نرم افزار MacDrive 11 OWC دسترسی یکپارچه به درایوهای فرمت شده با macOS را در رایانه های شخصی ویندوزی امکان پذیر می کند.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از مشکلات عمده ای که از داشتن هر دو رایانه Mac و ناشی می شود این است که درایوهای ذخیره سازی که برای یک سیستم عامل استفاده می کنید ممکن است با سیستم عامل دیگر سازگار نباشند – به خصوص زمانی که با فرمت مخصوص macOS فرمت شده باشند.

نرم افزار OWC MacDrive 11.

در حالی که فرمت‌های دیسک چند پلتفرمی مانند exFAT و FAT32 وجود دارد، اکثر کاربران مک از مزایای Mac OS Extended (Journaled) و Apple File System (APFS) برای درایوهای مک خود استفاده می‌کنند، زیرا بهترین ویژگی‌ها را برای محیط macOS ارائه می‌دهند. .

اگر تا به حال قصد دارید این درایوها را به رایانه شخصی ویندوزی منتقل کنید و بدون تغییر فرمت کامل به آنها دسترسی داشته باشید، به نرم افزارهای شخص ثالث مانند OWC نیاز خواهید داشت. مک درایو 11، که می تواند به اطلاعات ذخیره شده در درایوهایی که به طور خاص برای macOS فرمت شده اند دسترسی داشته باشد، حتی زمانی که از رایانه شخصی ویندوزی مذکور استفاده می کنید.

MacDrive 11 نه تنها به شما امکان می دهد به اطلاعات ذخیره شده روی دیسک های فرمت شده مخصوص macOS دسترسی داشته باشید، بلکه به طور یکپارچه این درایوها را در پنجره “This PC” ویندوز در ویندوز اکسپلورر ادغام می کند (که استفاده زیادی از کلمه Windows در یک جمله بود، می دانیم) تا بتوانید به آسانی باز کردن درایو (C:) خود به آنها دسترسی داشته باشید:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پردازنده‌های نسل بعدی اینتل عالی به نظر می‌رسند – اما آیا غول فناوری از قبل خود را برای شکست آماده کرده است؟

دسترسی به درایوهای macOS در ویندوز با MacDrive 11.

MacDrive تقریباً از هر نوع دیسکی پشتیبانی می کند، خواه یک هارد دیسک داخلی یا خارجی، یک درایو حالت جامد، یک CD، یک DVD یا حتی یک درایو فلش USB معمولی باشد. حتی درایوهای RAID نیز پشتیبانی می شوند.

همچنین ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید این نرم افزار نه تنها از خواندن آن دیسک ها، بلکه نوشتن روی آنها نیز پشتیبانی می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توانید روی یک دیسک با فرمت macOS در رایانه شخصی ویندوز خود بنویسید، و سپس وقتی همان درایو را دوباره به مک خود وصل کنید، فایل‌هایی را که از یک رایانه شخصی ویندوزی در آنجا نوشته‌اید، بدون هیچ مورد ناخواسته‌ای خواهید دید. فسادها یا اشتباهات

مک درایو 11 حتی از سیستم فایل اختصاصی اپل (APFS) نیز پشتیبانی می کند، که این روزها تقریباً همه اپل از آن استفاده می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، می توانید درایوهای مک قدیمی یا جدیدتر خود را بردارید و آنها را به رایانه شخصی ویندوزی دلخواه خود وصل کنید و با این نرم افزار از آنها استفاده کنید.

OWC درایوهای ذخیره سازی را به خوبی می شناسد – یک مرور سریع در آنها نشان می دهد که آنها یکی از محبوب ترین تولید کنندگان ارتقاء حافظه داخلی و خارجی برای رایانه های شخصی مک و ویندوز هستند و حتی اخیراً به تجارت رسانه های ذخیره سازی رفته اند. . با در نظر گرفتن این موضوع، جای تعجب نیست که MacDrive 11 در دسترسی به داده های درایو با فرمت macOS تا 40 درصد سریعتر از نرم افزارهای رقیب است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ارسال پیام در واتساپ از آیفون، اندروید، وب و دسکتاپ

اگر علاقه مند هستید که MacDrive 11 را در ازای پول خود اجرا کنید، می توانید به وب سایتی بروید که در آن می توانید یک دوره آزمایشی رایگان 5 روزه کسب کنید و پس از آن می توانید نرم افزار را تنها با قیمت 49.99 دلار خریداری کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pOsuiq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *