ممکن است FedNow بالاخره فعال شود، اما آیا پذیرش آن برای مشاغل بسیار پرهزینه خواهد بود؟

زمان مطالعه: 8 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ممکن است FedNow بالاخره فعال شود، اما آیا پذیرش آن برای مشاغل بسیار پرهزینه خواهد بود؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

به The Interchange خوش آمدید! اگر می خواهید این را در صندوق پستی خود داشته باشید، اینجا ثبت نام کنید. این یک هفته پر از رویداد در دنیای فین‌تک بود، همان چیزی که با راه‌اندازی FedNow، مدیر عامل سابق فین‌تک بولت – و خود شرکت – توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده احضار شد و موارد دیگر. بیایید اینجا را حفاری کنیم.

زمانش فرا رسیده است

هفته گذشته، سیستم پرداخت فوری دولت ایالات متحده، FedNow Service، بالاخره فعال شد.

FedNow یک زیرساخت پرداخت فوری برای انتقال پول است که وعده می دهد راه آهن پرداخت سریع تری برای مؤسسات مالی باشد و بدون توجه به روز یا ساعت، دسترسی فوری به وجوه را ارائه دهد. همانطور که می دانید، این بسیار بزرگ است زیرا بانک ها به طور سنتی 24/7 باز نیستند یا به شما اجازه نمی دهند پول دریافت کنید و در همان روز از آن استفاده کنید.

این نیز چیزی است که ایالات متحده در نور “پشت” در نظر گرفته شده است، حتی اگر کشورهای دیگر از جمله برزیل، هند، بریتانیا و اتحادیه اروپا مدتی با خدمات مشابه زندگی می کنند. در واقع، به طور حکایتی، می شنویم که در برزیل، سیستم مشابه این کشور، Pix، آنقدر رایج است که مردم حتی از آن برای پرداخت به فروشندگان خیابانی از کارت های اعتباری استفاده می کنند. و داده هایی برای پشتیبان گیری از آن نیز وجود دارد.

ما بررسی عمیقی انجام دادیم که راه‌اندازی طولانی‌مدت انتظار این سرویس ممکن است برای ایالات متحده در روز جمعه چه معنایی داشته باشد. اما چیزی که ما به آن دست نزدیم: اینکه بانک‌ها چگونه فدنو را برای مشتریان خود قیمت‌گذاری می‌کنند و چگونه می‌تواند بر سرعت پذیرش آن تأثیر بگذارد.

از طریق ، آدام شاپیرو، شریک در شرکت مشاوره خدمات مالی و سرمایه گذاری گروه کلاروس، خاطرنشان کرد که فدرال رزرو برای پرداخت FedNow حدود 4 سنت از بانک ها دریافت می کند، در حالی که برای پرداخت ACH کمتر از نیم سنت است. با این حال، وی افزود، بانک‌ها آزادند که برای این پرداخت‌ها، هزینه‌ای را که از مشتریان می‌خواهند دریافت کنند. به این ترتیب، به گفته شاپیرو، “مشتریان تجاری که تصمیم می گیرند از کدام یک استفاده کنند، اگر بانک ها FedNow را به طور قابل توجهی گران تر از ACH کنند، ممکن است منصرف شوند.”

وی افزود: «یک کسب و کار ممکن است آماده باشد که 3.5 سنت بپردازد تا سریعتر پول به دست بیاورد، اما روی پرداخت 25 سنت خط بکشید. همچنین نحوه رسیدگی به تقلب و اینکه در صورت بروز مشکل در چه مواردی مسئولیت کاهش می یابد، پذیرش را شکل می دهد.

اخبار هفتگی

کریستین در مورد این واقعیت گزارش داد که نامه ای در ماه آوریل توسط یک وکیل ارائه شده است پیچ سرمایه گذاران گفتند SEC در حال بررسی است که آیا قوانین اوراق بهادار فدرال در ارتباط با اظهارات مطرح شده در زمان جمع آوری پول در سال 2021 نقض شده است یا خیر. این نامه به عنوان بخشی از یک ماموریت حقیقت یاب به مشاور عمومی بولت ارسال شد. بر اساس نامه ای که توسط The Information به آن ارجاع داده شده است، برایان راینکن از مدیریت WestCap و آرجون ستی از Tribe Capital Management، سرمایه گذاران در سری C و سری B Bolt به ترتیب، خواستار بررسی سوابق شرکت شدند و ادعا کردند که رایان برسلو، مدیرعامل سابق، سرمایه گذاران را در حین جمع آوری سرمایه 35 میلیون دلاری برای سرمایه های این شرکت، گمراه کرده است. شاید به یاد داشته باشید که برسلو در ژانویه سال 2022 از سمت خود به عنوان مدیرعامل کناره گیری کرد.

مری آن با ربکا اسکوتاک همکاری کرد تا ببیند ارزش‌های فین‌تک تا چه حد از دوران شکوفایی رونق سرمایه‌گذاری کاهش یافته است (نمودار زیر را ببینید). جای تعجب نیست که ارزش‌گذاری برای اکثر شرکت‌های با ارزش فین‌تک کاهش یافته است، به جز سه استثنا قابل توجه – که همگی در یک فضا فعالیت می‌کنند. آنها به ارزیابی‌ها بر اساس فعالیت سهام ثانویه نگاه کردند (همانطور که توسط Notice.co) که برخی استدلال می کنند ممکن است بازتاب دقیق تری از ارزش یک شرکت نسبت به ارزش گذاری های عمومی در زمان جمع آوری سرمایه باشد. آنها همچنین با چند کارشناس صنعت صحبت کردند تا متوجه شوند که چه چیزی در پیش است. اینجا را بررسی کنید: ارزش گذاری فین تک کاهش یافته است. آنها از اینجا به کجا می روند؟ (TC+)

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 راه آسان برای محافظت از یک فایل ZIP در ویندوز با رمز عبور

الکس ویلهلم و آنا هیم از TC برای TechCrunch+ به دنیای فناوری بیمه پرداختند و خاطرنشان کردند که در حالی که برخی از صنایع توانستند از قله ارزش گذاری های متورم از سال 2021 عبور کنند، به نظر نمی رسد این صنعت یکی از آنها باشد. به طوری که یک گزارش آن را “مرگ insurtech 1.0” نامید. الکس و آنا به چگونگی عملکرد استارت آپ های جهانی و اینکه آیا نشانه هایی وجود دارد که این صنعت واقعاً می تواند بهبود یابد، نگاه می کنند. (TC+)

خبرنگار دومینیک مادوری دیویس در مورد عواقب خرید نئوبانک نوشت گرین وود، که به مشتریان سیاه پوست و لاتین تبار پاسخ می دهد و محل تجمع، یک باشگاه شبکه با علایق مشابه. همانطور که خواهید دید، همه چیز خوب پیش می رفت… تا اینکه نشد. اکنون احساسات ترش و یک دعوی قضایی وجود دارد. اگرچه هیچ یک از طرفین اظهار نظر نکردند، دومینیک-مادوری جزئیاتی را ارائه می دهد که چه چیزی اشتباه رخ داده است. بحث در مورد اینکه آیا نئوبانک های متمرکز در جایگاه نهایی در نهایت موفق خواهند شد، همچنان ادامه دارد که Daylight، یک نئوبانک دیگر متمرکز بر جامعه LGBTQ+ اخیرا تعطیل شده است.

کف دست خود را آماده کنید! سارا پرز گزارشگر پوشش داد فناوری پرداخت اسکن کف دست تا پایان سال به تمام 500 فروشگاه Whole Foods متعلق به آمازون می رسد. نحوه کار به این صورت است: مشتریان با استفاده از یک سیستم پرداخت بیومتریک، کف دست خود را بالای دستگاه خواننده ای قرار می دهند که امضای کف دست منحصر به فرد فرد را شناسایی می کند و آن را با کارت پرداخت مشتری در پرونده مرتبط می کند تا از آنها برای خریدهایشان هزینه بگیرد. نگران نباشید، داده های کف دست شما به اشتراک گذاشته نمی شود.

روش‌های پزشکی اغلب شامل شبکه‌ای پیچیده از صورت‌حساب‌ها و پرداخت‌ها است که می‌تواند ماه‌ها یا حتی سال‌ها بعد ادامه پیدا کند. من (کریستین) شخصاً یک آژانس کلکسیون را برای آزمایش ادرار 50 دلاری تعقیب کردم (21 ساله بودم و بهتر نمی دانستم)، بنابراین می توانم تصور کنم که برای کسی که هزاران دلار هزینه پزشکی دارد چه حالی دارد. این هفته درباره Collectly نوشتم، شرکتی که رابط های اختصاصی ایجاد کرد که با سوابق الکترونیکی سلامت و نرم افزار مدیریت تمرین ادغام می شود تا عملیات صورتحساب بیمار را آسان تر کند. با آسان‌تر کردن پرداخت، این شرکت ادعا می‌کند که مشتریان شرکت‌های پزشکی به‌طور متوسط ​​می‌توانند مجموعه‌های بیماران را برای شرکای گروه پزشکی تا ۷۵ درصد افزایش دهند و «روزهای فروش معوق» را از بین ۶۰ تا ۹۰ روز به ۱۲ روز کاهش دهند. اگر چه جمع آوری کنیدمشتریان دفاتر پزشکی هستند، من می خواهم فکر کنم دیجیتالی کردن صورتحساب های پزشکی چیزی است که می تواند به بیماران نیز کمک کند. چه کسی یک راه با یک کلیک برای دسترسی و پرداخت تمام صورتحساب های مرتبط با یک رویه نمی خواهد؟

بینش CB هفته گذشته گزارش وضعیت فین‌تک سه‌ماهه دوم خود را منتشر کرد و جای تعجب نیست که بودجه جهانی در این فضا کاهش یافت – تقریباً با نصف کاهش به 7.8 میلیارد دلار رسید که پایین‌ترین سطح آن از سال 2017 است. اما حداقل یک منطقه سه ماهه بدی نداشت. می توانید حدس بزنید کدام یک بود؟ در همین حال، پرداخت ها – که از لحاظ تاریخی مورد علاقه فضای فین تک بوده اند – سه ماه عالی نداشتند. ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

ویزا و مسترکارت توسط شرکت فین‌تک با یک کت و شلوار ضد انحصار برخورد کردند مسدود کردن. بر اساس گزارش بلومبرگ، بلاک در شکایتی که در 14 ژوئیه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شرقی نیویورک ارائه شد، ادعا می کند که دو غول کارت اعتباری “توطئه کردند تا با افزایش هزینه های مبادله ای به عنوان راهی برای حفظ سهم بازار، پلتفرم پرداخت Square را بیش از حد شارژ کنند و باعث افزایش قیمت های خرده فروشی توسط مصرف کنندگان شوند”.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه حل برتر برای خطای «همه مخاطبین حذف نشدند» در آیفون

غول فناوری سیب در اواخر ماه مارس سرانجام سرویس Apple Pay Later خود را راه اندازی کرد که به کاربران امکان می دهد هزینه خرید Apple Pay را به چهار پرداخت مساوی طی شش هفته بدون بهره یا کارمزد دیرکرد تقسیم کنند. این اقدام اپل را در رقابت مستقیم با شرکت هایی مانند Affirm، PayPal و Klarna قرار داد. تا اینجا چطور پیش می رود؟ خب، به گفته JD Power، خیلی خوب است. گزارش اخیر نشان داد که حدود یک پنجم مشتریان BNPL (اکنون بخرید، بعدا پرداخت کنید) گفتند که از Apple Pay Later در سه ماه اول استفاده کرده‌اند. علاوه بر این، این گزارش همچنین نشان داد که اپل «به طور بالقوه پایگاه کاربری پایدارتر و پایدارتری نسبت به رقبا دارد. و فراتر از آن، داده ها نشان می دهد که ممکن است برای اولین بار کاربران BNPL را جذب کند که در غیر این صورت ممکن است BNPL را به عنوان یک گزینه در نظر نگیرند. همه اینها باعث شد JD Power به این نتیجه برسد: «هیچ تضمینی وجود ندارد، اما Apple Pay Later کارهای زیادی برای آن انجام داده است. [this] به طور کلی داشتن یک چیز خوب است، و به خصوص زمانی که خود اپل در حال غواصی بیشتر در خدمات مالی است.

اعتبار تصویر: میراندا هالپرن / TechCrunch

سرفصل های دیگر

Daffy for Work نوعی “خیریه 401(k)” است که می تواند میلیاردها دلار را برای خیریه های ایالات متحده باز کند.

Sundae تصمیم گرفت تا روشی مهربان‌تر برای خرید خانه‌های فرسوده بسازد (TechCrunch در اینجا از افزایش درآمد شرکت در سال 2021 گزارش کرده است.)

هزینه تبر نان تست 99 سنت

Vest و Sproutfi برای افزایش سرمایه گذاری در ایالات متحده با هم همکاری می کنند

تیم Nuvei و Plaid برای گسترش پرداخت به بانک

Airwallex در گسترش حضور بین المللی به برکس می پیوندد

در TechCrunch دیده می شود

تونز 72 میلیون دلار با ارزش بیش از 900 میلیون دلار به جیب می‌زند تا پلتفرم پرداخت فرامرزی و B2B خود را گسترش دهد.

کارات، استارت آپی که ابزارهای مالی برای سازندگان محتوا ایجاد می کند، 70 میلیون دلار جمع آوری می کند

Cognaize 18 میلیون دلار جمع آوری می کند تا یک LLM بهتر برای بخش مالی ایجاد کند، چیزی که انسان ها را در جریان نگه می دارد.

باند 27.5 میلیون دلاری برای ساده کردن برنامه ریزی مالی برای مشاغل دریافت می کند

Addition پیشتاز دور اولیه 6 میلیون دلاری در فین تک فلش مصری است

در جای دیگر دیده می شود

Anduin که روابط سرمایه گذاران را در بازارهای خصوصی تقویت می کند، سری B 15 میلیون دلاری را معرفی می کند.

Nav برای تسریع توسعه پلتفرم داده Tillful را به دست می آورد

آیا شما فکر می کنید؟ Invesco Real Estate 20 میلیون دلار بیشتر در پلت فرم SFR سرمایه گذاری می کند. (پوشش قبلی TechCrunch از Mynd را بخوانید.)

Portrait Analytics ۷ میلیون دلار برای راه اندازی پلت فرم تحقیقاتی هوش مصنوعی جمع آوری می کند

KASO 10.5 میلیون دلار بودجه اولیه جمع آوری می کند، پرداخت های عمودی فین تک را راه اندازی می کند و شرایط اعتبار را برای رستوران ها افزایش می دهد.

پلتفرم جمع آوری پرداخت Colleen AI 3.5 میلیون دلار سرمایه اولیه را جمع آوری می کند


در سپتامبر امسال در TechCrunch Disrupt 2023 در سانفرانسیسکو به ما بپیوندید تا تأثیر فین تک بر دنیای امروز ما را بررسی کنیم. جدید امسال، ما یک روز کامل را به همه چیزهای فین تک اختصاص خواهیم داد که برخی از چهره های برجسته فین تک امروزی را به نمایش می گذارند. اکنون تا 11 آگوست با خرید گذرنامه خود تا 600 دلار پس انداز کنید و با کد تبلیغاتی INTERCHANGE، 15 درصد صرفه جویی کنید. بیشتر بدانید.


اعتبار تصویر: برایس

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yQjiLD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *