زمینه‌های بهبودی که می‌تواند در این صنعت رخ دهد به دست آورده‌ایم.» وی افزود که یکی از اهداف Recharge افزایش دسترسی به خدمات تنظیم خانواده است. سراسر دنیا.

یکی از سرمایه‌گذاری‌های جمعیتی که بر روی آن متمرکز شده است، گردشگری پزشکی است، زیرا هزینه مراقبت از باروری در بسیاری از بازارها هزینه بالایی دارد، بنابراین بیماران به دنبال مراقبت در کشورهای دیگر با خدمات و مقررات آسان‌تر هستند. بازارهای هدف آن (آسیای جنوب شرقی، آمریکای لاتین، اروپا و خاورمیانه) تقاضای بالایی هم در داخل و هم از سوی گردشگران پزشکی، از جمله از چین، که در آن بسیاری از روش های IVF به شدت تحت نظارت هستند، از جمله ممنوعیت استفاده از آنها توسط زنان مجرد، دارند. برای مشاغلی که رحم جایگزین را به عنوان بخشی از مدل کسب و کار خود در نظر می گیرند، گو گفت که Recharge در هر یک از بازارهای هدف خود “انطباق دقیق” با مقررات رحم جایگزین را حفظ می کند تا مطمئن شود که با بیماران و مادران جایگزین منصفانه و اخلاقی رفتار می شود.

به‌جای مدل فراخوان سرمایه، وسیله نقلیه سرمایه‌گذاری مراقبت‌های بهداشتی زنان Recharge Capital از یک برنامه استقرار مبتنی بر نقطه عطف استفاده می‌کند و با شرکت‌های نمونه کار برای توسعه برنامه‌های اجرایی چند ساله همکاری می‌کند. گو گفت که برنامه استقرار نقطه عطف به سرمایه گذاران و مدیران دید بیشتری نسبت به نحوه استقرار سرمایه می دهد و خطرات مصرف سرمایه را کاهش می دهد. نقاط عطف بر اساس درآمد و EBITDA خواهد بود.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AiJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *