ون اوف! استارت‌آپ دوچرخه‌های الکترونیکی VanMoof که قادر به پرداخت صورت‌حساب نیست، برای تعویق پرداخت در هلند ثبت نام می‌کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ون اوف! استارت‌آپ دوچرخه‌های الکترونیکی VanMoof که قادر به پرداخت صورت‌حساب نیست، برای تعویق پرداخت در هلند ثبت نام می‌کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

شرکت وان‌موف استارت‌آپ دوچرخه‌های الکترونیکی پس از تمام شدن پول به دادگاه محلی درخواست تعلیق رسمی پرداخت را داده است.

آیا ون موف در آستانه رفتن به “پوف” است؟ بر اساس گزارشی در نشریه هلندی NRC، وان‌موف با این حرکت رسماً ورشکست نشده است: این یک طرح خاص در کشور است که برای کمک به شرکتی طراحی شده است تا از آن اجتناب کند و از طلبکاران محافظت موقت کند.

اوایل این هفته، اخباری را منتشر کردیم که چگونه استارت‌آپ دوچرخه‌های الکترونیکی مستقر در آمستردام، با حمایت صدها میلیون دلار سرمایه‌گذاری خطرپذیر، با یک بحران بزرگ روبرو شده است: توقف طولانی‌مدت در فروش. رگباری از مشتریان عصبانی که خواستار بازپرداخت دوچرخه های خود هستند یا از عدم ارائه خدمات در دوچرخه های شکسته خود شکایت می کنند. خروج مدیران کلیدی؛ و در تلاش برای جمع آوری پول برای ادامه فعالیت است.

انتقال به دادگاه‌های هلندی عملاً به این معنی است که وان‌موف نمی‌تواند مجبور به پرداخت صورت‌حساب یا سایر پول‌های بدهکار شود، و هر پولی که پرداخت می‌کند، و هر حرکت مالی که در این مرحله انجام می‌دهد (از جمله جمع‌آوری پول) باید پرداخت شود. از طریق مدیران منصوب دادگاه برای تایید.

حکم دادگاه می تواند تا 18 ماه اجرا شود و در این مدت VanMoof زمان دارد تا تجارت خود را بازسازی کند و به دنبال سرمایه گذاری جدید باشد. اگر در این مدت راهی برای پیش رو پیدا نکرد، پس از آن اعلام ورشکستگی می کند.

NRC گزارش می دهد که امروز به طور رسمی در مورد وضعیت شرکت به کارمندان گفته می شود و دادگاه روز پنجشنبه به طور رسمی تعلیق را اعلام می کند.

در این میان، این شرکت تمام فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود را بسته است و به نظر می‌رسد تمام فعالیت‌های دیگر، از جمله خدمات دوچرخه‌اش را متوقف کرده است.

همانطور که در داستان خود در اوایل این هفته توضیح دادیم، یکی از مشکلات اصلی دوچرخه های VanMoof این است که آنها از ابتدا سفارشی طراحی شده اند، از جمله اینکه کاملاً با برنامه VanMoof ادغام شده اند.

اولین مورد به این معنی است که برای کسی غیرممکن است که خودش دوچرخه VanMoof را تعمیر کند. قبل از اعلام امروز، در 27 ژوئن، VanMoof گفت KwikFit NL، زنجیره تعمیر و نگهداری خودرو، شریک خدمات جدیدی خواهد بود.

مورد دوم به این معنی است که اگر شرکت از کار بیفتد و نتواند خریدار برای دارایی‌ها پیدا کند، دوچرخه‌هایی که قبلاً در دنیا عرضه شده بودند – اگر قبلاً خراب نشده باشند – بیشتر عملکرد متصل خود را از دست می‌دهند، اگرچه کم و بیش هنوز هم هستند. قابل استفاده به‌عنوان مثال، کاربران می‌توانند به‌جای باز کردن دوچرخه با این برنامه، از یک کد باز کردن قفل پشتیبان روی دکمه شروع/زنگ برای شروع و دوچرخه‌سواری بدون تلفن خود استفاده کنند. اما این مطمئناً برای مشتریانی که خواهان عملکرد کامل VanMoof هستند، اطمینان کمی خواهد داشت.

این شرکت با واکنش‌های شدیدی برای مدل‌های خود مواجه شده است، به ویژه به این دلیل که به نظر می‌رسد دوچرخه‌هایش از استحکام کمتری برخوردار هستند. همانطور که در اوایل این هفته گزارش دادیم، از هر 10 دوچرخه در سال گذشته، یکی پس از خرید بازگردانده شد و این شرکت بر اساس هزینه‌های تعمیر دوچرخه‌هایی که در مالکیت مردم باقی مانده بود، ضرر می‌کرد.

و در مورد آن تعمیرات، این پست reddit که ظاهراً از یک کارمند سابق در پاسگاه لس آنجلس این شرکت است، تصویر تیره‌ای از فرآیندهای داخلی شرکت ترسیم می‌کند.

TechCrunch برای پاسخ با این شرکت تماس گرفته است و با کسب اطلاعات بیشتر این داستان را به روز می کند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tiO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *