تمرکز روی نکات مثبت؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ایان بولاند چند نظر در مورد رونمایی اخیر از The MedTech Strategy و تصاحب بانک سیلیکون ولی (بریتانیا) توسط HSBC ارائه می دهد.

دوباره آن زمان از سال است که همه ما در بیرمنگام برای رویداد پیشرو برای تولید تجهیزات پزشکی در بریتانیا و ایرلند گرد هم می آییم – بنابراین برای همه کسانی که این را در نمایشگاه نوآوری Med-Tech می خوانند، خوش آمدید!

من می‌توانم تمام این ستون را بر روی عالی بودن نمایش اختصاص دهم، اما احتمالاً قبلاً می‌دانید که اگر این را در بیرمنگام می‌خوانید – و اگر نمی‌خوانید، امیدوارم این دو پاراگراف ابتدایی و پوشش برنامه در این شماره به شما یادآوری به موقع برای حضور در سالن 2 در NEC در 7-8 ژوئن ارائه خواهد شد.

اما تمرکز این ستون بر دو چیز است. مدت کوتاهی پس از انتشار اولین شماره سال، انتشار استراتژی فناوری پزشکی توسط دولت بریتانیا بود – اولین مورد از نوع خود که ممکن است نشان دهد صنعت ما توسط دولت‌های متوالی نادیده گرفته شده است، اما این مورد استقبال قرار گرفته است. منطقه ای که می تواند به توربوشارژ اقتصاد در بریتانیا کمک کند.

دومین اقدام، استقبال دولت بریتانیا برای تسهیل خرید بانک سیلیکون ولی (SVB) توسط HSBC بر اساس مقرراتی است که پس از بحران مالی اواخر دهه 2000 به وجود آمد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه از مهلت تمدید شده MDR اتحادیه اروپا حداکثر استفاده را ببرید

با توجه به تعداد سرمایه‌گذاری‌هایی که SVB آماده حمایت از آن‌ها بود و به ظهور استارت‌آپ‌های نویدبخش فناوری پزشکی کمک کرد، خوب است بدانید که مؤسسه‌ای که نشان داده است تمایل دارد از شرکت‌های کوچک‌تر در سراسر فناوری حمایت کند. آینده تضمین شده است با این حال، من معتقدم که در مورد رویکردی که نسبت به استارت‌آپ‌ها در این بخش اتخاذ خواهد شد و هرگونه خطری که به آن‌ها وارد می‌شود، علامت‌های سوالی وجود دارد.

با این وجود، باقی ماندن وسیله نقلیه برای رشد شرکت‌هایی که نوآوری‌های جدید را به بازار می‌آورند، چیزی است که باید مورد تجلیل قرار گیرد، و ما مطمئن هستیم که تغییراتی را که ممکن است ایجاد کند، زیر نظر داشته باشیم.

با بازگشت به استراتژی فناوری پزشکی، فکر می کنم اگر در حال خواندن آن هستید و در این مرحله منتظر راه حل هستید، کمی ناامید خواهید شد.

من اخیراً در رویدادی در وست مینستر که توسط انجمن تجارت اورولوژی سازماندهی شده بود، شرکت کردم و در آنجا چند بحث با کسانی که در آن شرکت داشتند در مورد این استراتژی داشتم. به نظر می رسید که آنها به طور کلی از آن استقبال کردند، اما من پرسیدم که راه حل چیست.

مخالفت با اهداف بسیار دشوار است، در واقع بسیاری از محتواها هستند – جدای از مثال عجیبی که در آن به عنوان یک مانیفست سیاسی خوانده می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استفاده از فناوری برای دور نگه داشتن افراد از بیمارستان

شاید این راهی بود برای جلب نظر مردم در یک صفحه، و شاید در طول جلسات کنفرانس در نمایشگاه نوآوری Med-Tech یک یا دو قطعه را پیدا کنیم. من به ویژه مشتاقانه منتظر هدر هابسون از دفتر علوم زیستی هستم که به شرکت کنندگان در چشم انداز علوم زیستی خطاب کند و بینشی از اولویت های دولت برای این بخش و همچنین به روز رسانی پیشرفت در موضوعات کلیدی چشم انداز ارائه دهد.

خود استراتژی حداقل یک گفتگو را در مورد برخی راه حل های بالقوه برای پرداختن به چهار حوزه اولویت بندی شده آغاز می کند:

  • تاب آوری و تداوم عرضه
  • بازارهای نوآورانه و پویا
  • فعال سازی زیرساخت ها
  • تمرکز بازار خاص

در حال حاضر مبهم به نظر می رسد، اما امیدواریم که ماده ای که در ادامه می آید قابل توجه باشد.

نمایشگاه نوآوری Med-Tech در 7 تا 8 ژوئن در NEC، بیرمنگام برگزار می شود. برای ثبت نام رایگان به www.med-techexpo.com مراجعه کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hUQqWk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *