«جانشینی» و «آخرین ما» از شبکه HBO نامزدهای امی 2023 شدند.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم «جانشینی» و «آخرین ما» از شبکه HBO نامزدهای امی 2023 شدند.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

نامزدهای جوایز امی 2023 روز چهارشنبه اعلام شد، HBO و Max بیشترین نامزدی را کسب کردند و با فاصله کمی پشت سر گذاشت. HBO/Max توانست 127 نامزدی امی را به خود اختصاص دهد و این بیست و یکمین بار است که در یک سال از تمام شبکه ها و سرویس های استریم پیشی گرفته است.

شایان ذکر است، «جانشینی» شبکه HBO با دریافت 27 نام، رکوردشکنی داشت. سال گذشته، «جانشینی» با 25 نامزدی، پر نامزدترین نمایش سال 2022 بود و چهار برد را به خانه برد. به طور کلی، این نمایش برنده 13 جایزه امی شده است. این سریال درام موفق فصل آخر و چهارم خود را در ماه می به پایان رساند.

علاوه بر این، «جانشینی» سه گر را دید که برایان کاکس (با بازی لوگان روی)، جرمی استرانگ (کندال روی) و کایران کالکین (رومن روی) نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال درام شدند. این اولین بار است که سه بازیگر در یک سریال به طور همزمان نامزد بخش بازیگری اصلی می شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اسرائیل کجا؟ بازيگران فناوري اسرائيل درباره تاثير تشنجات اين كشور اظهار نظر مي كنند

از دیگر برنامه‌های نامزد شده در شبکه HBO می‌توان به اقتباس از بازی ویدیویی موفق «The Last of Us» با 24 تکان سر و «نیلوفر سفید» با 23 اشاره اشاره کرد.

نزدیکترین رقیب مکس (قبلاً HBO مکس) در این مسابقه، نتفلیکس است که به لطف عناوین محبوبی مانند “چهارشنبه”، “تاج”، “هیولا: داستان جفری دامر”، “بیف” و “مرده برای من” 103 نامزدی کسب کرد. ،” بین دیگران.

Hulu همچنان به رشد خود ادامه می دهد و امسال پس از ثبت رکورد 58 نامزدی در سال 2022، 64 نامزدی دریافت کرد. Hulu تنها 26 نامزدی در سال 2021 داشت. «خرس»، مجموعه جدید Hulu، با 13 نامزدی بیشترین نامزدی را داشت.

بار دیگر، «تد کمند» تی‌وی پلاس، بخش عمده‌ای از 54 نامزدی پخش‌کننده‌ها را با 21 نامزدی در مجموع تشکیل می‌دهد که نسبت به 20 نامزدی سال قبل ارتقای ناچیزی دارد.

از نظر خدمات پخش رایگان و پشتیبانی از تبلیغات، کانال Roku و Amazon Freevee به ترتیب 12 و 4 نامزد دریافت کردند. Roku اصلی “WIRD: The Al Yankovic Story” در مجموع هشت نامزدی را به خود اختصاص داد و فیلم “Jury Duty” آمازون فریوی چهار نامزدی داشت.

هفتاد و پنجمین دوره جوایز پرایم تایم امی قرار است در 18 سپتامبر از شبکه فاکس پخش شود. با این حال، بنا بر گزارش ها، با توجه به اعتصاب نویسنده، ممکن است تاخیر وجود داشته باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه برای رفع اعلان های تاخیری در Slack برای اندروید

نامزدهای امی 2023 توسط سرویس استریم

  • HBO / حداکثر: 127
  • نتفلیکس: 103
  • هولو: 64
  • Apple TV+: 54
  • پرایم ویدیو: 42
  • دیزنی +: 40
  • Paramount+/زمان نمایش: 15
  • طاووس: 8

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sqp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *