خرید عمده: تیم خود را به TechCrunch Disrupt 2023 ببرید و پس انداز کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم خرید عمده: تیم خود را به TechCrunch Disrupt 2023 ببرید و پس انداز کنید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

TechCrunch Disrupt 2023 در تاریخ 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود و بزرگترین اختلال ما تا کنون است. بیش از 10000 شرکت‌کننده، هفت مرحله جدید برنامه‌نویسی خاص صنعت (ما فقط مرحله فضایی را اضافه کردیم)، مرحله اختلال، مرحله سازنده، طبقه نمایشگاه با Startup Battlefield 200، به‌علاوه ده‌ها جلسه و میزگرد برون‌افکن. منظور من؟ زمین زیادی برای پوشاندن وجود دارد.

با نرخ گروهی در TechCrunch Disrupt 2023 پول بیشتری پس انداز کنید

همانطور که می گویند، قدرت در اعداد وجود دارد. همچنین می گویند تفرقه بیانداز و غلبه کن. در هر صورت، از تلاش تگ تیمی و تخفیف گروهی شیرین بهره مند خواهید شد. معامله اینجاست.

  • خرید برای چهار نفر یا بیشتر؟ یک Bundle Pass بخرید و 15% پس انداز کنید.
  • خرید برای 10 نفر یا بیشتر؟ برای رزرو پاس خود به events@techcrunch.com بزنید — هر چه بیشتر بخرید، بیشتر پس انداز می کنید.

تیم خود را انتخاب کنید و پتانسیل شبکه خود را بزرگ کنید. از بنیانگذاران برجسته، سرمایه گذاران، مدیران عامل و کارشناسان اکوسیستم استارتاپی بیشتر بیاموزید. و فرصت های نمایی را کشف کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ویژگی های جدید HomePod mini

چرا تیم خود را به Disrupt ببرید؟ در اینجا چیزی است که مایکل مک کارتی، بنیانگذار و مدیر عامل Repositax، به ما گفت:

همیشه اتفاق جالبی در یکی از اتاق‌های برک‌آوت رخ می‌داد و من تحت تأثیر کیفیت افراد شرکت‌کننده قرار می‌گرفتم. شرکای شرکت های معروف VC صحبت کردند، آنها در دسترس بودند، و قطعات انه و روشنگری را به اشتراک گذاشتند. این سطح از افراد را در هیچ جای دیگری در دسترس و در یک مکان پیدا نخواهید کرد.

TechCrunch Disrupt 2023 در 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می شود. از تخفیف گروهی استفاده کنید و با تعداد بیشتری از آن افراد در دسترس ملاقات کنید، تعداد بیشتری از آن تکه های روشنگر را جمع آوری کنید و کسب و کار خود را بزرگتر، بهتر و سریعتر بسازید. همین حالا تخفیف گروهی خود را بگیرید و پس انداز کنید. افزایش قیمت ها از 11 آگوست

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gpKWnD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *