جیلبریک Kok3shi9 برای دستگاه های iOS 9.3.x به نسخه 4.0.1 با پیشرفت های جزئی به روز شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علی‌رغم این واقعیت که تقریباً هیچ‌کس دیگر از دستگاه iOS 9 استفاده نمی‌کند، توسعه‌دهندگان جیلبریک همچنان ابزارهایی را حفظ می‌کنند که می‌توانند این نسخه‌ها را برای راحتی کاربرانی که دستگاه جدیدی خریداری نکرده‌اند و ممکن است به iOS 9 محدود شود، حفظ کنند. پشتیبانی از دستگاه

هدر جیلبریک kok3shi.

آخرین اخباری که بر روی کاربران iOS 9 که مایل به جیلبریک هستند تأثیر می گذارد، ابزارهایی مانند kok3shi9 Jailbreak توسط SakuRα Development است که این هفته دوباره به روز رسانی به نسخه 4.0.1 دریافت کرد.

جیلبریک kok3shi9 به نسخه 4.0.1 آپدیت شد.

توسط عضو تیم توسعه SakuRα اعلام شد @kok3shiDev در یک سرور نامشخص این هفته، و در توییتر منعکس شد، از بازدید از ابزار می توانیم دریافتیم که آخرین نسخه تغییرات و بهبودهای زیر را اعمال می کند:

– بهبود برخی از سیاهههای مربوط
– پشتیبانی مجدد برای LDRestart اضافه شد

جیلبریک kok3shi9 از نسخه 4.0 از نسخه بتا خارج شد، و شایان ذکر است که این ابزار قبلاً توسط توسعه دهنده به عنوان پایان زندگی (EOL) شناخته می شد و به کاربران توصیه می کرد که به جای آن به ابزارهای مختلف بروند.

صرف نظر از این، به نظر می‌رسد که توسعه‌دهنده همچنان در پس‌زمینه کار می‌کند تا ابزاری را بهبود بخشد که مطمئن هستیم برخی از کاربران سرسخت iOS 9 از آن استفاده می‌کنند، و این باید هر کسی را در جامعه جیلبریک لبخند بزند، زیرا این کار نیاز به فداکاری دارد. روی چیزی شبیه به آن متمرکز شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آخرین برگه جدول زمانی که بازدید کردید اکنون در توییتر برای وب با به‌روزرسانی iOS و Android که به‌زودی دنبال می‌شود باز می‌ماند.

جیلبریک kok3shi9 از نسخه‌های iOS 9.3-9.3.5 پشتیبانی می‌کند، جایی که با بسیاری از ابزارهای دیگر پر نمی‌شود. به همین دلیل، برای افرادی که از این نسخه‌های iOS در دستگاه(های) قدیمی‌تر خود استفاده می‌کنند، قابل استفاده است.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین نسخه kok3shi9 یا دانلود آخرین نسخه برای استفاده شخصی خود هستید، می توانید برای شروع به وب سایت پروژه سر بزنید. آدرس اینترنتی آن صفحه در زیر قابل مشاهده است:

https://kok3shidoll.web.app/kok3shi9.html

آیا دستگاه iOS 9 دارید که از طریق kok3shi9 جیلبریک شده باشد؟ در بخش نظرات پایین به ما اطلاع دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xtELom
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *