خودتان را نگه دارید، سری آیفون 15 پرو ممکن است افزایش قیمت داشته باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارش بلومبرگ، ممکن است قیمت آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس را افزایش دهد. این به دنبال گزارش‌های قبلی تحلیل‌گران صنعت Wedbush و Haitong است که ادعا می‌کردند که سری آیفون 15 میانگین فروش بالاتری نسبت به آیفون 14 خواهد داشت.

گزارش از میز فناوری بلومبرگ، ادعا می کند که اپل قصد دارد قیمت آیفون را افزایش دهد تا درآمد را ثابت نگه دارد حتی در شرایطی که بازار گوشی های هوشمند به سمت رکود پیش می رود. این گزارش ادعا می کند که اپل در نظر دارد امسال 85 میلیون آیفون به بازار عرضه کند که در مقایسه با 90 میلیونی که سال گذشته برای آیفون 14 سفارش داده بود، کمتر است.

ما قبلا نگاهی به آن داشتیم قیمت آیفون 15 سریبه خصوص که تحلیلگران ادعا کرده اند که افزایش قیمت در سال جاری اتفاق خواهد افتاد، البته نه دقیقاً آیفون 15 پرو.

اگر این گزارش‌ها دقیق باشند، قیمت آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس می‌تواند به این صورت باشد:

اینها تلفن های گران قیمت خواهند بود، توجه داشته باشید، اما بهترین گوشی های و بهترین تاشوها قبلاً برای چیزی که می تواند گران تلقی شود، پاکت نامه را فشار داده اند. در عین حال، این آیفون‌ها گران‌ترین آیفون‌های تا کنون خواهند بود، و این شوک استیکر، اگر بیش از یک بزرگ باشد، می‌تواند کمی سخت‌تر از قبل ضربه بزند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه مانند یک حرفه ای وارد فیس بوک شویم؟

بیش از 1000 دلار است

اگرچه آیفون های اپل (مخصوصاً آیفون های پرو) گران هستند، اما این اولین باری است که گوشی های پرو این شرکت بالای 1000 دلار خواهند بود (نه اینکه 999 دلار تفاوت معنی داری داشته باشد).

اپل می تواند افزایش قیمت را با مواد جدید توجیه کند – برخی گزارش ها ادعا می کنند که آیفون از آن استفاده خواهد کرد تیتانیوم در آیفون جدید دیگری ادعا می کند که این شرکت در حال کار بر روی یک پریسکوپ برای آیفون 15 پرو مکس. برخی حتی ادعا می کنند که آیفون 15 پرو مکس می تواند تبدیل به یک گوشی شود آیفون 15 اولترا برای هم افزایی نام تجاری با اپل واچ اولترا. همه اینها ارتقای بسیار هیجان انگیزی را نشان می دهند که امسال در خط تولید قرار می گیرد. فقط یک پنی بسیار هزینه خواهد داشت،

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VqmCba
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *