برترین اینفلوئنسرهای تناسب اندام در سال 2023

زمان مطالعه: 6 دقیقه

اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی از ابتدای ظهور اینستاگرام، و یوتیوب بر فضای دیجیتال تسلط داشتند. در یک جامعه آگاه به سلامت، همه می‌خواهند سریع‌ترین راه‌ها برای کاهش وزن، نکاتی برای کاهش وزن، نحوه ایجاد یک برنامه تمرینی و غیره را بدانند.

مجلات سلامت منتشر شده‌اند و به لطف قابلیت‌های موجود در رسانه‌های اجتماعی، اینفلوئنسرهای ورزشکار راحت‌تر از همیشه می‌توانند نکات مورد علاقه‌شان را به اشتراک بگذارند، تمرین‌ها را به نمایش بگذارند و کسب‌وکار خود را تبلیغ کنند.

در این مقاله، ما به بررسی برخی از تأثیرگذاران برتر تناسب اندام در رسانه های اجتماعی و نحوه استفاده آنها از پلتفرم های خود برای شکل دادن به صنعت تناسب اندام خواهیم پرداخت.

فیتنس اینفلوئنسر چیست؟

قبل از اینکه به نام‌ها بپردازیم، ابتدا اجازه دهید در مورد اینکه اینفلوئنسر تناسب اندام چیست صحبت کنیم. اینفلوئنسر به هر شخص یا شخصیتی گفته می‌شود که از طریق شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها یا سایر رسانه‌های دیجیتال، بر رفتار فالوورهای خود تأثیر بگذارد.

هر اینفلوئنسر متفاوت است، با این حال، به طور کلی، اینفلوئنسرهای تناسب اندام از اینفلوئنسر مارکتینگ برای آموزش پیروان خود در مورد سلامتی و تندرستی، ایجاد ویدیوهای تمرینی، ارائه نکات تغذیه و راهنمایی افراد برای داشتن سبک زندگی سالمتر استفاده می کنند.

اگرچه اکثر این اینفلوئنسرها پیشینه و گواهینامه هایی در زمینه آموزش شخصی، تغذیه و تناسب اندام دارند، مهم است که مراقب اعتماد به همه حساب هایی باشید که خود را اینفلوئنسر تناسب اندام می نامند. در نهایت، این هنوز یک تجارت برای این افراد است و چیزی که آنها تبلیغ می کنند ممکن است همیشه بهترین گزینه برای شما نباشد.

برترین اینفلوئنسرهای تناسب اندام در سال 2023

در اینجا ده تا از برترین تأثیرگذاران تناسب اندام در سال 2023 آورده شده است. این افراد از طریق برنامه های تناسب اندام، محتوای انگیزشی و منابع آموزشی، روزانه میلیون ها نفر را تحت تأثیر قرار می دهند. بسیاری از آنها حتی برنامه های تناسب اندام، شرکت های آموزشی و خدمات تغذیه خود را ایجاد کرده اند. بیایید به این تأثیرگذاران تناسب اندام نگاه کنیم!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هزاران تصویر کانتینر داکر ممکن است اسرار امنیتی را فاش کنند

کلویی تینگ

فالوور – 24.7 میلیون یوتیوب، 2.8 میلیون اینستاگرام

کلویی تینگ به یکی از بزرگ ترین تأثیرگذاران تناسب اندام زن تبدیل شده است. تینگ کانال یوتیوب خود را در سال 2011 راه‌اندازی کرد و از آن زمان به بعد طرفداران زیادی پیدا کرد. می‌توانید تمرین‌های هفتگی، دستور غذاها، و سایر نکات مربوط به سبک زندگی را در کانال او بیابید. در سال 2022، کلوئی خط تجهیزات تناسب اندام خود را در بیش از 3000 فروشگاه Walmart در سراسر ایالات متحده راه اندازی کرد. روی او سایت اینترنتی، می توانید برنامه های تمرینی، تجهیزات، دستور العمل ها و موارد دیگر را پیدا کنید.

تصویر کلویی تینگ
منبع: https://chloeting.com/

کایلا ایتسینس

پیروان 15.4 میلیون اینستاگرام، 415 هزار یوتیوب، 83.5 هزار

Kayla Itsines سفر تناسب اندام خود را در سال 2008 به عنوان یک مربی شخصی آغاز کرد. او به طور خاص زنان را آموزش داد تا به ایجاد اعتماد به نفس در خود و تناسب اندام کمک کند. در سال 2012، او کانال یوتیوب خود را راه اندازی کرد و انواع تمرینات و تمرینات درخواستی را پست کرد. برنامه های تناسب اندام Itsines به حدی بالا رفته است که او برنامه تناسب اندام خود را به نام Sweat ایجاد کرد. میتونی پیدا کنی عرق در اینستاگرام همچنین، با یک میلیون دنبال کننده چشمگیر.

تصویر Kayla Itsines
منبع: سلامت زنان

میشل لوین

دنبال کنندگان – 15.7 میلیون اینستاگرام، 403 هزار یوتیوب

سایت اینترنتی.

تصویر میشل لوین
منبع: آمازون

جن سلتر

دنبال کنندگان – 13.7 میلیون اینستاگرام، 2.4M TikTok، 60.1 هزار یوتیوب

جن سلتر در دبیرستان، در حالی که روی میز جلو در یک باشگاه ورزشی محلی کار می کرد، عاشق تناسب اندام شد. سلتر یکی از اولین تأثیرگذاران تناسب اندام بود و از همان دوران دبیرستان شروع به ایجاد دنبال کننده در اینستاگرام خود کرد. او مطالبی را در مورد توصیه های تمرینی، دستور العمل ها و نکات شیوه زندگی سالم پست می کند. سلتر همچنین یک مربی برای برنامه است، Fitplan، یکی از بزرگترین برنامه های آموزش شخصی.

تصویر جن سلتر
منبع:

سیمئون پاندا

دنبال کنندگان – 8.2 میلیون اینستاگرام، 2.74 میلیون یوتیوب

سیمئون پاندا تعریف یک کارآفرین تناسب اندام است. پاندا یک مربی بریتانیایی است که وبلاگ نویسی را در سال 2013 آغاز کرد. این به یک حرفه تمام وقت تبدیل شده است و او اکنون صاحب خط تولید لباس ورزشی خود است. فقط بلند کنو برنامه تناسب اندام حذف 8. دنبال کردن او فراتر از عضلاتش است. پاندا به دلیل تأثیر انگیزشی و دیدگاه مثبت خود در زندگی شناخته شده است.

منبع: توییتر

جو ویکز

دنبال کنندگان – 4.6 میلیون اینستاگرام، 2.82 میلیون یوتیوب

همچنین به عنوان شناخته شده است مربی بدن، جو ویکس یک تأثیرگذار برای کل خانواده است. خالق برنامه Body Coach، میزبان پادکست جو ویکز و نویسنده دستور العمل های خانوادگی، او قطعاً به مخاطبانش آنچه را که می خواهند می دهد. او از کانال یوتیوب خود برای ارائه منابع رایگان به دنبال کنندگانش استفاده می کند. در طول همه گیری، او «PE with Joe» را ایجاد کرد، یک تمرین روزانه زنده در کانال یوتیوب خود برای بچه ها و خانواده ها تا فعال بمانند.

منبع: سان، روزنامه های گروه خبری

کلسی ولز

دنبال کنندگان – 2.9 میلیون اینستاگرام، 33.1 هزار TikTok

کلسی پس از داشتن اولین پسرش، انگیزه داشت تا سفر تناسب اندام خود را آغاز کند. او با استفاده از تجربه خود پس از زایمان، یک مربی شخصی معتبر با تخصص اضافی در آموزش پس از زایمان شد. ولز پادکست خود را راه اندازی کرده است به نام تناسب اندام را دوباره تعریف کنید جایی که او آموخته های شخصی خود را به اشتراک می گذارد و به سؤالات دنبال کنندگانش پاسخ می دهد. همچنین می توانید کلسی را در برنامه Sweat برای تمرینات قدرتی او پیدا کنید.

منبع: مجله STRONG Fitness

دمی بگبی

دنبال کنندگان – 14.4 میلیون TikTok، 2.6 میلیون اینستاگرام، 1.09 میلیون یوتیوب

دمی بگبی همیشه عاشق تناسب اندام بوده است، حتی به روزهای فوتبال و تشویقش. با این حال، پس از یک تصادف عجیب در سال 2014، دمی کمر خود را شکست و به مدت سه ماه فلج شد. اما این مانع باگبی نشد. او ثابت کرد که همه پزشکان اشتباه می کنند وقتی به او گفتند که دیگر راه نمی رود. امروز او داستان الهام بخش خود را به اشتراک می گذارد و به دنبال کنندگان انگیزه می دهد که هرگز تسلیم نشوند. او حتی خودش را ساخته است برنامه، برنامه های تمرینی خانگی و راهنمای تغذیه را به مشتریان ارائه می دهد.

منبع: Playbook

جف کاوالیر

دنبال کنندگان – 13.4 میلیون یوتیوب، 2.2 میلیون اینستاگرام

Athlean-X چگونه در رسانه های اجتماعی ظاهر می شود، جف کاوالیر یک مربی ورزشکار حرفه ای و درمانگر فیزیکی است. او همچنین از سال 2006 تا 2008 به عنوان فیزیوتراپیست و دستیار مربی قدرتی در نیویورک متس خدمت کرد. گواهینامه های Cavaliere با مدرک کارشناسی ارشد در فیزیوتراپی از یکی از 5 دانشگاه برتر فیزیوتراپی و پزشکی ورزشی ادامه می یابد. Cavaliere کسب و کار ورزشی، مکمل و تغذیه خود را ایجاد کرده است Athlean-X.

منبع: سلامت مردان

ماسی آریاس

دنبال کنندگان – 2.7 میلیون اینستاگرام، 297.4K TikTok، 272 هزار یوتیوب

در 13 سالگی، آریاس از جمهوری دومینیکن به ایالات متحده نقل مکان کرد، زیرا انگلیسی نمی دانست. ماسی باید به سرعت بزرگ می شد و در سنین جوانی درس های سختی را در زندگی می آموخت. ماسی از تناسب اندام به عنوان راهی برای مقابله با افسردگی خود استفاده کرد. داستان آریاس الهام بخش فالوورهای او بوده و تنها در عرض چند سال تعداد زیادی دنبال کننده افزایش یافته است. می توانید تماشا کنید داستان او در اینجا، که هدف و مأموریت او را نشان می دهد. او همچنین شرکت مکمل های خود را راه اندازی کرده است که نام دارد مکمل های Tru.

منبع: Cosmopolitan

اینها تنها برخی از تأثیرگذاران تناسب اندام امروزی در رسانه های اجتماعی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار، حتماً این راهنما را بخوانید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دیدن پست هایی که در اینستاگرام لایک کرده اید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XfX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *