بازی چند نفره Armored Core 6 دارای مبارزات میدانی شش نفره است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می رسد آخرین FromSoftware است، هسته زرهی 6، با توجه به جعبه ژاپنی دارای چند نفره رقابتی خواهد بود.

عنوان مبارزات مکانیکی آینده که در 25 آگوست برای PS5، Xbox Series X|S و PC منتشر می‌شود، مانند عناوین قبلی این سری، نبردهای بازیکن در مقابل بازیکن را نشان می‌دهد. با این حال، به نظر می رسد FromSoftware با آخرین ورودی خود، همه چیز را ارتقا داده است.

با توجه به تصاویری که پشت هسته زرهی 6‘s نسخه فیزیکی ژاپنی (پست شده در ساب ردیت r/armoredcore)، این بازی از حداکثر شش بازیکن آنلاین پشتیبانی می کند. اگرچه شایان ذکر است که FromSoftware هنوز جزئیات عمیقی در مورد مجموعه آنلاین بازی فاش نکرده است، بنابراین نمی دانیم که آیا این دو تیم سه نفره، یک فرمت رایگان برای همه، یا احتمالاً هر دو خواهد بود.

علاوه بر این، جعبه فیزیکی (ترجمه شده توسط GamesRadar) همچنین بیان می‌کند که مسابقات PvP حداکثر تا سه تماشاگر را نیز پشتیبانی می‌کند، که به نظر می‌رسد حداکثر 9 لابی بازیکن باشد. طرفداران سریال از این احتمال در بسیار هیجان زده هستند، و پتانسیل تماشای مسابقات و پخش در پلتفرم های پخش را می بینند.

بیشتر ببین

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  FedNow بالاخره در ایالات متحده زندگی می کند

با هر شانسی، هسته زرهی 6 چند نفره یادآور خواهد شد حلقه الدن‘s به‌روزرسانی Colosseum، که یک مجموعه PvP سفارشی را به RPG اکشن وحشیانه FromSoftware اضافه کرد. با این حال، این حالت تا 12 بازیکن را به صورت آنلاین پشتیبانی می کرد، اگرچه احتمالاً تیم تعداد بازیکنان کمتری را در آن انتخاب کرده است. هسته زرهی 6 به دلایل تعادل بازی و عملکرد.

فقط یک ماه با ما فاصله داریم هسته زرهی 6 انتشار، بنابراین انتظار جزئیات بیشتر در مورد بازی و حالت های چندنفره آن به زودی زیاد نیست. کانال یوتیوب Bandai Namco یک تریلر داستانی کاملاً جدید را در آخر هفته منتشر کرد و ما شک داریم که این تریلر از هم اکنون تا روز عرضه تنها باشد.

در اخبار سخت افزاری، شبیه ساز محبوب Gamecube و Wii Dolphin از انتشار خود عقب نشینی کرد به دنبال فشار Valve و Nintendo. همچنین، در اینجا دلیلی است که Capcom کنترل کننده های خاصی را سرکوب می کند در حرفه ای استریت فایتر 6 مسابقات



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WrQXTr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *