آخرین برگه جدول زمانی که بازدید کردید اکنون در توییتر برای وب با به‌روزرسانی iOS و Android که به‌زودی دنبال می‌شود باز می‌ماند.

زمان مطالعه: دقیقه

اخیراً اعلام کرده است که نسخه وب آن اکنون در آخرین برگه جدول زمانی که بازدید کرده‌اید باقی می‌ماند، به این معنی که کاربران دیگر مجبور نیستند هر بار که وارد می‌شوند به برگه جدول زمانی دلخواه خود برگردند. این ویژگی در حال حاضر فقط در نسخه وب موجود است. توییتر، اما این شرکت قصد دارد به زودی آن را برای یکیشن‌های iOS و اندروید عرضه کند.

این به روز رسانی با هدف ارائه یک تجربه یکپارچه تر و شخصی تر برای کاربران است. با ماندن در آخرین برگه خط زمانی بازدید شده، کاربران دیگر مجبور نخواهند شد وقت خود را برای پیمایش به خط زمانی دلخواه خود تلف کنند، خواه فید خانه، اشاره‌ها یا پیام‌ها باشد. این باعث صرفه جویی در وقت کاربران می شود و به روز ماندن در آخرین توییت ها و مکالمات را آسان تر می کند.

علاوه بر این، این به‌روزرسانی به کاربران اجازه می‌دهد تا تجربه کارآمدتر و سازمان‌دهی‌شده‌تری در توییتر داشته باشند، زیرا جابه‌جایی بین خطوط زمانی مختلف و پیگیری مکالمات مختلف آسان‌تر خواهد بود.

توییتر همچنین اعلام کرد که این تنها اولین گام از یک سری به روز رسانی با هدف بهبود تجربه کاربری در پلتفرم است. این شرکت همچنین در حال برنامه ریزی برای ایجاد تغییرات بیشتری در نسخه وب در آینده است، مانند سهولت جابجایی بین حساب ها و سهولت دسترسی به ، تنظیمات و موارد دیگر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Glassdoor ویژگی‌های انجمن ناشناس Blind-like را برای تقویت رشد کاربران معرفی می‌کند

در پایان، نسخه وب توییتر اکنون در آخرین برگه جدول زمانی که بازدید کرده‌اید باقی می‌ماند و به کاربران ارائه می‌دهد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IwDdzt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *