با شرکای ما در مرحله اولیه TC بالا بروید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم با شرکای ما در مرحله اولیه TC بالا بروید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بوستون! آیا برای کمی سبز در 4/20 آماده هستید؟ نه، نه که سبز. این است TechCrunch Early Stage 2023! به زودی، ما مستقیماً با انبوهی از سخنرانان، کارگاه‌ها، میزگردها، و فرصت‌های شبکه‌ای که مطمئناً رویای شما را تسریع می‌کنند، به آچا خواهیم رسید.

*مارک والبرگ را با سرعت در بیگ دیگ پایین می‌آورد و به سمت یک رویا شتاب می‌گیرد.*

در این اجلاس بنیانگذار یک روزه، توصیه‌های عملی و نکاتی را از کارشناسان برتر دریافت خواهید کرد، با کارآفرینان دیگری که سفرهای مشابهی دارند ملاقات خواهید کرد، تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارید و اعتماد به نفس لازم را برای برداشتن گام‌های بعدی به سمت رشد کسب‌وکارتان ایجاد می‌کنید.

از افرادی مانند شریک Bain Capital Ventures Ajay Agarwal خواهید شنید. داینا گریسون، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت Construct Capital. شریک جنرال کاتالیست مارک کرین؛ و بسیاری دیگر از کارشناسان صنعت. اگر ما را باور ندارید، فقط به این دستور کار بسته نگاه کنید!

TechCrunch Early Stage برای کمک به بنیان‌گذاران و استارت‌آپ‌های در مراحل اولیه برای ایجاد کسب‌وکارهای قوی‌تر طراحی شده است. اما این فقط ما نیستیم – شرکای رویداد ما به همان اندازه متعهد به موفقیت شما هستند.

شرکت هایی که با TC Early Stage همکاری کرده اند عبارتند از Brex، FlashCloud Intelligence، FYELABS، Justworks، Otter.ai، Prepare 4 VC، Remote، Sophi، Tonik، Torc، Vanta و Zeni.

کارگاه ها + جلسات میزگرد این شرکای TC Early Stage را از دست ندهید: Bain Capital Ventures، The Capital Network، Figure Equity Solutions، Howdy، Koto، Latham & Watkins LLP و VentureFizz.

در TechCrunch، ما بسیار خوش شانس هستیم که با برخی از مبتکرترین پیشگامان در فضای استارتاپی شریک هستیم. اکنون شما می توانند در یکی از بزرگترین روزهای سال ما در ثروت دانش خود سهیم شوند. شرکای ما تخصص و محتوای مرتبط خود را ارائه می دهند و منابعی را ارائه می دهند که بنیانگذاران در مراحل اولیه را آموزش، مشارکت و پشتیبانی می کند.

TC Early Stage در 20 آوریل در بوستون برگزار می شود. فرصت خود را برای ارتباط با شرکای ما، تاب خوردن به سمت نرده ها و ضربه زدن به یکی از شرکای ما از دست ندهید. پهک (این پارک برای همه شما غیر بوستونیایی هاست).

بلیط خود را همین امروز بخرید — بلیط های دانشجویی از همین الان شروع می شود 99 دلار!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایشگاه در TechCrunch Early Stage است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PaEYXy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *