تاریخ انتشار شگفت انگیز برادران سوپر ماریو و هر آنچه می دانیم

زمان مطالعه: 6 دقیقه

را Super Mario Bros. Wonder تاریخ انتشار مشخص شده است و قرار است اواخر سال جاری میلادی عرضه شود و اولین نسخه جدید به این نسخه باشد. برادران سوپر ماریو فرنچایز در بیش از یک دهه

با اضافه شدن جدید به چنین فرنچایز محبوب، چیزهای زیادی برای اثبات این وجود دارد که آن را به یک افزوده ارزشمند تبدیل می کند. با این اوصاف، قضاوت در مورد بازی بسیار آسان نیست، زیرا ما فقط یک تریلر را دیده‌ایم، اما هنوز مقدار معقولی اطلاعات برای باز کردن در آن وجود دارد.

برای یکی از طرفداران فرنچایز ماریو، دلایل خوبی وجود دارد Super Mario Bros. Wonder ارزش نگه داشتن در رادار خود را دارد بازی های سوئیچ آینده، اما ما همه چیزهایی را که تا به حال در مورد عنوان می دانیم، چه قدیمی و چه جدید جمع آوری کرده ایم ماریو بازیکنان می توانند برای عنوان آینده هیجان زده شوند.

سوپر ماریو برادران شگفت انگیز – به تعقیب و گریز

  • چیست؟ عنوان اصلی بعدی Super Mario Bros
  • چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ 20 اکتبر 2023
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ نینتندو سوییچ
  • چه کسی آن را می سازد؟ نینتندو

تاریخ انتشار و پلتفرم های Super Mario Bros

گروهی از یوشی ها در بازی Super Mario Bros Wonder از موشک ها فرار می کنند

(اعتبار تصویر: نینتندو)

را Super Mario Bros. Wonder تاریخ انتشار 20 اکتبر 2023 است. دو سال از آن زمان می گذرد Super Mario 3D World + Bowser's Fury روی نینتندو سوییچ راه اندازی شد و 11 سال از آخرین 2 بعدی کاملاً جدید می گذرد برادران سوپر ماریو بازی ویدیویی در Wii U.

با توجه به مدت زمانی که از آخرین نسخه کاملا جدید گذشته است برادران سوپر ماریو بازی راه اندازی شد، دلیل خوبی وجود دارد که چرا در بین بازیکنان مورد انتظار است. علاوه بر این که اولین مورد جدید است برادران سوپر ماریو بازی در 11 سال، اولین بازی کاملاً جدید است برادران سوپر ماریو بازی برای راه اندازی روی نینتندو سوییچ، که تنها پلتفرمی است که بازی روی آن عرضه خواهد شد.

به‌عنوان یک انحصاری نینتندو سوییچ، به نظر می‌رسد که بینش کوتاهی از گیم‌پلی که دریافت کرده‌ایم، در استفاده از رنگ‌های پر جنب و جوش OLED نینتندو سوییچ برای ارائه بهترین تجربه بصری قابل تصور، در کنار گرافیک روان آن هنگام کاوش در جدیدترین نسخه Mushroom Kingdom، برنامه‌ریزی کرده است.

تریلرهای Super Mario Bros. Wonder

ماریو و کرگدن مانند دشمنان در Super Mario Bros Wonder

(اعتبار تصویر: نینتندو)

علیرغم اینکه این عنوان بسیار مورد انتظار است، ما فقط یک تک آهنگ دریافت کرده ایم Super Mario Bros. Wonder تریلر تا کنون، به عنوان بخشی از Nintendo Direct در 21 ژوئن نشان داده شده است. در تریلر کوتاه دو و نیم دقیقه‌ای، اولین نگاهی به سطوحی که می‌توانیم در طول بازی کاوش کنیم، در کنار تعدادی از دشمنانی که می‌توانیم با آن‌ها روبرو شویم و چند پاورآپ آشنا که در بازی‌های قدیمی‌تر دیده‌ایم، می‌بینیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آزمایشی راه اندازی می شود تا ببیند آیا برنامه و VR می توانند به کاهش نزدیک بینی کودکان کمک کنند

ما همچنین شاهد یک قدرت کاملاً جدید هستیم که توسط آیتم جدیدی به نام گل شگفت انگیز ایجاد می شود، که به نظر می رسد زندگی را به سطوحی برساند و لحظات تماشایی را به نمایش بگذارد که فقط باید ببینید تا باور کنید. در پایان تریلر، تاریخ انتشار بازی، 20 اکتبر و نگاهی نهایی به یکی از جدیدترین توانایی های ماریو، فیل ماریو، دریافت می کنیم.

داستان و محیط شگفت انگیز برادران سوپر ماریو

ماریو و دوستان در حال دویدن از یک توپ اسپکیکی در سطح شنی در Super Mario Bros Wonder

(اعتبار تصویر: نینتندو)

داستان از Super Mario Bros. Wonder هنوز کمی رمز و راز است و در تریلر تکی که ما برای بازی دریافت کرده‌ایم، جزئیات زیادی به آن پرداخته نشده است. از آنجایی که از دوبعدی سنتی پیروی می کند، گفته می شود ماریو ظاهر بازی، به طور کلی می‌توان انتظار داشت که خط داستانی مشابهی برای محافظت از پادشاهی قارچ در برابر نیروهای شیطانی که ممکن است در تلاش برای از بین بردن صلح باشند، دنبال کند.

ما Bowser Jr را با نوعی پیشرفت در تریلر رونمایی می بینیم، بنابراین می توان حدس زد که خانواده King Koopa قرار است ظاهر دیگری داشته باشند – اما باز هم، کاملاً چنین نخواهد بود. ماریو بدون آنها.

این گفته، حتی اگر فرمول کلی یک 2 بعدی سنتی است ماریو عنوان از طریق ظاهر و مکانیک های درون بازی تکرار شده است، این بدان معنا نیست که قسمت کاملاً جدید این فرنچایز دارای چند پیچ ​​و تاب نخواهد بود.

از آنجایی که ما هنوز زمان معقولی تا زمان عرضه بازی داریم، زمان کافی برای درک عمیق‌تر از خط داستانی بازی با نزدیک‌تر شدن به انتشار وجود دارد.

با این حال، ما می دانیم که شخصیت های خارج از ماریو عنوانی مانند یوشی، لوئیجی، وزغ، پرنسس هلو و پرنسس دیزی برای بازی در دسترس هستند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا شخصیت‌های بیشتری به فهرست می‌پیوندند یا خیر، و اینکه چه توانایی‌ها و چگونه می‌توانید به عنوان شخصیت‌های دیگر بازی کنید، در حال حاضر ناشناخته است، اما در کنار داستان، انتظار داریم اطلاعات بیشتری در مورد قابلیت بازی سایر شخصیت‌ها در زمان مناسب ارائه شود.

گیم پلی شگفت انگیز برادران سوپر ماریو

فیل ماریو در حال پریدن

(اعتبار تصویر: نینتندو)

اگر از طرفداران قدیمی عناوین ماریو دو بعدی بوده اید، برادران سوپر ماریو حلقه گیم پلی پس از انتشار تریلر به تنهایی آشنا به نظر می رسد. در ابتدای تریلر رونمایی، جدای از ظاهر شیک‌تر و انیمیشن‌های احساسی‌تر، همه چیز به‌طورکلی مانند هر دوبعدی اسکرول جانبی قبلی به نظر می‌رسد. ماریو با این حال، هنگامی که ماریو شروع به اجرا در محیط های جدید کرد، دنیای جدید به روی ما باز می شود.

در حالی که هنوز تاکید زیادی بر عناصر پلتفرم اسکرول سنتی بازی ماریو وجود دارد، Super Mario Bros. Wonder تعدادی از عناصر جدید را ارائه می دهد تا محتوای درون بازی خود را برای بازیکنان جدید و قدیمی هیجان انگیز نگه دارد. بین قارچ های استاندارد، گل آتش، و تانوکی ماریو، واندر یک پاور آپ کاملا جدید را معرفی می کند که کل محیط اطراف شما را تغییر می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تمام راه هایی که گوگل در حال حرکت به سمت دنیای خودرو است

گل شگفت انگیز ظاهری شبیه به مواردی مانند گل یخ و آتش دارد، اما به جای یک رنگ ثابت، درخشش تقریبا کهکشانی از خود ساطع می کند. علاوه بر این، به نظر نمی رسد از ‘؟' تولید شده باشد. مانند سایر آیتم‌های ماریو بلوک می‌کند، و در عوض زمانی که خود را در محیطی تا حدودی خالی‌تر می‌بینید، ظاهر می‌شود و اولین نمایش آن در تریلر رونمایی انجام می‌شود.

گفته می شود وقتی Wonder Flower فعال می شود، لحظات تماشایی را در محیط های پیچیده طراحی شده بازی ایجاد می کند که در غیر این صورت نمی توانید آن را تجربه کنید. این پیشرفت‌های محیطی می‌تواند به شکل هر چیزی باشد، از زنده کردن لوله‌ها گرفته تا دادن توانایی ماریو برای تبدیل شدن به اشیاء دیگر، مانند یک توپ بزرگ که به پاک کردن مسیر کمک می‌کند.

گستره کامل توانایی های Wonder یا رویدادهای شگفت انگیز هنوز کشف نشده است. علاوه بر Wonder Flower، آیتمی به نام Wonder Seed در تریلر رونمایی معرفی شده است، اما مشخص نیست که دقیقاً برای چه استفاده می شود. ما حدس می زنیم که آنها ممکن است یک آیتم کلکسیونی برای استفاده در آینده باشند، به طور بالقوه با رشد یک گل شگفت انگیز از دانه و استفاده از آن.

اما Wonder Flower تنها پاور آپ جدیدی نیست که در این عنوان دیده ایم. فیل ماریو در پایان تریلر نمایش را دزدید. جالب اینجاست که تنها کاری که می بینیم این توانایی انجام می دهد این است که دشمنان مقابل را بدون پریدن روی سرشان به پرواز در می آورند و در واقع پرش فیل ماریو را نمی بینیم. جزئیات این توانایی از جمله سوالاتی است که بی پاسخ مانده است، اما امیدواریم به زودی مورد توجه قرار گیرد.

اخبار شگفت انگیز برادران سوپر ماریو

یک رویداد شگفت انگیز در Super Mario Bros Wonder رخ می دهد

(اعتبار تصویر: نینتندو)

Super Mario Bros. Wonder در نینتندو دایرکت در 21 ژوئن معرفی شد
Super Mario Bros. Wonder اولین تریلر اعلام رسمی خود را به عنوان بخشی از Nintendo Direct در 21 ژوئن دریافت کرد، که اولین نگاه به جدیدترین قسمت سری Super Mario Bros را ارائه می دهد. به‌عنوان اولین ورودی کاملاً جدید به این سری معتبر در 11 سال گذشته و اولین قسمت در نینتندو سوییچ، انتظارات زیادی در مورد این عنوان وجود دارد. با این حال، جلوه‌های بصری درخشان و مکانیک‌های جدید هیجان‌انگیز معرفی‌شده از طریق تریلر، آن را به عنوان یک عنوان ماریو تبدیل می‌کند که ارزش آن را دارد که قبل از انتشار در 20 اکتبر به آن نگاه کنید.

اگر امسال در جستجوی ماجراجویی های ماورایی بیشتر هستید، ارزش دیدن این را دارد شاهزاده ایرانی تاج گمشده تاریخ انتشار و هر آنچه می دانیم، در کنار تاریخ انتشار Clockwork Revolution و هر آنچه می دانیم صفحه، بنابراین شما می توانید در مورد تمام مورد انتظار می شود بازی های آینده.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BhVPrW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *