۷ فیلم و نمایش تلویزیونی جدید در نتفلیکس، مکس، پرایم ویدیو و موارد دیگر در این آخر هفته (۷ ژوئیه)

زمان مطالعه: 4 دقیقه

اخیراً وقتی صحبت از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی جدید برای لذت بردن در پخش‌کننده‌ها به میان می‌آید، ما را انتخاب نمی‌کند، اما این آخر هفته شاهد پایان آن هستیم.

این بدان معنا نیست که وجود دارد هیچ چی تماشای آن در چند روز آینده خوب است، اما علوفه‌ی معمول فرنچایز سرفصل – فکر کنید ویچر، تهاجم مخفی، آینه سیاه و غیره – راه را برای تعداد انگشت شماری از تولیدات اصلی باز می کند که ممکن است شایسته وقت شما باشند یا نباشند.

در هر صورت، ما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا هفت فیلم و برنامه تلویزیونی بزرگ جدید را جمع آوری کنیم تا در چند روز آینده در Netflix، Max و Prime Video تماشا کنید. و اگر اینها علاقه شما را جلب نمی کند، می توانیم تریلرهای قانونی بیشتری مانند این را توصیه کنیم وکیل لینکلن، یا جایگزین های عالی مستند موسیقی برای WHAM! در

قوانین خارج از کشور (نتفلیکس)

قطار فیلم اصلی نتفلیکس در این آخر هفته با ورود به به طور جدی به حرکت خود ادامه می دهد خارج از قانون.

این اکشن کمدی جدید – از خانم اشتباه کارگردان تایلر اسپیندل – آدام دیوین را در نقش یک مدیر بانکی که به زودی ازدواج می کند، بازی می کند که شروع به مشکوک شدن می کند که همسرش ممکن است دزدان بدنام بانکی باشند که به تازگی بانک او را نگه داشته اند.

الن بارکین، پیرس برازنان و نینا دوبرو نیز در این فیلم حضور دارند خارج از قانون، که تا کنون دقیقاً زبان منتقدان را برانگیخته است. با این حال، به نظر سرگرم کننده بی ضرر نتفلیکس است.

اکنون برای پخش در نتفلیکس در دسترس است.

ترسناک دولورس روچ (ویدیو اصلی)

طرفداران ترسناک، گوش کنید! وحشت دولورس روچ – یک مجموعه جدید کمدی ترسناک – اکنون به طور کامل در Prime Video پخش می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مدیر عامل Reddit اعتراضات، مدیران و برنامه های شخص ثالث را مورد انتقاد قرار می دهد

بر اساس پادکست Gimlet Media به همین نام، این هشت قسمت، محصول Blumhouse با الهام از سوینی تاد، جاستینا ماچادو را در نقش یک محکوم تازه آزاد شده ایفا می کند که اقدامات شدیدی را برای حفظ سالن ماساژ در سطح زیرزمین خود در منهتن انجام می دهد.

احکام منتقدان در مورد وحشت دولورس روچ از “یک آشفتگی درهم و برهم” تا “یک غذای پیچ خورده” متغیر بوده است، بنابراین اگر از طرفداران وحشت بدنی زبان در گونه هستید، پیشنهاد می کنیم خودتان این مورد را بررسی کنید.

اکنون برای پخش در Prime Video در دسترس است.

وکیل لینکلن فصل دوم (نتفلیکس)

نیمه اول از وکیل لینکلنفصل بعدی اکنون در نتفلیکس در حال پخش است.

بار دیگر با بازی مانوئل گارسیا رولفو در نقش میکی هالر وکیل نقره ای زبان، فصل وکیل لینکلن 2 به چهارمین کتاب از سری رمان های پرفروش مایکل کانلی می پردازد، شاهد پنجم، که به دنبال تحقیقات در مورد قتل یک کارمند برجسته بانک است.

همانطور که گفته شد، این فصل جدید به دو قسمت پنج قسمتی تقسیم شده است. دومی بعد از کمی بیش از یک ماه در روز پنجشنبه، 3 آگوست می رسد، بنابراین آنچه را که قطعا یکی از آن هاست بررسی کنید. بهترین سریال نتفلیکس سال های اخیر

اکنون برای پخش در نتفلیکس در دسترس است.

کوین هارت: بررسی واقعیت (طاووس)

او را دوست داشته باشید یا از او متنفر باشید، اولین استندآپ کمدی ویژه کوین هارت برای سه سال، کوین هارت: بررسی واقعیت، اکنون در حال پخش است طاووس.

در این جدیدترین خنده، موضوعات کمدین از جمله خانواده، شهرت و سیاه پوشش داده می‌شود و منتقدان این فیلم ویژه را به عنوان برخی از «بهترین کارهای هارت روی صحنه» توصیف کرده‌اند.

اکنون برای پخش در Peacock در دسترس است.

وقتی کوسه ها حمله می کنند… و چرا (دیزنی پلاس)

برنامه سالانه Nat Geo از برنامه Sharkfest اکنون در دیزنی پلاس در حال پخش است و در میان مستندهای جدید وقتی کوسه ها حمله می کنند … و چرا.

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، این تولید بلند به بررسی چگونگی، زمان و چرایی حمله کوسه ها به انسان می پردازد (اسپویل: آنها به ندرت انجام می دهند)، ترکیبی از بینش زیست شناسان دریایی و – البته – فیلم های باورنکردنی از ترسناک ترین شکارچیان اقیانوس.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین پایه دیواری ساندبار برای زیر تلویزیون

در روزهای آینده نیز محتوای Sharkfest بیشتری خواهید یافت (من خودم را بیرون خواهم دید)، بنابراین اگر به این نوع چیزها علاقه دارید، به دیزنی پلاس بمانید.

اکنون برای پخش در دیزنی پلاس در دسترس است.

Shaun White: The Last Run (Max)

طرفداران Snowsport، این یکی برای شماست – جدیدترین مستند تولید شده توسط HBO که موفق به پخش مکس شده است Shaun White: The Last Run.

در چهار اپیزود، این افشاگری آشکار – یا همان طور که منتقدان آن را “ضیافت اشک آور” توصیف کرده اند – یک میکروسکوپ به زندگی و میراث شان وایت برنده سه مدال طلای المپیک می پردازد که با ناراحتی قلبی به دنیا آمد اما ادامه داد. تبدیل شدن به یکی از بزرگترین ورزشکاران برفی در تمام دوران. دستمال کاغذی بیاورید

برای پخش جریانی در Max موجود است.

WHAM! (نتفلیکس)

آخرین برگزیده مستند این هفته است WHAM! در نتفلیکس، که سفر چهار ساله جورج مایکل و اندرو ریجلی را از دوستان نوجوان مدرسه ای به سوپراستارهای جهانی نشان می دهد.

نت‌فلیکس می‌گوید این تولید بلند «دسترسی بی‌سابقه‌ای به آرشیو شخصی جورج و اندرو، از جمله فیلم‌هایی که قبلاً دیده نشده و مصاحبه‌هایی که قبلاً شنیده نشده‌اند» ارائه می‌کند، بنابراین WHAM! طرفداران باید در اینجا چیزهای زیادی برای لذت بردن پیدا کنند.

در واقع، منتقدان توصیف کرده اند WHAM! به عنوان یک “ادای احترام” و “رنگارنگ، سرگرم کننده و کمی متفکرانه”، نشان می دهد که می تواند یکی از بهترین مستندهای نتفلیکس تا در سال 2023 به پخش ر برسد.

اکنون برای پخش در نتفلیکس در دسترس است.


چیزی که دوست دارید ندیدید؟ به راهنمای ما برای فیلم‌های جدید Netflix، فیلم‌های جدید Disney Plus، فیلم‌های Prime Video جدید و فیلم‌های جدید HBO Max نگاهی بیندازید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EiXXkU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *