موضوعات به عنوان یک مرکز بازی؟ آرتی با حمایت بنیانگذار Zynga روی آن حساب می کند

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم موضوعات به عنوان یک مرکز بازی؟ آرتی با حمایت بنیانگذار Zynga روی آن حساب می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Meta's Threads دارد مدت کوتاهی پس از معرفی آن در اوایل این ماه به یک نام آشنا تبدیل شد. در عرض یک هفته پس از راه اندازی، بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان جذب کرد. این پلتفرم اخیراً یک پنجم کاربران فعال هفتگی توییتر را در سطح جهان به دست آورده است. اکنون، استارت آپی به نام Artie در حال بررسی احتمالات جدید برای جایگزین توییتر با آوردن بازی به این پلتفرم است.

این استارت آپ مستقر در لس آنجلس که مارک پینکوس، بنیانگذار Zynga، کوین مایر، مدیرعامل سابق TikTok و دوقلوهای Winklevoss (کامرون وینکلووس و تایلر وینکلووس) را در میان سرمایه گذاران خود به حساب می آورد، به دنبال ارائه بازی های با کیفیت برنامه به Threads و سایر رسانه های اجتماعی مدرن است. بستر، زمینه. در ابتدا، این استارت‌آپ قصد داشت بازی‌ها را در مرورگر وب ارائه کند، اما این طرح تکامل یافته است – با تبدیل شدن Threads به تمرکز اصلی آن.

رویکرد Artie مشابه روشی است که کاربران فیسبوک قبلاً FarmVille و Words with Friends Zynga را دریافت کردند. با این وجود، این استارتاپ می‌خواهد آن را برای کاربران تلفن همراه خاص کند و از پیشرفت‌هایی مانند شبکه‌های 5G، پردازنده‌های گرافیکی سریع‌تر و فناوری‌های ابری برای ارائه یک تجربه بازی جدید به مخاطبان جوان استفاده کند.

رایان هوریگان، مدیرعامل Artie در مصاحبه ای گفت: «آنچه Threads را برای ما واقعاً خاص می کند این است که می توانیم در سال 2023 به ایده بازی با دوستان خود بازگردیم. در طول سال ها در اینستاگرام انباشته شده اند – در کنار افراد مشهور و سایر کاربران.

این با توییتر بسیار متفاوت است. برای اکثر افراد در توییتر، این بیشتر جنبه تجاری، سیاسی، خبری یا ورزشی دارد و شما افرادی را در توییتر دنبال می کنید که نمی شناسید.

کاربران می توانند بازی های Artie's را با دسترسی به پیوندهای آنها در بیو یا پست کاربر Threads بازی کنند. این پیوند آنها را مستقیماً از طریق مرورگر تعبیه شده در پلت فرم رسانه های اجتماعی به بازی می برد. این بازی همچنین شامل گزینه هایی است که به گیمرها اجازه می دهد با استفاده از دسته اجتماعی، آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود وارد سیستم شوند و با دوستان و خانواده خود بازی کنند.

Horrigan به TechCrunch گفت: «ما فکر می‌کنیم یک راه میانه و یک رویکرد ترکیبی وجود دارد که در آن می‌توانید بازی را روی گوشی خود پخش کنید و آن را در زمان واقعی در مرورگر برنامه‌های اجتماعی رندر کنید.

آرتی متوجه شد که افراد بین 18 تا 35 سال که مخاطبان آن هستند، معمولاً در یک ماه هیچ برنامه ای را دانلود نمی کنند. به عنوان یک راه حل، استارت آپ تصمیم گرفته است که یک روش بدون دانلود را پیاده سازی کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک صفحه فیس بوک را در 6 مرحله ساده حذف کنیم

به این ترتیب، آرتی هوشمندانه از پرداخت کمیسیون اپ استور به و گوگل اجتناب کرده است. به طور مشابه، بازی‌های آن نیازی به رعایت دستورالعمل‌ها یا چارچوب‌های خاص پلتفرم مانند شفافیت ردیابی اپلیکیشن اپل ندارند. با این حال، Horrigan گفت که این استارتاپ به حفظ حریم خصوصی اهمیت می دهد و از قوانین CCPA ایالات متحده و GDPR اروپا، در میان سایر سیاست های دولتی در سراسر جهان، پیروی می کند.

او گفت: «ما بیشتر شبیه یک تجارت الکترونیکی در این جبهه هستیم، زیرا در بالای رقابت و در وب نشسته ایم، که در مقایسه با سایر شرکت های بازی سازی به نفع ما است.

با این وجود، اگر کاربران ترجیح می‌دهند هر بار که می‌خواهند بازی کنند، از طریق حساب رسانه‌های اجتماعی خود به بازی دسترسی نداشته باشند، می‌توانند بازی‌های Artie را در صفحه اصلی خود به عنوان یک برنامه وب پیشرفته ذخیره کنند. کاربران همچنین می توانند پیشرفت بازی خود را از طریق کوکی ها یا با ورود به حساب رسانه های اجتماعی خود ذخیره کنند. علاوه بر این، از آنجایی که بازی‌ها روی مرورگر کار می‌کنند، کاربران یک تجربه چندنفره بین پلتفرمی را دریافت می‌کنند که در هر دو دستگاه و iOS کار می‌کند.

تجربه جدید در حال حاضر 150000 نفر را جذب کرده است

Artie آزمایش تجربه خود را با بازی سبک کلش Pong Legends در ایالات متحده، برزیل، هند و آسیای جنوب شرقی آغاز کرده است. این بازی در پلتفرم های TikTok، Facebook، Instagram و یوتیوب در حال تبلیغ است. Horrigan گفت که این تجربه بیش از 150000 بازیکن را در چند ماه گذشته جذب کرده است. او اضافه کرد که کاربران معمولاً به طور متوسط ​​30 ثانیه برای هر ویدیو در برنامه هایی مانند TikTok وقت می گذارند، اما در هر جلسه هفت تا 10 دقیقه را هنگام اجرای بازی Clash اختصاص می دهند. این استارتاپ همچنین مشاهده کرد که تقریباً 15 درصد از بازیکنان بیش از چهار بار در روز با بازی آن درگیر می شوند.

او گفت: «ما همچنین شاهد ویروسی بودن یا ضریب K دو تا سه برابر بیشتر از یک بازی متوسط ​​هستیم. «اکثر بازی‌های تلفن همراه دارای ضریب K در جنوب یک هستند، بنابراین برای هر بازیکن پولی یک بازیکن کاملاً جدید به دست نمی‌آورند. ما در حال حاضر به ازای هر بازیکن پولی که به دست می آوریم، یک تا یک و نیم بازیکن جذب می کنیم.

Pong Legends در پاییز امسال در نسخه بتا عمومی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این برنامه مسابقاتی را برای چندین کاربر ارائه می دهد تا با هم بازی کنند و یک حالت گیم پلی خصوصی اختصاصی به کاربران اجازه می دهد فقط با دوستان خود بازی کنند. این استارت آپ همچنین قصد دارد سال آینده دو بازی دیگر را منتشر کند که یکی از آنها حول محور ورزش است و در نیمه اول سال راه اندازی می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  11 روش برتر برای رفع عدم پخش ویدیوهای یوتیوب در رایانه

اگرچه Artie می‌خواهد بازی‌های خود را برای تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مدرن که در آن‌ها آزمایش در حال انجام است در دسترس قرار دهد، اما بر Threads و TikTok به عنوان دو پلتفرم متمرکز اصلی تأکید می‌کند.

Horrigan خاطرنشان کرد: «تاکنون، TikTok در بین پلتفرم‌هایی که ما در حال آزمایش آن‌ها هستیم، برجسته بوده است، اما به نظر می‌رسد Threads یک پیشنهاد منحصربه‌فرد است که هیچ‌یک از دیگران از نظر دسترسی به گروه‌های دوستان ندارند.

برخلاف تازه واردانی که مشتاق شروع از صفر هستند، Artie برنامه ای برای معرفی ژانر جدیدی ندارد، همانطور که Horrigan می گوید توسعه ژانرهای جدید دشوار است. با این حال، استارتاپ قصد دارد به دنبال ایده های تازه برای احیای برخی از ژانرهای موجود باشد که قبلاً آزمایش و اثبات شده اند. همچنین به دنبال مشارکت ها و IP هایی است که از نظر اجتماعی در برنامه ها از جمله Threads مرتبط هستند. علاوه بر این، این استارتاپ قصد دارد از طریق خریدهای درون بازی درآمدزایی کند – به شکل کالاهای مجازی و اقلام توالت یا به بازیکنان اجازه دهد پیشرفت خود را سرعت بخشند.

درس هایی از حرکت های صنعتی موجود

Artie در استفاده از حضور رو به رشد رسانه های اجتماعی با بازی های خود تنها نیست. در واقع، غول های رسانه های اجتماعی از جمله اسنپ و متا سعی کردند مسیر بازی را در پیش بگیرند. اولی کاملا متوقف شد این ویژگی اخیرا، تنها چند سال پس از راه اندازی آن.

پس از بررسی دقیق پیشرفت‌های موجود، Horrigan خاطرنشان کرد که یکی از دلایلی که بازی‌ها در رسانه‌های اجتماعی هنوز به موفقیت قابل توجهی دست پیدا نکرده‌اند، ماهیت عمدتاً غیررسمی آن‌ها با بازی‌های فوری مبتنی بر HTML یا جاوا اسکریپت است.

او گفت: «این بازی‌ها خیلی عمیق نیستند که افراد برای چند هفته یا چند ماه آن را انجام دهند و معمولاً از بین می‌روند، و عمدتاً درآمدزایی مبتنی بر آگهی دارند. ما می‌توانیم از شکاف وارد این بازی‌های معمولی و میان‌هسته‌ای شویم و آن‌ها را به گونه‌ای بالاتر ببریم که بازی‌های فوری قادر به انجام آن نبوده‌اند، زیرا از نظر فناوری محدود هستند.»

مدیر اجرایی همچنین خاطرنشان کرد که حرکت‌های متا و اسنپ در اختیار اپل بوده و این شرکت‌ها نمی‌توانند بدون کاهش درآمد به سازنده آیفون، از بازی به صورت تراکنش‌ای در اپلیکیشن کسب درآمد کنند.

این استارتاپ، که تیمی متشکل از 50 نفر دارد، در مجموع 36.5 میلیون دلار در مراحل اولیه و سری A جمع آوری کرد. انتظار دارد پس از موفقیت در اولین بازی خود، سرمایه بیشتری را افزایش دهد. با این حال، Horrigan به TechCrunch گفت که برنامه نهایی کسب درآمد و تبدیل شدن به یک تجارت سودآور و خودپایدار در طول زمان است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rfjVip
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *