بررسی Nomad Titanium Band: تیتانیوم برای ساعت اپل شما

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از بررسی Nomad Titanium Band: تیتانیوم برای ساعت شما با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

وقتی نوبت به لوازم جانبی اپل واچ می رسد، یافتن ترکیبی عالی از سبک، دوام و راحتی بسیار مهم است. در حالی که تعداد زیادی گروه اپل واچ عالی وجود دارد، تنها تعداد کمی از آنها می توانند با کیفیت Nomad برابری کنند. این شرکت اخیراً باند تیتانیوم خود را مجدداً معرفی کرده است و نوید یک گزینه براق و قوی را برای علاقمندان اپل واچ داده است. مشابه و ​​پرو مکس، گروه نومد نیز از تیتانیوم واقعی استفاده می کند.

 

بررسی ویژه گروه تیتانیوم Nomad

و این تمام نیست. به غیر از این، Nomad همچنین تعداد انگشت شماری باند دیگر برای اپل واچ شما دارد که هم اسپرت و هم مدرن هستند. در این بررسی، ما به طراحی و تطبیق می‌پردازیم، سایر گروه‌های Nomad را بررسی می‌کنیم و در نهایت به این سوال مهم پاسخ می‌دهیم: آیا Nomad Titanium Band برای اپل واچ شما ارزشش را دارد؟ پس اجازه بدهید به این کار برسیم.

Nomad Titanium Band: مشخصات

مصالح ساختمانی لینک و سگک تیتانیوم درجه 2
آهنرباهای درجه N52
پوشش ضد خش DLC
گیره های سفارشی فولاد ضد زنگ 316L
رنگ مشکی، طبیعی
وزن 0.15 پوند
عرض 35 میلی متر
سازگاری Watch Series 1-8، Ultra & SE
بند یک اندازه برای همه، اندازه های مچ دست از 130 میلی متر تا 225 میلی متر
اندازه ها 45 میلی متر / 49 میلی متر، 40 میلی متر / 41 میلی متر

Nomad Titanium Band: Design

در ظاهر، Nomad Titanium Band به طور غیرقابل انکاری شبیه به دستبند لینک اپل است. این گروه دارای ساختار پیوند منحصر به فردی است که هم شیک و هم امن است. پیوندها همچنین با پین های دو طرفه، قوی تر و بادوام تر از پین های سنتی متصل می شوند.

نقد و بررسی Titanium 1 Nomad Titanium Band

تفاوت البته به لطف ساخت تیتانیوم است. این به گروه Nomad اجازه می دهد تا به طور قابل توجهی سبک وزن شود، در حالی که همچنان برتری خود را حفظ می کند. حتی با وزن کامل پین ها، تیتانیوم به طور قابل توجهی سبک تر به نظر می رسد در مقایسه با نوار اتصال فولادی ضد زنگ. در نتیجه، احساس راحتی بیشتری نیز می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  LMI Technologies سیستم جدید بازرسی نوری فوتون را منتشر کرد

در مورد ماهیت ممتاز، این بند از تیتانیوم درجه 2 ساخته شده است که به دلیل خواص بادوام خود شناخته شده است. همچنین با روکش کربن الماس مانند (DLC) پوشانده شده است که به محافظت از آن در برابر خراش و خراش کمک می کند.

نقد و بررسی Titanium 2 Nomad Titanium Band

روکش برس خورده نه تنها به جذابیت زیبایی آن می افزاید، بلکه به مقاومت در برابر خراش کمک می کند و آن را به گزینه ای ایده آل برای پوشیدن روزانه تبدیل می کند. طراحی متفکرانه به طور یکپارچه با اپل واچ ادغام می شود و ظاهری یکپارچه و منسجمی را ارائه می دهد که طراحی نمادین دستگاه را تکمیل می کند.

Nomad Titanium Band: Fitting

حرکت به سمت تناسب، بر خلاف تسمه های لاستیکی که به راحتی قابل تنظیم هستند، یک نوار فلزی مانند این مقداری تلاش می کند. Nomad این ابزار را در داخل بسته بندی قرار می دهد تا به راحتی طول را مطابق میل خود تنظیم کنید، اگرچه لازم است تعداد پیوندهای لازم را تعیین کنید و سپس از ابزار ارائه شده برای حذف لینک های اضافی استفاده کنید. این شامل استخراج پین ها، کنار گذاشتن پیوندهای اضافی و متعاقباً قرار دادن مجدد پین ها در دستبند تنظیم شده است.

بررسی Fitting Nomad Titanium Band

در مورد مکانیسم قفل، Nomad Titanium Band دارای یک گیره طراحی شده سفارشی است که اتصال ایمن و محکم به ساعت اپل شما را تضمین می کند. در حالی که ممکن است شبیه به اکثر مکانیسم‌های گیره موجود باشد، چیزی که این یکی را متفاوت می‌کند نحوه قفل شدن آن است. بند تیتانیوم از یک گیره مغناطیسی سفارشی استفاده می‌کند که یک قفل بدون درز و محکم را با حداقل تلاش ارائه می‌دهد.

نقد و بررسی تیتانیوم بند 1 Nomad Titanium Band

در مقایسه با هر دستبند پیوندی با یک گیره استاندارد، محلول Nomad بسیار بهتر عمل می کند. من با باز کردن تصادفی صفر مواجه شدم و پوشیدن آن نیز آسان تر است.

سایر گروه های نومد: باند اسپرت، باند اسلیم اسپرت، باند مدرن

در حالی که تیتانیوم بند به دلیل مواد و طراحی ممتاز خود متمایز است، Nomad گروه‌های مختلف دیگری را ارائه می‌کند که سلیقه‌ها و سبک‌های زندگی متفاوت را پذیرا هستند. باند ورزشی گزینه‌ای معمولی‌تر و قابل تنفس‌تر است، ایده‌آل برای تمرینات و شیوه‌های زندگی فعال.

نقد و بررسی بند تیتانیوم Nomad Sport Band

ما رنگ نارنجی را با خود داریم، و صادقانه بگویم که یکی از باندهای مورد علاقه شخصی من برای اپل واچ است. این حتی باعث می‌شود تا Watch Series 9 من شبیه Watch Ultra باشد، اما جدای از آن، خود گروه نیز کاملاً راحت است، مخصوصاً هنگام کار کردن.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه پاک کردن کش تیم های مایکروسافت در ویندوز، مک، آیفون و اندروید
نقد و بررسی بند تیتانیوم اسپورت بند 2 Nomad

با این حال، مواقعی وجود دارد که ممکن است کمی حجیم به نظر برسد. خوشبختانه Nomad این را درک می کند، به همین دلیل است که آنها گروه Sport Slim را نیز ارائه می دهند. بند باریک اسپورت برای کسانی که ظاهر مینیمالیستی را ترجیح می دهند، نمایه شیک تری ارائه می دهد.

نقد و بررسی بند تیتانیوم اسپرت اسلیم باند Nomad

اگر از مینیمالیسم صحبت می کنیم، اگر به سبک مدرن و همه کاره علاقه دارید، گروه نوماد مدرن می تواند مناسب باشد. از دانه کامل و چرم با منبع پایدار ساخته شده است که در طول زمان پتینه ای غنی ایجاد می کند. همچنین دارای بند و سگک های سفارشی از جنس استیل ضد زنگ نقره ای است تا به استایل اضافه شود.

نقد و بررسی باند تیتانیوم نوماد باند 1 نوماد

روکش چرمی قطعاً شیک به نظر می رسد و بهترین بخش این است که به خوبی پیر می شود. برخلاف بند‌های چرمی استاندارد، Nomad Modern Band فرسوده نمی‌شود، اما در عوض، آب و هوا می‌شود. اگر از طرفداران بند های چرمی هستید و می خواهید آن را برای اپل واچ خود داشته باشید، این یک توصیه آسان است.

در پایان روز، مجموعه گروه‌های متنوع Nomad اطمینان می‌دهد که بسته به ترجیحات و فعالیت‌های روزانه شما، چیزی برای همه وجود دارد.

نقد و بررسی Nomad Titanium Band: ارزشش را دارد؟

برگردیم به Nomad Titanium Band، سوال بزرگ این است که آیا این گروه ارزشش را دارد یا نه. با قیمت 210 دلار، به راحتی یکی از گران ترین گروه های اپل واچ موجود در بازار است. به خصوص زمانی که آن را با 249 دلار در نظر بگیرید، می توانید خود اپل واچ SE را تهیه کنید. با این حال، اگر واقعاً می خواهید رقیبی برای آن پیدا کنید، اپل دستبند پیوند نقره ای خود را با قیمت 349 دلار دارد. جالب توجه است که آنچه اپل ارائه می دهد آلیاژ فولاد ضد زنگ 316L است، در حالی که Nomad به معنای واقعی کلمه از تیتانیوم درجه 2 استفاده می کند. در نتیجه، بند Nomad نه تنها روی دست شما سبک تر است، بلکه روی کیف پول شما نیز سبک تر است.

با توجه به کیفیت ساخت استثنایی، توجه به جزئیات در طراحی و تناسب راحت، بند تیتانیوم بدون شک یک لوازم جانبی درجه یک برای اپل واچ شما است. اگر به ترکیبی از سبک، دوام و حس تجملات اهمیت می دهید، نوار تیتانیوم Nomad انتخاب محکمی است. در حالی که با قیمت بالاتری همراه است، سرمایه گذاری در مواد با کیفیت و ساخت کاردستی احتمالاً در دراز مدت نتیجه خواهد داد و تجربه ای ماندگار و رضایت بخش را برای اکثر کاربران اپل واچ فراهم می کند.

مزایا

  • تیتانیوم درجه 2 با پوشش DLC
  • گیره مغناطیسی سفارشی
  • ممتاز به نظر می رسد
  • سازگاری گسترده

معایب

  • کمی گران است
  • تنظیم می تواند خسته کننده باشد

امیدواریم از این مقاله بررسی Nomad Titanium Band: تیتانیوم برای ساعت اپل شما مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WsQpXD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *