خلاصه TechCrunch+: اخراج خود به عنوان مدیر عامل، اصول پایه هیئت مدیره، بدهی های مخاطره آمیز توضیح داده شده است

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم خلاصه TechCrunch+: اخراج خود به عنوان مدیر عامل، اصول پایه هیئت مدیره، بدهی های مخاطره آمیز توضیح داده شده است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

آیا نسبت به اسلایدهای بازاریابی که برای جلسه هیئت مدیره آینده خود آماده کرده اید کاملاً مطمئن هستید؟ اگر چنین است، ممکن است در مسیر اشتباهی قرار گرفته باشید.

میشل سوان، شریک شرکت سرمایه‌گذاری Tercera، توصیه می‌کند که تعداد بسیار کمی از اعضای هیئت‌مدیره تجربه مستقیمی در آن زمینه دارند، بنابراین بنیان‌گذاران باید «به آنچه می‌توان اندازه‌گیری کرد پایبند باشند».

در این پست TC+، او پنج نکته بازاریابی را بررسی می کند که هیئت شما باید بداند:

  • اولویت های بازاریابی چیست؟
  • عملکرد شما در برابر آن اولویت ها چگونه است؟
  • سلامت خط لوله چگونه است؟
  • آیا شرکت و پیشنهادات آن برای رشد آتی در نظر گرفته شده است؟
  • برای سه ماهه یا سال آینده چه برنامه ای دارید؟

تلفیق همه اینها فقط در پنج اسلاید دشوار است، به همین دلیل است که سوان نمونه‌های واقعی را شامل می‌شود که «ارزش کامل بازاریابی و تأثیری که بر کسب‌وکار دارد (و خواهد داشت) را به هیئت مدیره نشان می‌دهد».

به یاد داشته باشید، معیارهای خط لوله تنها بخشی از داستان هستند.

برای جل خود، تصویری از موقعیت خود در بازار و شهرت برند ترسیم کنید و “یک کارت امتیازی در برابر این اولویت ها ایجاد کنید که می توانید آن را به روز کنید و در جلسات آینده به اشتراک بگذارید.”

با تشکر برای خواندن،

والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
شخصیت اصلی شما

خبرنامه TechCrunch+ Roundup را در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

برای دریافت خلاصه TechCrunch+ به صورت هر سه‌شنبه و جمعه، به پایین بروید تا بخش «ثبت‌نام برای خبرنامه‌ها» را در این صفحه پیدا کنید، «TechCrunch+ Roundup» را انتخاب کنید، ایمیل خود را وارد کنید و روی اشتراک کلیک کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای عدم تایپ در مایکروسافت اکسل در ویندوز 11

برای اشتراک اینجا را کلیک کنید

همه پول‌ها برابر خلق نمی‌شوند: افزایش بدهی‌های مخاطره‌آمیز چگونه به نظر می‌رسد

انبوهی از اسکناس‌های دلاری که روی دندان‌چین متعادل می‌شوند

اعتبار تصویر: فیل اشلی (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

در گزیده ای از کتاب جدیدش، همه پول برابر خلق نمی شود، مدیر عامل و بنیانگذار Runway Growth Capital دیوید اسپرنگ به خوانندگان TC+ توضیح واضحی درباره نحوه افزایش بدهی های مخاطره آمیز ارائه می دهد.

این مقاله از جلسه مقدماتی سرسبز تا «سنجش سنجی تأییدی»، روند را از سمت وام دهنده از جدول توصیف می‌کند. چند خبر خوب: به گفته اسپرنگ، شما نیازی به یک طرح جدید ندارید و وام دهندگان بدهی ریسک پذیر با امضای NDA مشکلی ندارند.

او می نویسد: “من تخمین می زنم که همه چیزهایی که در بالا توضیح دادم باید حدود چهار تا پنج هفته از اولین تماس تلفنی ما طول بکشد.” “این بدان معناست که احتمالاً تا هفته 5 ترم برگه خواهید داشت.”

آیا اینسورتک می تواند پس از مرگ insurtech 1.0 بهبود یابد؟

مفهوم بیمه سلامت، زندگی، حادثه و مسافرت با نماد مراقبت های بهداشتی، خانه، خانواده، ماشین و سرمایه گذاری، در پستی در مورد Insurtech Igloo آسیای جنوب شرقی استفاده شده است.

اعتبار تصویر: گتی ایماژ / marchmeena29

آنا هیم و الکس ویلهلم در اکسچنج می‌نویسند: من نمی‌خواهم یک گاس غم‌انگیز باشم که بگوید اکوسیستم استارت‌آپ‌ها توسط چرخه‌های تبلیغاتی هدایت می‌شود، اما در نیمه اول سال 2023، «تامین مالی جهانی فناوری بیمه بیش از 50 درصد کاهش یافت».

امروز صبح، بیایید آنچه را که با استارت‌آپ‌های فناوری بیمه جهانی اتفاق می‌افتد بررسی کنیم و ببینیم که آیا می‌توانیم نور کمی را در این باتلاق تیره که بسیاری از شرکت‌های فناوری بیمه در آن گم شده‌اند، ببینیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه سنگاپور برای حفظ درختان خود به فناوری روی می آورد

داستان تلخ و شیرین دو بازار تخمه

معاملات اولیه، تعداد معاملات، سرمایه گذاری خطرپذیر

در حالی که سرمایه گذاران متمرکز بر بذر جریان معاملات خوبی را مشاهده می کنند، تعداد معاملات اولیه کاهش می یابد. اعتبار تصویر: گتی ایماژ

طبق PitchBook، تنها 766 دور اولیه در سه ماهه دوم 2023 بسته شد که نسبت به 1044 معامله در سه ماهه اول 26 درصد کاهش داشت.

ربکا اسزکوتاک می نویسد: «و این کاهش به این معنی است که سه ماهه دوم کمترین تعداد معاملات دانه ای را داشته است که از سه ماهه سوم 2016 مشاهده کرده ایم.

“اگر اوضاع تغییر نکند، سال 2023 می تواند کندترین سال برای فعالیت بذر از سال 2017 باشد.”

چرا این موسس تصمیم گرفت خود را به عنوان مدیرعامل جایگزین کند

مفهوم استخدام و استخدام منابع انسانی (HR).  تقسیم بندی بازاریابی، هدف گذاری، شخصی سازی، مراقبت از مشتری (خدمات)، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مفاهیم رهبر.  (مفهوم استخدام و استخدام منابع انسانی (HR). Marketin

اعتبار تصویر: گتی ایماژ / جیرساک

بسیاری می گویند که ساخت یک استارتاپ یک ماراتن است نه یک سرعت. اما در بسیاری از موارد، در واقع مسابقه امدادی است.

تروی بنیستر، بنیانگذار Particle Health، به TC+ گفت که او پس از اینکه متوجه شد مجموعه مهارت های او با نیازهای آینده شرکت همخوانی ندارد، جستجو برای یک مدیر عامل جدید را آغاز کرد.

یک لحظه ارگانیک وجود داشت. . . که این فرصت را برای پرسیدن این سوال ایجاد کرد: “آیا کسی بهتر از این وجود دارد؟” چه کسی خواهد بود؟ همه این سؤالات شروع به ظهور کردند و به طور ارگانیک به یک برنامه عملیاتی تبدیل شدند.»

Deal Dive: حمایت مجدد از بنیانگذار پس از جدا شدن از خریدار خود

تجزیه و تحلیل دام عملکرد، agtech،

Performance Livestock Analytics از خریدار خود جدا شد تا به مقیاس برسد. اعتبار تصویر: گتی ایماژ

ربکا اسزکوتاک در آخرین ستون Deal Dive خود به استارتاپ SaaS Performance Livestock Analytics (PLA) نگاه کرد.

ربکا می نویسد که شرکت نرم افزار مدیریت گاو در سال 2020 توسط شرکت بهداشت حیوانات Zoetis خریداری شد، اما این هفته PLA اعلام کرد که قصد دارد “با 7.5 میلیون دلار بودجه از Builders VC و Alaris Capital” سرمایه گذاری کند.

Builders GP Mark Blackwell – که شرکتش از دور اولیه PLA حمایت کرد – گفت که او “از خوشحالی می پرید.”

8 دلیل برای اینکه بازار سرمایه خطرپذیر آنقدرها هم که فکر می کنید بدبخت نیست

دور پایین، ارزش گذاری ها، استارت آپ ها

اعتبار تصویر: گتی ایماژ

به گفته ربکا اسکوتاک، اگر روندهای فعلی تامین مالی ادامه یابد، این می تواند کندترین سال برای فعالیت بذر از سال 2017 باشد.

با این حال، الکس ویلهلم، که «نقاط داده‌ها و روندهایی را شناسایی کرد که دلایل خوبی برای حفظ خوش‌بینی به اینکه بدترین روزها برای جمع‌آوری سرمایه استارت‌آپ‌ها در حال حاضر پشت سر گذاشته‌اند»، ادعا می‌کند: «ما همچنین می‌توانیم تصویر روشن‌تری ترسیم کنیم».



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Cwcbfp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *