برندگان 2023 مدیلینک انگلستان و جوایز نوآوری Med-Tech معرفی شدند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شب گذشته برندگان در مراسم جوایز کسب و کار بهداشت و درمان مدیلینک اعلام شدند.

بیش از 200 متخصص صنعت گرد هم آمدند تا برندگان این جوایز معتبر را جشن بگیرند. این شام سه وعده‌ای که به فروش رسیده بود، در مرکز کنفرانس ملی بیرمنگام با میزبانی مشهور جی جی چالمرز برگزار شد.

جوایز امسال تعداد زیادی از دستاوردها و کمک های برجسته به علوم زیستی را به رسمیت شناختند. این شب در مجموع شاهد 12 برنده بود، در کنار 12 پروژه و سازمان به رسمیت شناخته شد که بسیار مورد ستایش قرار گرفتند.

هفت برنده مدیلینک انگلستان از میان فهرست کوتاه منحصر به فردی که کاملاً از برندگان هر یک از جوایز منطقه ای مدیلینک تشکیل شده بود، انتخاب شدند.

برندگان جوایز نوآوری Med-Tech توسط یک هیئت داور مستقل که نماینده سهامداران کلیدی از سراسر زنجیره تامین هستند، انتخاب شدند. این هیئت وظیفه ارزیابی هر ورودی در هر یک از پنج دسته را بر اساس شایستگی مشارکت آنها در زنجیره تامین مهندسی تجهیزات پزشکی داشت.

پس از اولین روز پرمشغله در نمایشگاه نوآوری Med-Tech (ویترین برجسته بریتانیا و ایرلند برای طراحی و فناوری ساخت تجهیزات پزشکی)، مهمانان از یک شام سه وعده‌ای، نوشیدنی و سرگرمی لذت بردند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  رشته ها در حال افول هستند؟ هنوز رقیب توییتری جدید اینستاگرام را حساب نکنید

بیل کروز، رئیس مدیلینک بریتانیا گفت: جوایز مدیلینک بریتانیا یک بار دیگر موفقیت چشمگیری داشته است، و من به همه برندگان جوایز، که بسیار مورد تحسین و فینالیست هستند، تبریک می گویم. انرژی فوق‌العاده‌ای در اتاق وجود داشت، و دیدن این همه مردم از سراسر کشور دوباره گرد هم آمدند تا دستاوردها و مشارکت‌های استثنایی در بخش علوم زیستی را جشن بگیرند. میزبان ما، جی جی چالمرز، در مورد ارتباط شخصی خود با کار تغییر دهنده زندگی فینالیست های ما صحبت می کند، واقعاً اهمیت نوآوری را در بخش ما به ارمغان آورد.

«مدیلینک انگلستان به عنوان یک سازمان ملی حمایت از صنعت، خوشحال است که با شرکت‌های ما همکاری می‌کند و با کمک به آن‌ها و به طور کلی بخش علوم زیستی در رشد ملی و بین‌المللی، ارزش افزوده ایجاد می‌کند. ما مفتخریم که در موفقیت آنها سهیم هستیم و مطمئن هستم که هر یک از شرکت هایی که امشب اینجا هستند کارهای شگفت انگیزی انجام خواهند داد.”

دانکن وود، مدیر عامل گروه خبر رپید، افزود: “چه شب جشن فوق العاده ای بود، ما نمی توانستیم میزبانی بهتر از جی جی چالمرز بخواهیم که سخنرانی الهام بخش و کاریزمای او به موفقیت این شب کمک کرد! ما افتخار می کنیم. برای کمک به تجلیل از این دستاوردهای باورنکردنی در صنایع علوم زیستی و فناوری پزشکی، یک بار دیگر با مدیلینک انگلستان شریک شده‌ام، یک تبریک بزرگ به همه برندگان، نفرات دوم و فینالیست‌های امشب!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چرا صفحه اصلی YouTube من خالی است و چگونه آن را برطرف کنیم

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qgxQdv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *