برترین تأثیرگذاران غذایی در سال 2023

زمان مطالعه: 5 دقیقه

اینفلوئنسر مارکتینگ استراتژی های بازاریابی منظم را به ارتفاعات جدیدی رسانده است که بسیاری فکر نمی کردند امکان پذیر باشد. اتصال نام تجاری خود به یک فرد بسیار معتبر با تعداد زیادی دنبال کننده می تواند برند شما را بهتر از آنچه فکر می کنید بازاریابی کند. بسیاری از اینفلوئنسرهای موفق تعداد هواداران مشابهی با برخی افراد مشهور دارند.

اینفلوئنسر غذایی چیست؟

اینفلوئنسر مواد غذایی کسی است که طرفداران زیادی دارد و در زمینه محتوای غذایی متخصص است. آنها همه چیزهای مربوط به غذا از رتبه بندی رستوران های مورد علاقه خود تا دستور العمل های مورد علاقه خود را پست می کنند.

بسیاری از رستوران‌ها از تأثیرگذاران غذا استفاده کرده‌اند و آنها را مجبور به بازدید از رستوران و ارسال مطالبی در مورد غذاهای مورد علاقه خود کرده‌اند. این باعث می شود که بازاریابی عالی برای هدف قرار دادن مشتریان جدید و جلب نظر مخاطبان بیشتر به کسب و کار آنها باشد. همچنین برندهایی از مواد غذایی وجود دارند که دریافته‌اند ارسال بسته‌های روابط عمومی از اقلام خود برای تأثیرگذاران مواد غذایی، بنابراین آنها محتوا را ارسال می‌کنند، بسیار مفید است.

اینفلوئنسر مارکتینگ ثابت کرده است که بسیار موفق است و امروزه تقریباً برای هر چیزی یک تأثیرگذار وجود دارد! بیایید برخی از تأثیرگذاران غذایی بسیار محبوب را در سال 2023 بررسی کنیم:

تاثیرگذاران غذایی که باید بدانید

گوردون رمزی

دنبال کنندگان- 14.7 میلیون اینستاگرام، 38.7 میلیون TikTok

منبع: اینستاگرام

اگر در مورد گوردون رمزی نشنیده اید، احتمالاً یک ساندویچ احمق هستید. شوخی کردم، اما او یک تأثیرگذار غذا، سرآشپز حرفه ای و صاحب رستوران است. او 17 ستاره میشلین دریافت کرده است و اکنون از دنیای رسانه های دیجیتال استفاده کرده است و میلیون ها دنبال کننده در TikTok و دارد که در آن محتوای غذایی مانند دستور العمل ها و روندهای خنده دار را پست می کند.

جیمی الیور

دنبال کنندگان- 9.5 میلیون اینستاگرام، 626.3K TikTok

منبع: اینستاگرام

جیمی یک رستوران‌دار معروف و نویسنده کتاب آشپزی است. او به خاطر رویکرد معمولی و ساده اش در آشپزی شناخته شده است. او با برنامه آشپزی خود به نام آشپز برهنه به شهرت رسید و به سرعت به عنوان یک تأثیرگذار به بخشی از دنیای رسانه های دیجیتال تبدیل شد و به رشد خود ادامه داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک نظر را در برنامه اینستاگرام مخفی یا حذف کنیم؟

مولی باز

دنبال کنندگان- 717.6 هزار اینستاگرام، 22.6 هزار TiKTok

منبع: اینستاگرام

مولی یک سرآشپز آمریکایی و یک وبلاگ نویس مواد غذایی است. او تخصص خود را در زمینه غذا روی پلتفرم های رسانه های اجتماعی آورده است و یک پایگاه فالوور بسیار بزرگ و وفادار ایجاد کرده است. او در مورد تأثیرگذاری بر رسانه های اجتماعی بسیار معمولی تر است و دستور العمل های خود را به شیوه ای سرگرم کننده و تعاملی نشان می دهد.

کارولینا گلن

دنبال کنندگان- 1.1 میلیون اینستاگرام ، 597.9 هزار TikTok

منبع: اینستاگرام

کارولینا یک پایگاه فالوور بسیار بزرگ و وفادار در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است. او با شکستن مهارت های آشپزی خود و آموزش آنها، رابطه ای بسیار نزدیک و معتبر با پیروان خود ایجاد می کند. او علاقه زیادی به آشپزی دارد و می‌خواهد به دنبال‌کنندگانش نشان دهد که بدون توجه به سطح مهارتی که دارند، می‌توانند بیش از حد باشند.

الا وودورد

دنبال کنندگان- 2.3 میلیون اینستاگرام، 75 هزار TikTok

الا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود با نام Deliciously Ella شناخته می شود و به شدت بر روی غذاهای سالم تمرکز می کند و به دنبال کنندگان خود کمک می کند که چگونه غذاهای خوشمزه، آسان و سالم درست کنند.

منبع: اینستاگرام

مریم عزالدین

دنبال کنندگان- 2M اینستاگرام، 11.9 هزار TikTok

منبع: اینستاگرام

ماریوم با نام «آشپزی با میما» شناخته می‌شود و صدها دستور غذا را به راحتی دنبال می‌کند، اما می‌تواند منتقدانی را که برایشان آشپزی می‌کنید خوشحال کند. هدف او این است که دستور العمل هایی را پست کند تا پیروانش را بدون توجه به تخصص آنها در آشپزی بسازد تا غذاهای خوشمزه تر و راحت تر تهیه کند.

تیگان جرارد

دنبال کنندگان- 5.3 میلیون اینستاگرام، 725.5 هزار TikTok

منبع: مردم

تیگان در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و کتاب آشپزی‌اش با نام Half Baked Harvest شناخته می‌شود. کتاب نیمه پخته برداشت فوق ساده او برنده بهترین پرفروش نیویورک تایمز شد. او تخصص و اشتیاق خود را به دنیای رسانه های دیجیتال برد و یک پایگاه فالوور قوی ایجاد کرده است. او غذاهای بسیار رنگارنگ و زیبایی خلق می کند که تصاویر فوق العاده و زیبایی را برای خوراک او ایجاد می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین گوشی اندرویدی زیر 400 دلار

کوین کاری

دنبال کنندگان- 1.6 میلیون اینستاگرام، 38.3 هزار TikTok

منبع: فوربس

کوین در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود با نام Fit Men Cook شناخته می‌شود. او به تناسب اندام بسیار علاقه مند است و پست هایی در مورد وعده های غذایی می گذارد که سرشار از مواد مغذی هستند و برای آن موش های باشگاه غذای خوشمزه و سیر کننده ایجاد می کنند!

آماندا روچیو

دنبال کنندگان- 1.4 میلیون اینستاگرام، 246.9 هزار TikTok

منبع:

آماندا در شبکه های اجتماعی خود با نام میو میکس شناخته می شود. او در غذاهای سالم و چگونگی ساخت یک وعده غذایی سیرکننده اما مغذی تخصص دارد. او همچنین فالوورهای خود را همراه با سفر پس از زایمان خود همراهی می کند و نکات و ترفندهایی را در مورد غذاهایی که در این بخش از زندگی به او کمک کرده اند ارائه می دهد.

کوتی رایان

دنبال کنندگان- اینستاگرام 74K، 401.9 هزار TikTok

منبع: اینستاگرام

کوتی هم در اینستاگرام و هم در TikTok به عنوان Beauty of the Foodie شناخته می شود. او محتوای غذاخوری معمولی از خواربار فروشی تا دستور العمل های سریع و آسان را پست می کند. او همچنین در مقابل غذا می خورد و با فالوورهایش طوری صحبت می کند که گویی دوستان صمیمی او هستند. این روش راحت و معتبر از پست کردن، تعداد فالوورهای او را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

حتی با وجود دنیای غذاخوری بسیار جذاب، اکنون می توانید ببینید که اینفلوئنسرهای زیادی حتی در این زمینه وجود دارد. این فقط سطح تعداد زیادی از اینفلوئنسرهای اهل غذا را نشان می‌دهد، بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در این طاقچه شیرجه بزنید و موارد مورد علاقه خود را پیدا کنید!

برای جزئیات بیشتر در مورد انواع مختلف اینفلوئنسرها و آنچه اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند انجام دهد، روی دکمه زیر کلیک کنید:

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RLXRjK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *