بررسی شارژر Nomad Base One Max MagSafe: Charge With Convenience

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از بررسی شارژر Nomad Base One Max MagSafe: Charge With Convenience
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

از زمانی که اپل MagSafe را با آیفون 12 معرفی کرد، برندهای مختلفی با مختلفی که به صورت مغناطیسی به پشت آیفون متصل می شوند، وارد بازار شدند. چه پایه‌های ماشین یا پاوربانک‌ها، بازار مملو از لوازم جانبی MagSafe است که می‌توانید از آنها برای ارتقای اکوسیستم دستگاه استفاده کنید. یکی از این لوازم جانبی شارژر Nomad Base One Max MagSafe است.

Base One Max یک محصول جدید به مجموعه لوازم جانبی ممتاز Nomad است. این در اصل یک پایه شارژ با یک کیک MagSafe و یک شارژر است که در یک جا ادغام شده است. بنابراین، آیا این وسیله جانبی نهایی برای از بین بردن مشکلات شارژ شماست؟ آیا می تواند تمام دستگاه های اپل شما را بدون زحمت شارژ کند؟ من به این سوالات و سوالات بیشتر در بررسی خود پاسخ خواهم داد. ادامه مطلب

ساخت و طراحی

اگر نگوییم همه لوازم جانبی Nomad Sport یک طراحی شیک است. ایستگاه شارژ Base One Max یک شارژر ممتاز MagSafe است که ساده و در عین حال زیبا به نظر می رسد. پایه شارژر دارای روکش کربن دودی است در حالی که محل اتصال MagSafe دارای رنگ مشکی پیانو است.

کل این سازه از یک صفحه فلزی حک شده است. به این ترتیب، پایه احساس سنگینی می کند. وزن و حس متراکم به ظاهر و احساس برتر شارژر می‌افزاید. مزیت دیگر وزن دستگاه این است که پایه باید روی میز شما ثابت بماند.

از آنجایی که جنس MagSafe طراحی صافی دارد، نمی‌توانید در هنگام شارژ از تلفن خود به درستی استفاده کنید. به همین دلیل است که توصیه می کنیم به جای استفاده از پایه وان مکس روی میز کنار تخت خود از آن به عنوان یک اسکله روی میز خود استفاده کنید. اگر به دنبال یک پایه شارژ عمودی هستید، یک ایستگاه شارژ بی سیم برای چندین دستگاه در نظر بگیرید.

البته لازم به ذکر است که آهنربا روی پاک MagSafe بسیار قوی است. بنابراین، باید مقداری نیرو برای بلند کردن گوشی به سمت بالا اعمال کنید.

شارژر اپل واچ عمودی است، به این معنی که می توانید از آن برای شارژ اپل واچ خود بدون برداشتن بند استفاده کنید. این همه چیز نیست زیرا اپل واچ شما در هنگام شارژ کردن آن در شب در Base One Max به عنوان ساعت کنار تخت نیز دو برابر می شود، که یک امتیاز اضافی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع تخلیه باتری در iOS 16 در آیفون

با این حال، برآمدگی عمودی همچنین به این معنی است که سفر با Base One Max ایده آل نیست. خیلی خوب در کوله پشتی جا نمی شود و وزن اضافه به این معنی است که بهتر است آن را در خانه بگذارید.

Nomad Base One Max: Charging Performance

Nomad Base One Max دارای یک پورت USB-C است که در قسمت پشتی قرار گرفته است تا یک آداپتور شارژ را متصل کند. برای تغذیه پایه شارژ به حداقل یک آداپتور 30 ​​واتی نیاز دارید. شایان ذکر است که Nomad آداپتوری را در جعبه ارائه نمی دهد که بسیار بد است، به خصوص برای قیمت درخواستی واحد.

همین امر را می توان به تعهد پایداری این شرکت تأیید کرد، که به Nomad اجازه می دهد از بسته بندی های کوچکتر استفاده کند و در نتیجه ردپای کربن کلی خود را کاهش دهد.

به این ترتیب، اگر به ایستگاه شارژ بی‌سیم Base One Max توجه کرده‌اید، باید هزینه یک آجر شارژ را تقبل کنید. این به ما یادآوری می‌کند که می‌توانید آداپتورهای شارژ 30 واتی یا 65 واتی GaN شرکت را که باید بدون دردسر با هاب شارژ Base One Max کار کنند، گیر بیاورید.

چیزی که در جعبه دریافت می کنید یک کابل بافته شده USB-C به USB-C است. این کابل به اندازه کابل کولار USB-C به USB-C Nomad's قوی نیست، اما نسبت به اکثر سیم های استاندارد برتر به نظر می رسد.

شارژر MagSafe

به هر حال، اکنون به سرعت شارژ می رسیم. برای این منظور، من از خود، در میان دستگاه های دیگر، برای آزمایش قابلیت های شارژر استفاده کردم. توجه داشته باشید که آیفون 14 پرو من فقط 12 درصد باتری در مخزن داشت. و هنگامی که دستگاه بر روی Nomad Base One Max قرار گرفت و به یک آداپتور برق 65 وات متصل شد، دستگاه 2 ساعت و 9 دقیقه طول کشید تا گوشی را تا 100 درصد با حداکثر سرعت نامی 15 وات شارژ کند.

من همچنین سعی کردم Galaxy S23 Ultra خود را شارژ کنم که از استاندارد شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کند. گفته می شود، این دستگاه تنها می تواند تا 10 وات را از Nomad Base One Max دریافت کند. به این ترتیب، با چهار درصد باتری گوشی، Base One Max نزدیک به سه ساعت طول کشید تا S23 Ultra را به طور کامل شارژ کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 راه حل برتر برای «سامسونگ دکس کار نمی کند» در ویندوز 11

در حالی که ممکن است به نظر برسد که بیس وان مکس زمان زیادی برای شارژ کردن گوشی شما نیاز دارد، اما هدف این گجت این است که گوشی خود را روی پایه قرار دهید و آن را فراموش کنید. تا حدودی به همین دلیل است که ما احساس می کنیم که محل شارژ خوبی را برای قرار دادن روی میز خواب ایجاد می کند.

لازم نیست نگران وصل کردن گوشی خود به شارژر در تاریکی باشید. فقط تلفن خود را با چشمان خواب آلود قرار دهید و اجازه دهید آهنرباها روی یکدیگر بچسبند. سپس صبح روز بعد با شارژ کامل از خواب بیدار می شوید. قابل درک است که شارژ بی سیم و MagSafe همه چیز راحتی هستند. مطمئن باشید، اگر می خواهید سرعت بیشتری داشته باشید، شارژ سیمی راه حلی است.

شارژر اپل واچ

در حالی که قدرت خروجی MagSafe Puck می تواند 15 وات باشد، شارژر Apple Watch حداکثر 5 وات است. در نتیجه، نمی‌توانید ساعت‌های جدید اپل را سریع شارژ کنید. به عنوان مثال، اپل واچ سری 7 من 45 میلی‌متری LTE، 1 ساعت و 44 دقیقه طول کشید تا به طور کامل از 10 درصد شارژ شود.

برای اینکه تصویر بهتری به شما ارائه کنم، می‌توانم دستگاه را در کمتر از یک ساعت از طریق کابل شارژ سریع USB-C اپل که به یک آداپتور 20 واتی وصل شده است، شارژ کنم. باز هم، از آنجایی که این بیشتر یک شارژر بی‌سیم کنار تخت است، تا زمانی که با باتری پر از خواب بیدار می‌شوید، سرعت شارژ واقعاً مهم نیست.

آیا باید شارژر Nomad Base One Max MagSafe را بخرید؟

شارژر Nomad Base One Max MagSafe با قیمت 149.95 دلار به فروش می رسد. با توجه به قیمت، یک ایستگاه شارژ بی‌سیم دریافت می‌کنید که ساختاری فوق‌العاده و طراحی زیبا دارد. عملکرد شارژ همانطور که در آگهی است، بسیار عالی است. با این حال، توان شارژ در مقایسه با سایر محصولات MagSafe هیچ مزیت واقعی ارائه نمی دهد.

علاوه بر این، می‌توانید ایستگاه‌های شارژ ارزان‌تری نیز بخرید. در واقع، پایه شارژ بی‌سیم MagSafe Belkin حتی یک محل شارژ بی‌سیم اضافی برای AirPods شما می‌دهد، آن هم با قیمت کمی پایین‌تر.

نیازی به گفتن نیست، هزاران لوازم جانبی و شارژر مقرون به صرفه MagSafe وجود دارد. اما، اگر جیب‌های عمیقی دارید و شارژری می‌خواهید که نه تنها به زیبایی اتاق اضافه کند، بلکه در آزمون زمان نیز تاب بیاورد، از شارژر Nomad Base One Max MagSafe ناامید نخواهید شد.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GPEQxQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *