برادران وارنر دیسکاوری در نظر دارد مجوز عناوین HBO را به نتفلیکس بدهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم برادران وارنر دیسکاوری در نظر دارد مجوز عناوین HBO را به بدهد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

دو رقیب اصلی استریم در صنعت ممکن است در حال انجام یک معامله با هم باشند. برادران وارنر دیسکاوری (WBD) در حال مذاکره برای مجوز عناوین HBO به نتفلیکس است.

طبق یک گزارش Deadline، کتابخانه منتخب عناوین HBO به صورت غیر انحصاری در نتفلیکس منتشر خواهد شد، به این معنی که آنها به پخش در Max، پخش‌کننده‌ای تحت مالکیت WBD که اخیراً در ماه می راه‌اندازی شده است، ادامه خواهند داد. این نشریه اضافه کرد که اولین نمایشی که WBD به نتفلیکس مجوز می دهد، سریال کمدی موفق “ناامن” است.

منابع آگاه به ددلاین گفتند که این شرکت ها هنوز این معامله را نبسته اند، بنابراین ممکن است حتی اتفاق نیفتد.

نتفلیکس از اظهار نظر در مورد TechCrunch خودداری کرد. WBD فوراً برای پاسخ به TechCrunch در دسترس نبود.

اگر قرارداد بالقوه بسته شود، این یک حرکت قابل توجه برای هر دو شرکت خواهد بود زیرا نتفلیکس مسلماً بزرگترین رقیب WBD است. WBD 97.6 میلیون مشترک را در سراسر HBO، HBO Max (که اکنون Max نامیده می شود) و Discovery+ گزارش می دهد. نتفلیکس تا سه ماهه اول 2023 دارای 232 میلیون مشترک بوده است. بنابراین، آوردن محتوای HBO به نتفلیکس احتمالا به آنها کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین دوربین اکشن مینی برای ویدیو نویسی

این اولین باری نیست که WBD برنامه های HBO خود را به شرکت های رسانه ای مجوز می دهد. اخیرا، WBD تصمیم گرفته است 2000 ساعت محتوا از جمله سریال محبوب HBO “Westworld” را برای Roku و Tubi توزیع کند. در اوایل این ماه، این شرکت با Freevee به توافق رسید تا 11 کانال ی (FAST) با پشتیبانی تبلیغات رایگان را با IP متعلق به WBD، از جمله “Cake Boss”، “Say Yes to the Dress”، “Ghost Brothers” و غیره راه اندازی کند. .

در سال 2014، عناوین قدیمی‌تر HBO مانند «سوپرانوها»، «سیم»، «امپراتوری تخته‌راه» و «خون واقعی» از جمله در پرایم ویدیو در دسترس قرار گرفتند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OIemYj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *