تایید شد: لولای Samsung Galaxy Z Flip 5 واقعاً صاف تا می‌شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با نزدیک‌تر شدن رونمایی گلکسی زد فلیپ 5 و سامسونگ گلکسی زد فولد 5، ما شروع به دیدن چند تیزر رسمی از سامسونگ در کنار شایعات و شایعات معمولی می‌کنیم – و یکی از این تیزرها ارتقای طراحی گلکسی زد فلیپ 5 را تایید می‌کند.

تیزر یی منتشر شد توسط سامسونگ در کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی (از طریق SamMobile) یک نمای جانبی از Galaxy Z Flip 5 به ما ارائه می‌دهد و – همانطور که شایعه شده است – به نظر می‌رسد این بار تاشوی تاشو دارای یک لولا است که کاملاً صاف تا می‌شود.

این چیزی نیست که سال گذشته در Galaxy Z Flip 4 عرضه شد، اما به نظر می رسد که این بار سامسونگ دانش مهندسی لازم را به کار گرفته است و زمانی که گوشی بسته می شود هیچ شکافی وجود نخواهد داشت.

در واقع، شایعات قبلی همین‌قدر را مطرح کرده بودند: صحبت‌ها این بود که طراحی لولا به‌طور کامل‌تر بسته می‌شود، و این تاشو برای اولین بار با ضد آب عرضه می‌شود (با این نوع فرم فاکتور آسان نیست).

بیشتر ببین

در اینجا Unpacked می آید

نیازی به رتبه بندی اعتبار منبع در اینجا نیست، زیرا این خود سامسونگ است. با نزدیک‌تر شدن به رویداد بعدی Unpacked که در روز چهارشنبه، 26 جولای برگزار می‌شود، می‌توانید منتظر دیدن این تریلرها و تصاویر بیشتری باشید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر روشنایی چراغ قوه در گوشی

ما همچنین شنیده‌ایم که سامسونگ گلکسی Z Fold 5 به لولای بدون شکاف نزدیک می‌شود، که باز هم باید به این معنی باشد که تاشو قابل اطمینان‌تر بوده و قادر به ارائه ضد آب و محافظت در برابر گرد و غبار خواهد بود.

بازگشت به گلکسی زد فلیپ 5، و تغییر عمده دیگری که انتظار داریم مربوط به صفحه نمایش پوششی در بیرون است. طبق گزارشات، امسال از 1.9 اینچ نسبتاً کوچک به 3.4 اینچ بسیار قابل احترام تر خواهد رسید.

اگر اسپویلرهای بیشتری را برای سامسونگ Unpacked بعدی می‌خواهید، بیشتر مشخصات دیگر Galaxy Z Flip 5 نیز از قبل فاش شده است. در چهارشنبه آینده با TechRadar همراه باشید، زیرا در صورت وقوع، کل راه اندازی را پوشش خواهیم داد.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aThMaG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *