فارغ التحصیلان ایستیو | TechCrunch

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم فارغ التحصیلان ایستیو | TechCrunch
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بنیاد محاسبات بومی ابری (CNCF) امروز اعلام کرد که Istio، شبکه سرویس منبع باز که در ابتدا توسط گوگل و IBM توسعه یافته بود و بر روی پراکسی Lyft's Envoy ساخته شده بود، از وضعیت خود به عنوان یک پروژه جوجه کشی فارغ شده و به شرکت هایی مانند Kubernetes، Prometheus و سایر خدمات، Linkerd را به عنوان یک پروژه فارغ التحصیل CNCF مشبک می کنند.

کریس آنیسزیک، مدیر ارشد فناوری CNCF، گفت: «پذیرش مش خدمات به طور پیوسته در چند سال گذشته در حال افزایش بوده است، زیرا پذیرش بومی ابر در صنایع به بلوغ رسیده است. “ایستیو به بخشی از این بلوغ کمک کرده است و این پروژه از زمان پیوستن به CNCF در اواخر سال گذشته به سرعت پیشرفت کرده است. ما مشتاقانه منتظر تماشا و حمایت از این رشد مستمر هستیم ایستیو تیم ویژگی های جدیدی را اضافه می کند و تجربه مش خدمات را ساده می کند.

تاریخچه ایستیو و CNCF کمی پیچیده است. گوگل و آی‌بی‌ام این پروژه را در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی کردند، اما بر خلاف پروژه‌های دیگر، مدت زیادی طول کشید تا گوگل آن را تحت حمایت یک بنیاد قرار دهد. تنها کمی بیشتر از یک سال پیش بود که گوگل این پروژه را به CNCF اهدا کرد. با توجه به اینکه گوگل تقریباً یک سال پس از تاسیس این سازمان Kubernetes را به CNCF اهدا کرد، بسیاری از مردم عجیب بودند و ممکن است مانع پذیرش ایستیو شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه رنگ نام خود را در Twitch در برنامه وب و موبایل تغییر دهید

کامرون اعتضادی، مدیر مهندسی Google Cloud می‌گوید: «با ظهور معماری‌های میکروسرویس‌ها به‌عنوان الگوی واقعی برای نوشتن برنامه‌های کاربردی مدرن، اتصال، مشاهده و ایمن‌سازی چشم‌انداز پیچیده کانتینرها و خدمات به چالشی برای مهندسان تبدیل شده است.» گوگل به نقش ما در ایجاد و توسعه افتخار می کند ایستیو به عنوان یک راه حل جامع برای این مشکل سخت. ایستیوفارغ‌التحصیلی، و همچنین موقعیت پیشرو آن به‌عنوان پذیرفته‌شده‌ترین فناوری مش خدمات در جهان، این باور ما را تقویت می‌کند که بهره‌مندی از برنامه‌های کاربردی ایمن و مبتنی بر سرویس برای همه باید آسان باشد.»

CNCF اکنون دو پروژه مشبک خدماتی زیر ر خود دارد و رقابت کمی بین این دو وجود دارد، به خصوص با توجه به اینکه تعدادی از شرکت‌ها خدمات تجاری را در اطراف خود ارائه می‌دهند، نه حداقل Buoyant، شرکتی که پشت لینکرد قرار دارد، که دارای جزئیات دقیق است. تفکیک تفاوت بین دو پروژه در سایت خود و Solo.io که روی ایستیو شرط بندی می کند. CNCF همیشه از میزبانی پروژه های رقیب خوشحال بوده است، هرچند (و روی دیگر سکه، در جریان اخیر KubeCon/CloudNativeCon CNCF در آمستردام، انیشزیک به من گفت که او معتقد است CNCF ممکن است در بایگانی کردن کمی سریعتر شود. پروژه های شکست خورده).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ربات چت هوش مصنوعی بینگ در آستانه دریافت دو ویژگی بسیار مورد نظر است

ایستیو در سال گذشته تحت CNCF پیشرفت زیادی داشته است. در ماه سپتامبر، Solo.io و Google اعلام کردند که اساساً تکامل بعدی Istio، به اصطلاح “مش محیطی” است، که استفاده از Istio را برای کاربران جدید بسیار آسان‌تر می‌کند و وضعیت امنیتی پروژه را سخت‌تر می‌کند.

“ما بی نهایت به آن افتخار می کنیم ایستیو رسیدن به سطح فارغ التحصیلی در CNCF. لوئیس رایان، مدیر ارشد فناوری Solo.io و یکی از خالقان این پروژه، گفت: این گواهی آشکار بر فداکاری و روحیه مشارکتی جامعه پر جنب و جوش ما و همچنین ارزشی است که پروژه برای کاربران ما ارائه می کند. ایستیو. در Solo، ما مفتخریم که از زمان شروع پروژه در کنار جامعه و مشارکت کنندگان برای رشد کار کرده ایم. ایستیو از یک ایده جاه طلبانه به یک شبکه خدماتی بالغ و پایدار که مشکلات بزرگ دنیای واقعی را حل می کند. ما می‌خواهیم از همه کسانی که در این لحظه مشارکت داشته‌اند تشکر کنیم و مشتاقانه منتظر شکل‌دهی آینده شبکه‌های کاربردی با هم هستیم.»

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iKG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *