معاملات تناسب اندام سایبر دوشنبه: من خودم را آماده می کنم تا به اهداف تمرینی خود در سال 2023 برسم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به عنوان ویراستار تناسب اندام و تناسب اندام مقیم TechRadar، از معاملات Cyber ​​Monday برای کمک به خودم و دیگران برای رسیدن به اهداف تناسب اندام 2023 خود استفاده می کنم.

به طور معمول، من یک لیست دارم: در تعداد معینی از کلاس های یوگا شرکت کنم، مقدار معینی را ددلیفت کنیم، یک مجموعه کامل از 10 حرکت کششی با فرم سخت و غیره را تکمیل کنم. با این حال، من فقط یک هدف صریح تناسب اندام در سال 2023 دارم: دوی ماراتن.

در ماه آوریل است، بنابراین معاملات تناسب اندام Cyber ​​Monday بهترین زمان برای تجهیز شدن برای تمرینات زمستانی من است. اگر شما هم مانند من یک چالش دویدن را پذیرفته اید، ممکن است به همان معاملاتی که من هستم علاقه مند باشید. در حال حاضر، می توانید تا 40 درصد در محصولات North Face صرفه جویی کنید () و تا 60 درصد در نایک () محصولات در طول روز سایبر دوشنبه.

من به دنبال معاملاتی هستم که من را از جاده به دنباله می برد. اگرچه ماراتن کاملاً جاده ای خواهد بود، اما من عاشق بیرون رفتن در طبیعت هستم و این کار را به عنوان بخشی از برنامه تمرینی خود با چند کفش تریل جدید شیک و یک ژاکت هیبریدی Thermoball از North Face (که می توانید روی آن انجام دهید) انجام خواهم داد. 38 دلار صرفه جویی کنید) () تا هنگام دویدن در زمستان مرا گرم نگه دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دولت در نمایشگاه نوآوری Med-Tech استراتژی پزشکی انگلستان را تعیین می کند

من سال‌هاست که شورت نایک می‌پوشم، بنابراین یک جفت شورت جدید Flex Stride 5 اینچی را با تخفیف همراه با Invincible Run 2 انتخاب می‌کنم که از Saucony Ride 15 معمولی من فاصله دارد. همه دوشنبه‌های سایبری را ببینید. معاملات زیر – موارد نایک به راحتی در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس است.

این معاملات تناسب اندام Cyber ​​Monday ایالات متحده را دریافت کنید:

معاملات تناسب اندام Cyber ​​Monday :

معاملات بیشتر تناسب اندام Cyber ​​Monday در ایالات متحده

معاملات تناسب اندام Cyber ​​Monday در انگلستان

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xEVQOu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *