جلوتر از منحنی ماندن

زمان مطالعه: 4 دقیقه

کسب و کار خود را با شبکه ای قدرتمند از کارشناسان، مربیان و خدمات پشتیبانی برای هدایت نوآوری متصل کنید در یورکشایر غربی

یورکشایر غربی همه اجزای حیاتی را دارد تا موتور ایده های بهداشتی و نوآوری باشد که می تواند باعث ارتقاء سطح، نه فقط برای اقتصاد منطقه، بلکه برای سلامت کشور شود.

این منطقه توسط دولت مرکزی به عنوان یک منطقه فرصت بالقوه بالا برای مراقبت از زخم، بافت های احیا کننده، هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده ها شناخته شده است.

با این حال، شرکت‌های کوچک و متوسط ​​Healthtech در سراسر غرب یورکشایر با موانع مهمی برای نوآوری مواجه هستند. در گزارش اخیر برنامه تنظیم مقررات و نوآوری فناوری سلامت موارد زیر به عنوان برخی از موانع نوآوری در این بخش ذکر شده است:

  • پیمایش در چارچوب نظارتی بسیار دشوار است
  • فقدان سازمان های اطلاع رسانی / سازمان های ارزیابی انطباق باعث تاخیر می شود
  • دسترسی به بودجه عمومی در یک فرآیند به موقع و ساده
  • پشتیبانی در مراحل بعدی نوآوری – به ویژه در مرحله تجاری سازی یک محصول یا خدمات
  • استقرار بودجه برای دستیابی به اهداف پایداری در راستای اهداف NHS برای خالص صفر برای سال 2045
  • درک و استفاده از حفاظت از مالکیت معنوی پیچیده و پرهزینه است

توانمندسازی کسب و کار شما

Connecting Innovation، برنامه نوآوری تخصصی ارائه شده توسط اداره ترکیبی یورکشایر غربی، ارتباطاتی را برای SMEها فراهم می کند که برای غلبه بر این موانع نیاز دارند.

پس از شروع برنامه، کسب و کارها به تیمی که در زمینه خود متخصص هستند دسترسی خواهند داشت. آنها به خوبی در ارتباط هستند – از سازمان های تحقیقاتی گرفته تا خدمات مشاوره ای، کارشناسان مالکیت معنوی و مراکز رشد – آنها بهتر از هرکسی چشم انداز محلی را می شناسند.

تیم برای کمک به شما در درک چگونگی توسعه یک استراتژی نوآوری، توانمندسازی نیروی کار خود برای کمک به ایده ها و بهبودها و نحوه بهره برداری و محافظت از ایده های خود وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا می توانید پیام های حذف شده فیس بوک را بازیابی کنید ؟

اما این تازه شروع است. به یک متخصص صنعت نیاز دارید؟ آیا می خواهید با کسی صحبت کنید که روند مشابهی را پشت سر گذاشته است؟ آنها به کسب و کارها کمک می کنند تا این ارتباطات را ایجاد کنند. این زیبایی اتصال نوآوری است – آنها آنقدر عمیق در اکوسیستم کسب و کار محلی جا افتاده اند که کسب و کارها دارای پشتوانه وسیعی از پشتیبانی و تخصص در نوک انگشتان خود هستند.

این برنامه اخیراً از Digibete CIC پشتیبانی می کند – یک تجارت medtech که از افراد مبتلا به دیابت نوع 1 حمایت می کند و به آنها کمک می کند تا به اطلاعات و پشتیبانی برای مدیریت شرایط خود دسترسی پیدا کنند.

محصول آنها – DigiBete یک پلت فرم دیجیتال برای به اشتراک گذاری ویدیوها و منابع آموزشی در مورد دیابت نوع 1 است. این محتوا برای کمک به حمایت از کودکان، جوانان و خانواده ها برای مدیریت دیابت خود با گسترش دامنه دسترسی تیم های بالینی آنلاین طراحی شده است.

DigiBete CIC در ابتدا با تیم دیابت اطفال بیمارستان کودکان لیدز برای توسعه منابع تحت رهبری بیمار و تایید شده بالینی کار کرد. آنها اکنون به طور کامل توسط NHS در و ولز پشتیبانی می شوند.

“ما شروع به کار با تیم Connecting Innovation کردیم تا پشتیبانی موجود را به صورت محلی برای کمک به توسعه ارتباطات دو طرفه در برنامه فعلی خود بررسی کنیم. ما چیزهای زیادی از آنها کشف کردیم و با موفقیت درخواست کردیم و به ما یک کمک هزینه Kickstart اعطا کردیم که به ما امکان می دهد فناوری ارتباطات دو طرفه را خیلی سریعتر به برنامه خود بیاوریم.”

پول کمک مالی برای تأمین تخصص تخصصی مورد نیاز برای توسعه برنامه استفاده شد.

این تخصص متخصص آنها را قادر می سازد تا ارتباطات دو طرفه را در برنامه فعلی و تنظیمات قرار ملاقات خود به عنوان یک ویژگی توسعه و پیاده سازی کنند. این امر کلینیک‌ها و بیماران را به هم نزدیک‌تر می‌کند و مدیریت بهتر این بیماری را توسط کسانی که از کودکان و خانواده‌هایی که با دیابت نوع 1 سر و کار دارند، از طریق ارتباطات دیجیتالی معمول‌تر و منظم‌تر تسهیل می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  به گفته محققان، مجرمان سایبری که اوکراین را هدف قرار دادند، در واقع هکرهای دولتی روسیه هستند

جان هیوز، مدیر DigiBete CIC اظهار داشت: «آسیرتر کردن و آگاه‌تر کردن زندگی افرادی که دیابت نوع 1 را مدیریت می‌کنند، همیشه هدف اصلی ما بوده است. با این حال، اکنون می‌توانیم ببینیم که چگونه این می‌تواند برای سایر شرایط طولانی‌مدت یا مادام‌العمر کار کند – به طوری که ما به دنبال راه‌هایی برای گسترش بیشتر این نوع حمایت هستیم.

از طریق کار خود، DigiBete CIC توسط بنیاد سلامت به عنوان نمونه ای برای سایر شرایط طولانی مدت شناخته شده است. برنامه کلینیک و پشتیبانی از بیمار در حال حاضر در بیش از 90 درصد از کلینیک های کودکان NHS و همچنین بسیاری از کلینیک های بزرگسالان جوان در سراسر انگلستان و ولز استفاده می شود و در حال حاضر توسط حدود 20000 بیمار و خانواده و 1350 متخصص مراقبت های بهداشتی استفاده می شود. به زودی به اسکاتلند با برنامه ریزی ایرلند شمالی و ایرلند برای سال 2023 وارد اسکاتلند می شود.

هیوز در پایان می‌گوید: «ما از دستاوردهای دیجی‌بت و تفاوتی که واقعاً می‌توانیم در زندگی افراد مبتلا به دیابت نوع 1 و سایر شرایط بالقوه مادام العمر ایجاد کنیم، هیجان‌زده هستیم. کمک‌های Connecting Innovation کمک کرده است تا اطمینان حاصل شود که می‌توانیم پیشرفت‌های کلیدی را بسیار سریع‌تر تحویل دهیم و از معرفی نوآوری‌های بیشتر حمایت کنیم.

Connecting Innovation برای همه SME های دارای دفتر یا محل مستقر در منطقه West Yorkshire باز است.

این پشتیبانی در ماه مارس به پایان می رسد بنابراین زمانی برای تأخیر وجود ندارد. با تیم ما تماس بگیرید و توپ را به دست آورید. : innovation@the-lep.com

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qWfpEV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *