تلویزیون 8K جدید 98 اینچی سامسونگ، ارتقاء سینمای خانگی پروژکتوری است که من منتظرش بودم.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمتر از یک ماه از عرضه 98 اینچی QLED 4K می گذرد و اکنون دومین و حتی با مشخصات بالاتر نیز وجود دارد: QN900C. این پروژکتور ابتدا در کره عرضه می شود و سپس وارد بازارهای دیگر از جمله ایالات متحده و اروپا می شود و باید جایگزینی جدی برای بهترین پروژکتورها در این اندازه باشد.

با توجه به اطلاعات فاش شده محصول از طریق مشخصات صفحه نمایش، شماره مدل KQ98QNC990 در کره به آن داده شده است و دارای یک پنل مینی ال ای دی 8K، 144 هرتز با Quantum Matrix Pro سامسونگ برای کنترل سیاه و سفید دقیق تر و کاهش شکوفایی است.

این پردازنده «بر اساس» پردازشگر کوانتومی عصبی 8K سامسونگ ساخته شده است و جدیدترین ویژگی سامسونگ یعنی Auto HDR Mastering را ارائه می دهد. همچنین ارتقاء مقیاس 8K، افزایش عمق، حرکت خودکار پلاس و تشخیص روشنایی/رنگ وجود دارد.

این تلویزیون غول پیکر سامسونگ 8K باید برای بازی عالی باشد

مانند بسیاری دیگر از بهترین تلویزیون های سامسونگ، QN900C جدید 98 اینچی دارای Gaming Hub و Motion Xcelerator Pro سامسونگ است. این 4K تا 120 هرتز را ارائه می دهد و با رایانه های شخصی سازگار به 144 هرتز می رسد. همچنین از AMD FreeSync Premium Pro و همچنین NVIDIA G-Sync مانند بسیاری از بهترین تلویزیون های بازی پشتیبانی می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اوه هی، گوگل به تازگی Pixel Fold را معرفی کرد

چیزی که ما هنوز نمی دانیم قیمت آن است. پرچمدار فعلی QN900C مدل 85 اینچی است که به تازگی کاهش قیمت داشته و قیمت آن را از 7999 دلار به 6999 دلار کاهش داده است. این نشان می دهد که Q900C 98 اینچی کمی گران تر از Q80C دیگر 98 اینچی خواهد بود که در حال حاضر نیز 6999 دلار قیمت دارد.

این نیز کاهش قیمت داشته است – 2000 دلار از قیمت خرده فروشی اصلی پایین تر است – بنابراین به نظر می رسد اگر این یکی را می خواهید، ممکن است عاقلانه باشد: تلویزیون های سامسونگ، حتی بهترین آنها، تمایل به کاهش قیمت واقعاً وحشیانه دارند. در اوایل زندگی خود بازار تلویزیون قطعا مکانی است که در آن اولین بودن در بلوک به این معنی است که اغلب پول بسیار بیشتری را برای یکی از بهترین تلویزیون ها می پردازید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UlHzfM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *