تاریخ انتشار Cities Skylines 2 و هر آنچه می دانیم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

را شهرها: Skylines 2 بالاخره تاریخ انتشار اعلام شد این سیم کارت ساختمان شهر دنباله یکی از بهترین شبیه سازهای استراتژی و ساختمان است که تا کنون ساخته شده است. جانشین شایسته سری SimCity اواخر امسال منتشر خواهد شد.

در 24 اکتبر 2023 برای Xbox Series X|S، PS5 و PC عرضه می شود. شهرها: خطوط آسمان 2 بر پایه های قبلی با چندین ویژگی جدید ساخته خواهد شد. مانند اولین بازی شبیه‌سازی، این دنباله به بازیکنان اجازه می‌دهد تا یک شهر بسازند و اقتصاد و غیرنظامیان آن را با جزئیات باورنکردنی مدیریت کنند.

آیا می خواهید بیشتر بدانید که چقدر آزادی برای ساختن شهر رویاهای خود دارید؟ برای هر آنچه در مورد آن می دانیم ادامه مطلب را بخوانید شهرها: Skylines 2 تا حالا.

Cities: Skylines 2: cut to chase

  • چیست: دومین در سری شبیه ساز ساختمان شهر توسط Colossal Order
  • کی بیرون می آید؟ 24 اکتبر 2023
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ Xbox Series X|S، PS5 و PC

Cities: Skylines 2 تاریخ انتشار و پلتفرم ها

شهرها: خطوط آسمانی 2 اتومبیل در حال رانندگی در یک جاده

(اعتبار تصویر: Paradox Interactive)

شهرها: Skylines 2 قرار است در 24 اکتبر 2023 برای Xbox Series X|S، PS5 و PC منتشر شود. تاریخ انتشار در نهایت به لطف تریلر پیش‌سفارشی که در نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس پخش شد، تایید شد.

تریلر Cities: Skylines 2

جدیدترین تریلر فیلم Cities: Skylines 2 در بازی نگاهی دقیق به ویژگی‌های این استراتژی و سیم‌کارت ساختمان شهری دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Google برای جلوگیری از بارگذاری بیش از حد پیام‌ها، خلاصه‌های مکالمه را در چت‌ها آورده است

جزئیات تریلر “هر آسمان خراش، دوربرگردان، منطقه و شهر بدون تو هیچ است.” پس از این نقل قول های الهام بخش Paradox Interactive به طرفداران نگاه بهتری به نحوه تعامل بازیکنان با دنیای بازی می دهد. شهرها: Skylines 2.

می‌توانید بازیکنانی را ببینید که در حال ساخت پل‌ها، خطوط تراموا، مدارس و حتی نیروگاه‌های زغال سنگ هستند. آنقدر دقیق است که حتی گزینه ای برای نظارت و تنظیم آلودگی هوا وجود دارد. یکی از دعاهای ما برای عاقبت نیز مستجاب شد زیرا آخرین لحظه تریلر به آب و هوای جدید و تغییر فصل اشاره می کند.

شهرها: Skylines 2 دارای هزاران تریلر جدید و خاطرات برنامه نویس است که می توانید آنها را بررسی کنید. شما همه اینها را در کانال رسمی شهرها: Skylines یوتیوب.

گیم پلی Cities: Skylines 2

از آنچه در مورد آن به اشتراک گذاشته شده است شهرها: Skylines 2 تا کنون، این دنباله به دنبال ایجاد و تقویت پایه های سلف خود است.

شهرها: Skylines 2 با توجه به “شبیه سازی عمیق و اقتصاد زنده” ارائه می دهد صفحه استیم. “[That'll] مهارت های تصمیم گیری خود را به چالش بکشید و به شما این امکان را می دهد که شهرهای رویاهای خود را بسازید، مانند اولین بازی شهرسازی.

این بار، دنباله به شما این امکان را می دهد که سیستم های حمل و نقل و اقتصادی کاملاً تحقق یافته را تکمیل کنید و گزینه های اصلاح و سفارشی سازی بیشتری داشته باشید. جدیدترین دفتر خاطرات توسعه دهنده همچنین یک سیستم پیچیده مسیریابی را معرفی کرده است که به نحوه حرکت شهروندان در شهر شما واقع بینانه تری می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ۷ فیلم و نمایش تلویزیونی جدید در نتفلیکس، مکس، پرایم ویدیو و موارد دیگر در این آخر هفته (۷ ژوئیه)

همچنین اصلاحاتی در سیستم‌های جاده‌ای وجود دارد، زیرا وسایل نقلیه اکنون از همه خطوط استفاده می‌کنند و از ترافیک بی‌ضرر جلوگیری می‌کنند، در حالی که سطوح مختلفی از خطر در هنگام حرکت در جاده‌ها وجود خواهد داشت. کامیون‌های حمل‌ونقل و شهروندان در حالی که وسایل نقلیه اضطراری احتمال بیشتری دارد سرعت بیشتری داشته باشند یا چرخش‌های خطرناک خطرناکی را در ترافیک انجام دهند، ایمن هستند.

اخبار شهرها: Skylines 2

اعلان شهرها: Skylines 2
Colossal Order قسمت بعدی بازی محبوب شبیه ساز شهرسازی را اعلام کرد. شهرها: Skylines 2. اولین نگاه به این دنباله مورد انتظار در این نمایش داده شد نمایش اعلان پارادوکس 2023 به عنوان بخشی از جشن تولد برای بازی اصلی.

Cities: Skylines 2 نسل جوان خود را برای واقع گرایی غارت کرده است
یکی از جالب ترین عناصری که از آن متمایز شد شهرها: Skylines 2 دفتر خاطرات توسعه دهنده جدید استفاده از سیستم مسیریابی هوش مصنوعی بود. این ویژگی جدید بی نهایت پیچیده تر از شهرها: خطوط آسمان یکی که فقط در مجاورت عمل می کرد. یکی از بزرگترین ویژگی های این هوش مصنوعی جدید این است که شهروندان جوان اکنون پول کمتری دارند که آنها را مجبور به انتخاب های پیچیده در هنگام گشت و گذار در شهر شما می کند.

Cities Skylines 2 به نظر می رسد که بر اساس عنوان اصلی خود با تعداد زیادی ویژگی و به روز رسانی درخشان جدید ساخته شده است، به این معنی که یک رقیب قوی برای ما است. بهترین بازی های شبیه سازی فهرست

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TVjVAq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *