بهترین مبدل های EPUB به PDF برای دسکتاپ و موبایل

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از Best EPUB to PDF Converters for Desktop and Mobile با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

اگر دانش‌آموز هستید، مجبور نیستید کتاب‌های درسی سنگینی که کمر شما را درد می‌کند حمل کنید. شما به راحتی می توانید نسخه های دیجیتال را در رایانه خود ذخیره کنید. با این حال، شما همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که این کپی‌ها در فرمت صحیح برای دسترسی و خواندن آسان آنها هستند. بنابراین، اگر به دنبال تغییر فرمت کتاب الکترونیکی خود هستید، در اینجا نحوه تبدیل فایل ها بین فرمت های EPUB و PDF در هر دستگاهی آورده شده است.

بسته به اینکه چگونه می خواهید آنها را بخوانید، مزیت های مختلفی وجود دارد که هر قالب بر روی یکدیگر دارد. در این مقاله، تمام تفاوت های بین فرمت PDF و EPUB را توضیح خواهیم داد تا به شما در تصمیم گیری کمک کند. همچنین تعدادی از بهترین برنامه های رایگان برای ، مک، و اندروید را به شما نشان خواهیم داد که با استفاده از آنها می توانید به راحتی فایل ها را بین دو فرمت تبدیل کنید. شروع کنیم.

EPUB در مقابل PDF: چه تفاوت هایی دارند

تفاوت اصلی این است که فایل‌های EPUB به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پاسخگو و قابل جریان باشند، به این معنی که محتوا با اندازه‌ها و جهت‌گیری‌های مختلف صفحه نمایش سازگار است. این باعث می شود آن را برای خواندن در تلفن های هوشمند، تبلت ها و کتابخوان های الکترونیکی مناسب تر کند.

در حالی که یک سند PDF یک طرح ثابت را حفظ می کند و قالب بندی دقیق و ساختار صفحه را همانطور که نویسنده در نظر گرفته است حفظ می کند. برای اسنادی که چیدمان دقیق صفحه ضروری است، مانند فرم ها، بروشورها یا اسنادی که برای چاپ در نظر گرفته شده اند، مناسب تر است.

بنابراین، اگر می خواهید اندازه متن را در حین مطالعه افزایش دهید یا صفحه بندی کتاب خود را تغییر دهید، بهتر است از فرمت EPUB استفاده کنید، زیرا خوانایی را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. با این حال، PDF برای اسناد با جزئیات بیشتر حاوی اینفوگرافیک و اسنادی که قرار است چاپ شوند، انتخاب بهتری است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Snowflake Neeva را خریداری می کند تا جستجوی هوشمند را به راه حل مدیریت داده های ابری خود بیاورد

بهترین راه برای تبدیل PDF به EPUB در ویندوز و مک

در اینجا برخی از بهترین ابزارهای رایگانی که می توانید برای تبدیل فایل های EPUB و PDF روی دسکتاپ خود استفاده کنید، آورده شده است.

1. کالیبر – برنامه مدیریت کتاب الکترونیکی با مبدل آفلاین

Caliber یک برنامه مدیریت کتاب الکترونیکی همه در یک برای ویندوز و macOS است. اگر خواننده Kindle دارید و اغلب کتاب‌هایی را از رایانه خود به Kindle اضافه می‌کنید، این برنامه ضروری است. همچنین دارای یک مبدل آفلاین برای تبدیل EPUB به PDF و بالعکس. علاوه بر این، شما همچنین می توانید کتاب های خود را به تمام فرمت های دیگر مانند MOBI، AZW و غیره تبدیل کنید.

قیمت: رایگان

2. CloudConvert: EPUB رایگان به PDF تبدیل آنلاین

اگر می خواهید از دردسر نصب یک برنامه شخص ثالث برای تبدیل اسناد EPUB و PDF صرف نظر کنید، در اینجا یک مبدل با یک کلیک وجود دارد که می توانید از آن به نام CloudConvert استفاده کنید. می توانید از این برنامه در خود مرورگر وب خود استفاده کنید.

به سادگی فرمت ورودی و خروجی را انتخاب کنید و سند منبع را بارگذاری کنید. ظرف چند ثانیه، سند تبدیل شده برای دانلود در دسترس خواهد بود. این سرویس ادعا می کند که فرآیند آپلود کاملاً ایمن است و هیچ داده ای مربوط به سند آپلود شده را ذخیره نمی کند.

استفاده از این ابزار رایگان است و روزانه حداکثر بیست و پنج تبدیل دارد. علاوه بر این، می تواند به شما در تبدیل هر فرمت فایل محبوب کمک کند.

قیمت: رایگان؛ برنامه های پولی : 9 دلار به بالا

3. تبدیل فایل: پسوند مرورگر برای تبدیل EPUB به PDF

اگر ابزاری می‌خواهید که EPUB را به PDF و بالعکس در دستان شما تبدیل کند، از یک افزونه برای مرورگر وب خود استفاده کنید. File Converter یک افزونه با امتیاز بالا و استفاده رایگان برای مرورگرهای وب Chrome، Edge، Brave و Firefox است.

پسوند فایل های EPUB را به PDF تبدیل می کند، اما برای تبدیل PDF به EPUB، با کلیک بر روی عنوان افزونه در بالا، به وب سایت افزونه بروید. این وب سایت همچنین گزینه های بیشتری برای تبدیل دارد که می توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید.

قیمت: رایگان

می توانید از تمام این وب سایت های ذکر شده در بالا در تلفن همراه خود – آیفون و دستگاه های اندرویدی نیز استفاده کنید. با این حال، اگر ترجیح می دهید از یک برنامه برای تبدیل فایل های PDF و EPUB استفاده کنید، در اینجا چند گزینه وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بی‌صدا کردن واتس‌اپ در مقابل آرشیو: تفاوت‌ها را درک کنید

بهترین برنامه های تبدیل PDF به EPUB در آیفون و اندروید

در حالی که برنامه های زیادی برای تبدیل فایل های EPUB به PDF وجود دارد، تنها چند برنامه وجود دارند که به شما امکان می دهند هر دو روش را انجام دهید – تبدیل PDF به EPUB همچنین در iPhone و . در اینجا دو برنامه قابل اعتماد وجود دارد که می توانیم برای دستگاه شما توصیه کنیم.

4. تبدیل کتاب الکترونیکی: تبدیل رایگان PDF به EPUB برای آیفون

Ebook Converter باید بهترین برنامه برای تبدیل فایل های EPUB و PDF در آیفون باشد. جنبه مورد علاقه ما از این برنامه باید گزینه های مختلف برای ویرایش ابرداده سندی باشد که در حال تبدیل آن هستید. همچنین می‌توانید طرح‌بندی کتاب را بازسازی کنید و حتی متن را با استفاده از ابزار OCR داخلی تشخیص دهید. همچنین دارای یک رابط کاربری ساده و آسان برای حرکت است.

این برنامه دارای تبلیغات است، اما ما با تبلیغاتی مواجه نشدیم که با تجربه ما تداخل داشته باشد. نسخه رایگان این برنامه دارای محدودیت های کمی در مورد تبدیل است. به عنوان مثال، شما نمی توانید یک تبدیل دسته ای انجام دهید. برای انجام این کار و حذف همه تبلیغات، می توانید نسخه پولی برنامه را خریداری کنید.

قیمت : رایگان؛ نسخه پولی : 1.99 دلار به بالا

5. تبدیل کتاب الکترونیکی – تبدیل ساده و سبک PDF به EPUB برای اندروید

Ebook Converter یک برنامه رایگان برای استفاده در فروشگاه Play است که به شما امکان می دهد فایل های PDF و EPUB را تبدیل کنید. می‌توانید به سرعت کتاب‌ها و اسناد خود را تبدیل کنید و همچنین برخی از جزئیات مانند تغییر عنوان، جلد و موارد دیگر را در حین تبدیل تغییر دهید.

نسخه رایگان به شما اجازه می دهد تا حداکثر 5 فایل را به طور همزمان تبدیل کنید. در حالی که رابط کاربری آسانی دارد، اما با چند تبلیغ مواجه شدیم. با این حال، می توانید با خرید نسخه پولی برنامه، این تبلیغات را به همراه هرگونه محدودیت تبدیل غیرفعال کنید.

قیمت: رایگان؛ نسخه پولی : 3.99 دلار

این همه آن چیزی است که باید در مورد نحوه تبدیل فایل های EPUB و PDF بدانید. اگر سؤال بیشتری دارید، به بخش سؤالات متداول زیر نگاه کنید.

سوالات متداول در مورد فایل های EPUB و PDF

1. آیا می توانید DRM را از فایل های EPUB و PDF حذف کنید؟

خیر. نمی‌توانید حفاظت DRM را از فایل PDF یا EPUB حذف کنید.

3. آیا کیندل از فایل های EPUB و PDF پشتیبانی می کند؟

آره. Kindle از هر دو فایل EPUB و PDF پشتیبانی می کند.

کتاب خود را در قالب دلخواه بخوانید

دستگاه های الکترونیکی روش خواندن کتاب را برای بسیاری از ما تغییر داده است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا فایل های EPUB را به راحتی به PDF و برعکس در هر دستگاهی تبدیل کنید. اگر شک دارید، آن را در بخش نظرات مطرح کنید تا در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FEYDFF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *