وقتی هنوز درآمد ندارید، در مورد سرسره کششی خود چه کاری باید انجام دهید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم وقتی هنوز درآمد ندارید، در مورد سرسره کششی خود چه کاری باید انجام دهید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اسلاید کششی شما باید ریسکی را که در خارج از کسب و کار طراحی کرده اید را توصیف کند

وقتی کار می کنم با استارت‌آپ‌هایی که در مراحل اولیه چگونه می‌توانند داستان خود را بیان کنند، لغزش کشش اغلب یک نقطه گیر است. وقتی هنوز محصولی را به بازار نیاورده‌اید، یا زمانی که درآمد شما بیشتر از یک بارندگی است، چگونه کشش خود را نشان می‌دهید؟ برای پاسخ به این سوال، به این فکر کنید که کشش چه چیزی را برای یک استارتاپ نشان می دهد.

کشش، به طور خلاصه، شواهدی است که نشان می دهد شانس موفقیت شرکت شما در حال افزایش است، در حالی که ریسک ذاتی کسب و کار به سمت دیگری می رود. کشش گواه این است که کاری که انجام می دهید کار می کند.

من دوست دارم در مورد روند ساخت یک شرکت به عنوان مرحله‌ای از ریسک‌زدایی فکر کنم. شاید این راهی برای فکر کردن در مورد کشش شما باشد: کدام ریسک‌ها را تاکنون در خارج از تجارت مهندسی کرده‌اید؟

وقتی برای اولین بار شرکت خود را تأسیس کردید، احتمالاً بدون هیچ چیز شروع کرده اید. شما منابعی دارید، مانند سرمایه ذهنی (آموزش و تجربه)، سرمایه اجتماعی (دوستان، مخاطبین، افرادی که می توانید به آنها تکیه کنید) و انگیزه خود (میل به اداره این شرکت در وهله اول). شما همچنین ممکن است اندکی سرمایه واقعی داشته باشید، خواه این پول از سه دوست، خانواده و احمق جمع آوری شده باشد یا پس انداز خودتان. شما همچنین تقریباً بی نهایت ریسک دارید. در این مرحله، هیچ شرکتی موفقیت تضمینی ندارد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dSbWuu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *