ربات چت هوش مصنوعی بینگ در آستانه دریافت دو ویژگی بسیار مورد نظر است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

هوش مصنوعی بینگ چند مورد از ویژگی‌هایی را که مردم مایکروسافت را بدشان می‌کردند، دریافت می‌کند، با جستجوی تصویر به‌زودی در دسترس همه قرار می‌گیرد، و حالت تاریک نباید خیلی از آن فاصله داشته باشد.

این اطلاعات از میخائیل پاراخین، رئیس تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، که جزئیات را در چند توییت به اشتراک گذاشته است.

بیشتر ببین

به ما گفته شده است که درک چند وجهی/تصویر در حال گسترش برای همه است، به این معنی که می‌توان یک تصویر را در چت بات رها کرد و آن را وادار به شناسایی عکس (هر چه که ممکن است باشد – مثلاً یک ساختمان معروف).

مایکروسافت که به عنوان جستجوی ویژوال (یا بینگ ویژن) نیز شناخته می‌شود، یک پست وبلاگی در این باره نوشت و اشاره کرد که «اکنون برای مصرف‌کنندگان روی بینگ و برنامه تلفن همراه عرضه می‌شود».

همانطور که از توییت پاراخین می بینید، جستجوی ویژوال باید از امروز به طور کامل عرضه شود، بنابراین اگر قبلاً این کار را نکرده اید، بعداً باید این ویژگی را ببینید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توییتر اکنون به شما امکان می دهد با طیف گسترده ای از ایموجی ها به DM ها واکنش نشان دهید

پاراخین در پاسخ به گفتگوی ی در بالا برجسته شده است توییت کرد در مورد عملکرد دوم برای هوش مصنوعی Bing که مردم با اشتیاق بیشتر از جستجوی تصویر، در برخی موارد، به دنبال آن هستند.

این حالت تاریک خواهد بود، و به ما گفته شده است که این قابلیت باید در چند هفته آینده برای هوش مصنوعی بینگ ارائه شود، بنابراین امیدواریم که واقعاً به زودی.


تجزیه و تحلیل: زمان های تاریک در راه است – یا شاید در حال حاضر اینجا؟

مایکروسافت در مورد ارائه یک حالت تاریک برای هوش مصنوعی Bing مشوق‌ها و نگرانی‌های زیادی بوده است، بنابراین دیدن این موضوع بسیار خوب است. جالب اینجاست که برخی از کاربران در حال حاضر گزارش داده‌اند که حالت تاریک دارند – بنابراین شاید بتوانیم به زودی منتظر این موضوع برای ربات چت باشیم، که بعد از عرضه کامل جستجوی ویژوال بسیار سریع است.

مایکروسافت با هوش مصنوعی Bing خود به سرعت در حال پیشرفت است و عملکردهای مختلف با سرعت خوبی در حال ارائه است. یکی دیگر از ویژگی های بسیار درخواست شده که قرار است در آینده نزدیک ارائه شود، گزینه “بدون جستجو” است که در شرایط خاص مفید خواهد بود. (این امر باعث می‌شود که پاسخ مستقیم از هوش مصنوعی داده شود، بدون اینکه داده‌ها را از وب به عنوان بخشی از پاسخ خود به یک پرس و جو حذف کند).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه حلقه های ذخیره شده و پسندیده شده را در فیس بوک پیدا کنیم

هوش مصنوعی بینگ به مایکروسافت نیاز دارد تا به حرکت رو به جلو ادامه دهد، توجه داشته باشید، زیرا بارد، هوش مصنوعی رقیب گوگل، ممکن است شروع ضعیفی داشته باشد، اما اکنون به سرعت در حال تکمیل شدن با ویژگی های جدید است. با توجه به اینکه Bard به زودی برنامه های افزودنی را وارد ترکیب می کند، ممکن است برخی از هوش مصنوعی گوگل نادیده گرفته شوند – چیزی که مایکروسافت به وضوح از اجتناب از آن ناامید خواهد بود.

با این حال، چیزی که مایکروسافت باید مراقب آن باشد، البته، آزار دادن مردم با انجام ترفندهای بدنویسی معمول خود در 11 است تا سعی کند مردم را از هوش مصنوعی (و سایر خدمات در این زمینه) استفاده کند.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LyKSpL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *